Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



aah wat klinkt dat vol pijn



heel veel sterkte, goed dat je voor jezelf kiest
http://forum.viva.nl/foru ... l-27/list_messages/246066
Ja hoor, gewoon bellen en vragen of je een dagkamer kunt huren
Alle reacties Link kopieren
Swv, ga door... Je verliest jezelf in haar. Ga eens even alleen zijn, neem tijd voor je eigen gezin, kom tot rust. Als je echt wil dat ze voor jou kiest, moet je haar dat halve werk ook niet geven. Naja, hoop dat je me snapt hierin...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Madame Orange, logisch hoor, lekker in de meelees! Bevalt het, die rust in je kop?



Als je beiden vreemdgaat is een hotel oid wel de meest logische oplossing, al worden en zomerdag heel wat meertjes, strandjes en natuurgebiedjes onveilig gemaakt kan ik me zo voorstellen.



Zeer zeer zéér fijne date gehad. Rooss is
...
Theemok ook
Alle reacties Link kopieren
Swv
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heel heftig swv. Sterkte!
sneeuwvlokje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds niet quoten...



Swv (klinkt bijna als uwv) ik klap automatisch dicht als ik zo een vage bief krijg/lees. Echt.



Ik kan de toon wel onderscheiden, dat je in een diepe chatarsis zit , dat wel. Maar voor de rest klinkt het in mijn oren heel erg vaag, een beetje 'zweverig' zelfs. Als ik dit zou krijgen, zou ik niet weten wat in hemelsnaam van mij precies wordt verwacht, want zelf bied jij ook geen duidelijkheid. Stuur dit aub niet.



[sorry als ik hard klink, kan er niets aan doen. Ik ben 0 poetisch. Hou wel van grote piemels ]
Alle reacties Link kopieren
Divergentthinking de brief is dan ook niet voor jou bedoeld en de dame in kwestie zal dondersgoed weten waar het over gaat.

Heeft geen donder met poëtisch te maken.



En qua grote piemels > lichtelijk kortzichtig!

Het is meer wat een vent met zijn piemel, handen, tong, mond enz... kan en doet.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Strega: Please turn the sarcasm detector on! :D
Alle reacties Link kopieren
Yep idem dito
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Grote pimel was meer om grotesque te omschrijven hoe lame ik blijkbaar ben, dat ik op zo een vage brief afkap...



Heeft niets mee te maken met waar ik in het echt van hou...
Alle reacties Link kopieren
Serieus mannen,



De meesten geven geen kick als het tot emoties komt. En als er wel wat uit komt, dan is het voor 99% zo een vaag verhaal. Werkelijk..



Het idee alleen om een eerlijk en open gesprek aan te gaan , daar worden ze bijna gecastreerd van. Spaans benauwd..



Vrouwen hebben in het algemeen more balls.
Alle reacties Link kopieren
En soms spelen er gewoon helemaal niet zo veel emoties mee en mag je gewoon ongeremd genieten, van elkaars lijf, elkaars skills, een speeltje en alles dat zo ter tafel komt. Wat een relaxed genot!



Diver, hoe is het nu met je minnaar? Ga je hem loslaten of ben je er nog niet over uit?
...
Zo was het, heerlijk ongecompliceerd genot. We zijn drie bofkonten.



Joos, dit is die site voor dagkamers:http://www.between9and5.com/nl/
Klinkt weer als een perfecte date dames, heerlijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dank je mok.



Voor de nieuwe dames: bekijk deze site maar eens.



Mok en Roos. Fijn hoor. En nu natuurlijk nog even nagenieten natuurlijk.



Spwv. Klinkt toch allemaal erg verwarrend.

Zoals hier toch best vaak wordt gezegd behoort een minnaar/minnares vooral leuk te zijn.

Bedenk vooral wat je zelf wilt.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



Niet zoveel rozewolktijd helaas maar dat is oké, de namijmer komt straks in bed wel!
...
Alle reacties Link kopieren
Wat is het forum afschuwelijk geworden! Onoverzichtelijk vooral.



Fijn dat jullie zo'n geslaagde date hebben gehad, Roos en Mok!



SWV, was dat niet die vrouw die haar partner voor jou zou verlaten? En dat deed? Is ze dan nu weer terug bij haar partner?



Maar dan nog zeg, grow up. Het is jouw pijn, laat. Het dan ook bij jezelf. Jij hebt te hoge verwachtingen gehad en zij heeft andere keuzes gemaakt. Ooit lig je onder de grond en zul je haar nooit begrepen hebben??? Mijn hemel, wat een zelfmedelijden en wat een slappe hap. Je legt alles bij haar, zij is de boosdoener. Kijk eens in de spiegel naar je eigen aandeel. Ook jij was een deel van die verhouding, ook jij hebt daarin met jouw gedrag veel bepaalt.



Ze is niet verplicht voor jou te kiezen en met deze verwijten in de brief, denk ik dat ze gelijk heeft. Als jij hier ongelukkig van wordt, moet je zelf een keuze maken. Zonder haar te verwijten wat zij allemaal verkeerd doet. Dat laat jij namelijk toe, jij geeft die ruimte en laat je kwetsen. Je schrijft zelf ook, zij heeft geen idee hoe ze je kwetst. Dan ben jij zelf degene die dit afroept, niet zij.



Als ik zo'n brief zou krijgen zou ik, net als Diver, totaal afknappen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hey Heidi, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Mok, lief dat je vraagt!



Het gaat goed. Vakantie was fijn, opgehaald worden nòg fijner. Het was zo gezellig! Ergens koffie gedronken, heel veel gelachen en lol gehad. Juist door zulke dingen merk ik hoe leuk we het hebben als we samen zijn, maar ook hoe enthousiast de omgeving er op reageert. Dat was vorig jaar op die beurs zo en nu in dit café ook, waar we nog nooit geweest waren. Waar wij zijn is iig een hoop lol!

We kijken elkaar aan en hebben aan een half woord genoeg. Het blijft iets heel speciaals, maar mèn.. waarom zo ingewikkeld!!



Nu is het zoeken en balanceren. We proberen heel ijverig alles wat met seks te maken heeft, te negeren, maar dat werkt averechts, lijkt wel. Ik weet echt niet waar het naartoe gaat.



Zonder seks gaat niet eeuwig werken, dat weten we ook allebei. En dan?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Heidi, lol maken is idd makkelijk.

Helemaal eenvoudig met een lekker ding in de buurt.



Hoe zit het met de serieuze communicatie?

Is hij nog steeds bezig zijn issues te ontwijken of heeft hij al serieuze gesprekken gevoerd met zijn vrouw en jou?

Ik meen me te herinneren dat jij niet langer de verborgen seksvriendin wilt zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Verborgen seksvriendin ben ik niet. Nooit geweest ook trouwens.



Serieus gecomminuceerd wordt er een heel klein beetje, maar dat is al meer dan er was, dus die boodschap is wel doorgekomen. Een prater zal het nooit worden, maar dat hoeft ook niet. Hij begrijpt het en doet zijn best, en ik ook.



Dat zeg je wel, lol maken is makkelijk.. Maar man oh man, in mijn tweeweekse vakantie heb ik in de eerste week NIET gelachen. Mensen die mij kennen weten hoe niet-Heidi dat is. Ik werd er stokongelukkig en heb zelfs getwijfeld of ik wel wilde blijven. Daar heb ik gelukkig een bar gevonden waar ik wel mocht en kon lachen. Zonder kan ik blijkbaar niet. Dus lol schat ik inmiddels enorm op waarde!!!!! Wat heb ik dat gemist.

En dus nee, lol maken is niet makkelijk. Of onbelangrijk.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Kun jij echt alleen lachen in een bar?

Of met jouw stiekeme minnaar in een bar?



Waarom werd jij ongelukkig in die eerste week vakantie?
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven