Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
Alle reacties Link kopieren
Laatste pagina kan wel, als je klikt op xxxxx reacties (onder de titel), kom je er.

Maar ergens in het midden komen: geen idee! STOM!
Alle reacties Link kopieren
Team Nemesis
Wat een nachtmerrie. Mag die reclame weg? Het is storend.
ik ook! Vind dit helemaal niks! Paginanummernavigatie kan ik niet meer vinden en ik zie telkens alleen de laatste 4 topics! Heel veel reclame, nu al last van me duim van het scrolle!
Ben ik de enige die heel hard zn best moet doen om bij het scrollen niet per ongeluk die reclames aan te klikken?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er dus nu pas achter dat de app het helemaal niet meer gaat doen! Ik maar de hele dag proberen was het forum gister al weer online!



Vind het niets! Die app was zo lekker makkelijk! Maar als dit moet blijven dan graag een knop voor laatste pagina ipv dat je verplicht wordt tig keer op volgende te klikken...



En ik mis de homepage met de laatste 10 topics waarop is gereageerd. Of is die er wel en zie ik hem niet
Ik vind het dusdanig frustrerend om hier alleen al te lezen (laat staan reageren) dat ik dit forum (al dan niet tijdelijk) links laat liggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama, ik ben bang dat ik ook ga afhaken. Jammer.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Veel teveel loze ruimte. Scroll mij suf. Teveel irritante reclame waar je ook nog eens overheen moet scrollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook graag van de Mods of ze wat aan de mobiele versie gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Laat ze het oude forum maar terugplaatsen, dit vernieuwde forum lijkt zo kansloos dat de schrijvers en schrijfsters vanzelf wegrennen....
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat de oranje-witte mobiele versie an sich geen geld opleverde.

Maar voor mij was dat wel een manier om bij vrije minuutjes even snel het forum te scannen en te kijken wat er allemaal gebeurde.

Bij meer tijd ging ik dan achter de computer omdat ik graag nog dat ene topic dat ik eerder op de dag zag alsnog helemaal te lezen.

Zo'n simpele site trekt dus wel degelijk mensen naar je volledige site.



Nu kost het zoveel aan dataverkeer, dat het niet vol te houden is om elk vrij momentje even snel op het forum te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:choilleich schreef op 31 oktober 2014 @ 00:25:

Laat ze het oude forum maar terugplaatsen, dit vernieuwde forum lijkt zo kansloos dat de schrijvers en schrijfsters vanzelf wegrennen....



Ik loop al zeker een jaar of 12 rond op dit forum en heb al zoveel wijzigingen gezien en meegemaakt.

En élke keer roept iedereen om het hardst dat ze nooooooooooooit meer gaan forummen. Maar iedereen went uiteindelijk gewoon en blijft gewoon.



Dat de layout zal wennen, daar twijfel ik niet aan, over een tijdje weten we niet meer beter.



Een volledige site voor mobiel, met een layout als op een computer, vol reclame en avatars en andere afbeeldingen, dat is natuurlijk gek. Niet elke forummer is in staat om zijn internetabo op de telefoon op te hogen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Soleil, dat heb ik ook al vaker gelezen. En inderdaad blijft men gewoon. Dus denk niet dat er überhaupt iets met de feedback gedaan gaat worden. En al gaan er een aantal weg, er komen altijd nieuwe forummers voor in de plaats die niet beter weten.



Wat ik al eerder schreef, voor de desktopversie vind ik de vernieuwing vooral wennen, maar voor de mobiele versie vind ik de vernieuwing onbegrijpelijk. Niet alleen is de layout niet voor mobiel geschikt, ik - en ik denk velen met mij - zal 'm alleen gebruiken met WiFi (no way dat ik er data voor ga gebruiken), dus minder!
Alle reacties Link kopieren
Drama vind ik t nu....
Alle reacties Link kopieren
Dit is het eerste en waarschijnlijk ook het enige bericht dat ik mobiel plaats. Dit is geen doen zo. Ik begin er niet eens aan, om andere topics te openen. Als dit niet verandert ben ik weg. Echt.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er pas op dit forum, maar ik ga alweer afhaken.

Erg jammer, maar dit is geen doen.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we geen appje introduceren dat bijhoudt hoeveel van de mensen die nu 'ik ben weg' roepen ook daadwerkelijk gaan?

Misschien is het telefoon-afhankelijk, maar ik vind de mobiele site juist weer niet zó'n ramp, hij leest lekker. Maar de reclames zijn inderdaad irritant, dat de paginanavigatie weg is is ook niet erg handig, en wat ik het gekste vindt: volgens mij mis ik pijlers op mobiel. Relaties staat er bij mij niet bij, en zwanger en kinderen (dat is dan weer niet zo erg) reizen volgens mij ook niet. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Hetgeen dat mij het meest stoort is dat ik niet meer kan quoten.

met tablet is dat onmogelijk geworden.



Reclames? Welke reclames

Weer een heerlijk rustig leesbaar forum.



Firefox + Ad blocker
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet hoe je naar de laatste pagina kan gaan zonder 80 keer op volgende te klikken. Mobiel forummen gaat het op die manier niet meer worden, behalve bij een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe mobiele forum is gewoon onwerkbaar. Je mist overzicht over het hele forum, hebt geen overzicht binnen een pijler en zelfs in een topic heb je geen idee hoeveel en wat voor reacties er al zijn.

Forummen is zo simpelweg onmogelijk.

Deze site is nooit door werkelijke gebruikers getest. Of het is een team geweest bestaande uit blinde dwergkonijnen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt ruk. Mobiel forummen is een drama zo. Een app zou wel zo handig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreselijk. Ik kan maar een paar pijlers zien (alleen de eerste 5), je scrolt je een ongeluk en het is heel onoverzichtelijk mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dus wel op de andere pijlers komen, kwam ik achter. Naar Forumstart gaan, omlaag scrollen en dan Alle pijlers of iets klikken. Omslachtig, dat wel.
Ik heb ineens bergen tijd over. Mooi man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven