Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Mannen snappen subtiel niet.



Kom Indewar, wil je die man of niet?

Zo ja, stevig hands on dan!
volg je verstand, gebruik je gevoel
tik op de bil mag je wel overslaan, vind ik altijd zo ordinair ( man of vrouw maakt niet uit) maar iets minder subtiel mag idd wel ;) je hoeft hem niet in zn kruis te grijpen, maar zo subtiel als je nu bent haalt inderdaad weinig uit ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha ok. Maar de situatie was er ook niet echt naar. Het was op kantoor, volop licht enz. In de kroeg is het makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Smoesjes😆

Haha nee hoor ik snap wel dat je m niet vol op zijn bek wil pakken op kantoor.

Maar heb je iets afgesproken voor dit weekend misschien?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja misschien zijn het ook wel smoesjes! ;) Maar nee, serieus, de situatie was er gisteren niet echt naar om hem even stevig vast te pakken ergens.



Niks afgesproken, ik heb andere verplichtingen waar ik niet onderuit kan.
wel ons op de hoogte houden he! wij geven niet op totdat jullie een date hebben heur :D
Ohw leuk dat dit topic nog weer een wending heeft gekregen. Ik ben benieuwd waar dit eindigt! Werkse vandaag en veel plezier ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik hou jullie op de hoogte.



Ik zit vandaag in een 1 persoonshokje en niet op de afdeling. Hij kwam vanmorgen al even buurten om te polsen hoe het met me ging en net vroeg hij of ik mee ging een bakkie koffie halen beneden. Waarbij hij me uithoorde over het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Het voelt trouwens een beetje als een dagboekje bijhouden! ;) Wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zo leest het ook.

Poeh dit is wel heel spannend allemaal. Heb je niet het gevoel dat jouw app opmerking nog in de lucht hangt?

Gek eigenlijk. Hij weet dus dat jij hem wel ziet zitten. En dan jou steeds opzoeken. Als hij niets wil zou je toch denken dat hij gepaste afstand zou bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb het idee dat dat wel uit de lucht is. Ik denk dat we van elkaar wel weten dat we elkaar leuk vinden, maar allebei niet durven. Ik heb het vandaag wel losgelaten, dacht gisteren: als het zo moet zijn, komt het vanzelf wil. Wil ook geen dingen (meer) forceren. Vanmiddag doen we nog even een koffie, zal kijken of ik hem dan even kan aanraken! ;)
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik het heel fijn, van me afschrijven hier! Kan serieus er al blij van worden als hij even langs komt of met me koffie wil drinken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook het leuke als het niet zo snel gaat, indewar!

Als je eenmaal meer hebt gedaan samen in lichamelijke zin, dan zouden die kleine gebaren van ff langskomen en koffie drinken je niet meer opvallen. Nu blijft het kleinste gebaar en praatje enz nog/al spannend.. een langzame aanloop geeft zoveel meer kansen op elkaar willen leren kennen in allerlei facetten, vlak dat niet uit, is echt belangrijk en uit alles blijkt dat ie je echt wel ziet zitten!!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Vertel, heb je al over zijn arm gewreven?



Verder; relax idd.

Langzame opbouw is vaak leuker (en duurzamer) dan halsoverkop.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nee, we hadden vanmiddag allebei geen tijd voor koffie! Nadeel van ons werk: er kan ineens iets gebeuren waardoor je daar vol voor moet gaan.



Dank voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een leuk topic! En zo herkenbaar!

Ik heb sinds een aantal maanden een relatie met mijn collega! Ik vond hem al een hele tijd zo leuk, we zochten elkaar altijd op, hadden hele fijne gesprekken maar verder ging het niet! Totdat ik de stoute schoenen aantrok en hem heb laten weten dat ik m wel erg leuk vond! Alleen kreeg toen nog niet het antwoord wat ik wilde, hoe ongeduldig ik ook was, ik heb het op zijn beloop gelaten. Wel bleef onze vriendschap heel erg close! Ik had echt zoiets van...ik geef het de tijd! Vriend was meer dan 20 jaar alleen geweest! Moest nog even wennen.

En ja hoor..op 1 januari kreeg ik mijn eerste kus!! En nu heerlijke tijd saampjes!

Dus alsjeblieft...geef het de tijd! Ik weet zeker dat hij jou leuk vind! Geniet van de spannende maar ook onzekere tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ah, I love succes story's! Mooi!



Ik ben van nature vrij ongeduldig, dus het liefste zou ik NU weten waar ik aan toe ben, maar van de andere kant is het ook wel leuk om zo een beetje af te tasten.



Vanavond denk ik juist weer van: het heeft geen enkele zin... Tot hij morgen weer iets doet waarvan ik denk: oh hij vindt me toch leuk. Hihi. Onzekere periode!
Alle reacties Link kopieren
Net na de lunch: ik heb mijn dienblad opgeruimd en loop naar de andere kant van de zaal (koffiecorner). Hij komt me achteraan lopen en zegt vervolgens als grapje: Laat je me daar nou zomaar staan? Moest ik een halve kilometer alleen lopen!
Alle reacties Link kopieren
We zijn net even samen naar buiten geweest om iets lekkers te halen. Toen we terugkwamen zei een collega (die zelf een relatie op werk heeft): Kijk uit he, met relaties op het werk (met een dikke knipoog). Waarop hij terug knipoogde.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hij laat aan alle kanten blijken dat ie gek op jou is. Geen twijfel mogelijk!



Geef je ook signalen terug? Beetje jouw beurt, nu hoor! Stel hem voor om vd week ergens iets te gaan drinken of beter nog: nodig hem uit voor een simpele hap bij jou thuis. Liefde van de man gaat door de maag, he
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
of hij geïnteresseerd is....?



als er niet binnen een week gezoend wordt, raak ik mijn interesse kwijt



elke keer die cliffhanger, ik trek dit niet meer
Alle reacties Link kopieren
Dan stel ik spaghetti voor.

Kunnen ze de Lady en de Vagebond nadoen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Haha nou het is ook nooit goed! Doe ik rustig aan en laat ik het op zijn beloop, is het weer niet goed! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ooooooo ik vind dit leuk!!!!!!!!!!
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, anders ik wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven