Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
mijn man gaat kennismaken met een leuke geile dame, terwijl hij het liefst mij aan de ketting zou leggen.

wat natuurlijk niet kan, ziet hij ook wel, maar hij is zo ongelooflijk bang me te verliezen, ik ken die angst ook wel maar zet die angst net wat makkelijker opzij dan hij.

ik vertrouw erop dat hij niet verliefd wordt, hij durft mij daarin (nog?) niet te vertrouwen.



beste Frivolia. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Maar als je het mij vraagt (o, dat doe je niet, dan maar ongevraagd ) zijn jullie onderweg naar een andere post op dit Forum, waarvan de titel zoiets gaat luiden als " scheiden, en wat nu..".



Jullie meningen lijken zover uit elkaar te liggen, dat als je niet eerst zorgt dat jullie het samen eens worden over de te volgen koers, je erg ongelukkig gaat worden. En het samen eens worden is dus niet: ik ben het er eigenlijk niet mee eens, maar mijn man drukt zo door.



heel veel sterkte gewenst!
Mee eens, met wat Grenada zegt.



De langzaamste bepaalt. Punt. Jij zult geduld moeten hebben tot je man dat vertrouwen wel heeft, en niet je eigen plannen doorzetten terwijl hij nog twijfelt. Begin met swingen, bouw het vandaar langzaam uit. Ga geen dingen doorduwen, want dan zijn jullie avontuur én jullie relatie heel snel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ook eens.

Niet alleen frivolia mag haar plannen dan niet doordrukken, man ook niet. Niet als frivolia een onbalans ervaart en een "dit is niet eerlijk" gevoel.

Alle activiteiten staken totdat de neuzen dezelfde kant op staan.
...
Alle reacties Link kopieren
ik ben het zo met jullie eens.



vandaar ook dat ik er nu, voor mezelf, een hold heb op gezet.



ik date niet meer.



wat mijn man doet, moet hij zelf weten, ik hoop dat hij ook tot inkeer komt maar ik ben bang dat hij de spanning van het daten niet laten kan.



een echtscheiding zit er niet in, dan gaan we over op een verstandshuwelijk.

(we hebben ons plan al klaar hoor)
Goed van je, Frivolia! Heel veel succes met zijn tweeën. Blijf vooral praten.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel Theemok.



ja, we blijven praten, communicatie is toch wel het toverwoord.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet echt liefdevol allemaal. Maar goed, dat hadden jullie zelf ook geconstateerd neem ik aan.

Swingen/open relatie werkt toch eigenlijk alleen maar als de basis van het huwelijk supergoed en stabiel is.
...
Alle reacties Link kopieren
wat mijn man doet, moet hij zelf weten??????



serieus??????
Alle reacties Link kopieren
De vraag van Frivolia en het vervolg gelezen. Ben het met Grenada en Rooss4.0 eens. Komt totaal niet liefdevol over. Vraag me oprecht af of jullie nog van elkaar houden.



Lang geleden dat ik hier geweest ben. We hebben het thuisdaten ontdekt en daar veel van genoten. Morgen willen we weer eens naar de Fata gaan. Is er iemand laatst nog eens geweest? Wordt daar nog steeds voornamelijk leer (lak, latex) gedragen of is het handig om ook andere setjes in te pakken?
Ik lees maar met een half hoofd vandaag... beetje afgeleid, sorry! Eens met wat Granada, Roos en Cabrioladie zeggen. In hoeverre is die basis goed?
Alle reacties Link kopieren
Cabriolady, het fijne van Fata is toch juist dat beide kan ? Trek lekker aan waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
de basis is goed, denk ik.

meer dan 1 crisis gehad en we zijn er elke keer sterker uitgekomen, we laten elkaar niet los.



tja, hoe moet ik dat nu uitleggen... wat hij doet moet hij zelf weten.

dat klinkt idd liefdeloos maar zo voel ik het wel: hij moet zelf uitzoeken wat hij met zijn seksualiteit wil.

net zoals ik het zelf uitzoeken moet.

ik weet wat ik wil: monogamie.

en als dat niet kan, wil ik een open relatie.



mijn man wil zeker geen monogamie: die heeft de biseksualiteit ontdekt en het daten en de parenclubs en weet ik wat nog meer.

ik deed mee omdat ik het leuk vond maar ik vind het niet leuk meer.

dus stop ik met daten.



en ik kan en wil hem niets verbieden, dus ja, dan moet hij het zelf uitzoeken. Wil hij daten, gaat hij daten. Maar ik doe niet meer mee.



ik wil hem niet kwijt als beste vriend, als minnaar kan ik hem wel delen, met een man, met een vrouw. Maar niet meer in mijn bijzijn. Dat wil ik niet meer.

dus mag hij zijn gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, dat kan natuurlijk allemaal prima, man en vrouw kunnen andere behoeften hebben en als je daar compromissen in sluit en er is wederzijds goedvinden dan is die - op het oog- onbalans best oké.

Maar Frivolia, dat is bij jullie, naar mijn idee, niet bepaald aan de orde. Je kwam hier met de vraag of sekschatten oké is in een "half-open" relatie. Jij hebt dus schijnbaar behoefte aan sekschatten, net zoals jouw man behoefte heeft aan seks met mannen en andere vrouwen.

Dat jij hem laat daten en hij jou niet laat chatten is natuurlijk vreemd. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie wat dat betreft op één lijn komen.



En een relatiestorm of crisis doorstaan is geen reden om te denken dat je een geweldige basis hebt hoor, was het maar zo. Nu wil ik je niks aanpraten natuurlijk, ik lees alleen maar dat je man jaloers is, je schijnbaar hier niet enorm in vertrouwt en regels en grenzen maakt die eigenlijk een beetje onnozel zijn als je naar zijn aandeel kijkt.
...
Alle reacties Link kopieren
@MoodyMissy; je hebt gelijk. Ga mijn hutkoffer maar weer van zolder plukken, zoveel leuks, weet nooit te kiezen.



@Frivolia: Je berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Wederom met Rooss eens. Crisis overleven wil niet alles zeggen. De relatie word op dat punt misschien sterker maar wil nog niet zeggen op alle vlakken. Wat je schreef klinkt niet alleen liefdeloos maar ook ongeïnteresseerd. En dit is wat Grenada bedoelde met haar opmerking



Je wilt monogamie geef je in je laatste bericht aan. Dan kan ik dit niet rijmen met jou hang naar seks chat. Met seks chat ben je ook bezig met seks met een ander. Niet lichamelijk weliswaar. Ik zie dit als mentaal "vreemdgaan". Vreemdgaan tussen aanhalingstekens, denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.



Wanneer er geen totale monogamie is wil je een open relatie? Ik begrijp een aantal dingen niet.

Waarom zet je je eigen wens om het bij een partner te houden opzij? Zal dit dan een fijne ervaring worden? Met een andere man in bed, over de motorkap, op de bank terwijl je dit eigenlijk niet wilt.



Je man is bi. Ik ook, mijn vriend niet. Omdat ik het ben wil nog niet zeggen dat hij het ook moet zijn. Omdat hij het niet is, wil nog niet zeggen dat ik mijn gevoel opzij moet zetten.

Wij hebben tot nu toe samen gedate. Ik heb alle vrijheid om alleen met een vrouw af te spreken. Tot nu toe de behoefte niet gehad. Alleen afspreken met een man zal hij niet fijn vinden. Dus dat laat ik. Kwestie van elkaar gunnen en respect voor elkaars gevoel hebben.



Wens je veel wijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu de reden dat je niet meer wil swingen Frivolia? De jaloezie van je man die je het liefst aan de ketting wilt leggen of omdat je ontdekt hebt dat het gewoon niets voor jouw is?

Weet je zeker dat je je hier goed bij voelt. Ik bedoel dat je man gaat daten en jij thuis blijft? Dat hij ondanks dat liever niet wil dat jij gaat sexchatten? Ik zou toch nog maar eens gaan praten over die jaloezie van hem. Zolang jij je hier op aanpast is er geen noodzaak voor hem om hier iets mee te doen. Kun je werkelijk zeggen dat je hier geen moeite mee hebt?De vraag is dus eigenlijk op welke basis maak jij je keuzes? Op iets wat je echt zelf wil?
It's never too late start living!
Het klinkt een beetje als ik kan het toch niet veranderen, dus ik slik het maar.



Wat ik ook lees, ik geef het voorbeeld zoals ik het zelf graag wil en hoop dat hij dat volgt. Uit vrije wil, want ik wil hem niets verbieden.



Voel jij je hier goed bij? Of is het de weg van de minste weerstand?
Alle reacties Link kopieren
@leen geil Fun avondje gewenst, ik leef met u mee....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Gaat helemaal lukken Maybibi, thanx!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
En wij hebben net kaarten gekocht voor Oud en Nieuw in de Fun:-)
Alle reacties Link kopieren
Moet helaas meestal werken met oud en nieuw. Lijkt me wel gaaf Grenada
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vanavond ook naar de Fun, nog meer mensen die gaan?
Alle reacties Link kopieren
Karinabos; Erg bedankt voor je opmerking,inderdaad wij zijn hier v/h eerst op dit topic,en zijn v/h eerst heel leuk uit geweest en wouden dit, ook maar zonder enige bedoeling, delen zodat mogelijk net als ons,meer koppels er hun voordeel mee konden doen zoveel gelegenheden van dit zijn er nou ook weer net niet zoveel in ons landje we dachten heel onschuldig dit hier te kunnen delen,nou dat hebben we geweten,had gelijk m'n buik ervan vol,maar tis waarschijnlijk een afspiegeling van onze samenleving,doe je weinig an.



Ons motto,laat het leuk en azijn volk,reageer zonder vooroordeel in het vervolg!



groetjes,Vigan.
geniet
Ik had er geen problemen mee, Vigan. Blijf vooral delen! Leuk dat jullie zo genoten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi theemok.



Dank je voor je fijne reactie;

Enja wij hebben het echt super gehad,we wisten echt!!! niet wat ons te wachten stond,we gingen wel eens kort gerokt naar 80/90'er disco party's,en uitgaansgelegenheid Paradise uit de Rijp [Nrd.holland] maar dan had je meestal een legertje mannen achter je aan niet echt leuk op den duur en thuis in lekker sexy dress genieten word op den duur ook zo gewoontjes,ik bedoel die spanning die je ervaart in een gelijkgestemden uitgaansgelegenheid,dit geeft de ultieme kick en geeft 'voor ons een nieuwe dimensie aan onze super relatie,we voelden ons weer ondeugend jong.

Nee,heerlijk en suuuuper genoten,voor ons krijgt het zeer zeker een vervolg,kunnen helaas voorlopig niet,maar goed we weten nu waar we weer naar uit kunnen kijken.

Partner ruil is echt niet ons ding en hadden schrik van een PC, nu in Tilburg is het ons 1000%meegevallen en zoals ik hier op het forum lees zijn er in een paar PC's [ heeft hier iemand nog aanvullende info/tips. over? ] ook bijna dezelfde alleen koppels avonden,daarom staat de fun en Fata ook op ons lijstje zoals we op dit forum lazen dat je hier op de alleen koppels avonden ook 'relaxed' samen met alleen z'n tweetjes volop kan genieten zonder opdringerige mede bezoekende. om reden dat we het achteraf misten dat we op 'onze' avond in Tilburg wel de behoefte voelden om ons intiem even af te kunnen zonderen,maar daarom des temeer vlogen de vonken er na afloop er thuis wel vanaf...............en eerlijk gezegd nog voor we thuis waren.

We willen het zeker in de toekomst graag gaan ervaren hoe het is om een avond en nacht in een PC door te brengen en in sexy dress rond te kijken en gezien worden,praatje hier en daar,dansen,wijntje,hapje, relaxed op de bank,afgezonderd discreet intiem zijn en vice versa doorhalen,h'mmmn lijkt ons super!



nou,voor nu, lieve groetjes.
geniet
Hi Vigan, wat heerlijk dat jullie er zo mee begonnen zijn.



Ook Mystique bij Rucphen heeft avonden waarop alleen paren zijn toegelaten (vrijdag, zaterdag en zondag). Op zondag ligt de leeftijd wel wat hoger (55+). Vrijdag en vooral zaterdag is het gezellig druk. De nacht doorbrengen in een PC zal niet zo makkelijk zijn, de meeste hebben toch echt een sluitingstijd. Kijk op de site van de clubs zelf wat de tijden zijn.



Veel voorpret en plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven