Zonnige zaterdag zonder Cateau?

01-11-2014 10:13 12 berichten
Cateau heeft een ATV-zaterdag geloof ik, dus ik neem het ff over .

(weer terug onder mn oude naam na dat de vernieuwde site besloten had

mij weer 2 namen te geven...)



Het is heerlijk weer, ik ga toch proberen daar een beetje van te genieten.

Straks eerst lekker even mijn pluizebolletje uit laten dunnen.



Het gaat niet heel erg lekker met me op dit moment dus ik heb behoefte aan leuke,

oppeppende verhalen!



Oww trouwens vast heel fout maar op RTL allemaal programma's van

15/20 jaar geleden, echt geweldig haha!
Alle reacties Link kopieren
Weet je het zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
http://forum.viva.nl/foru ... rgen/list_messages/246210



Maar je trekt vast een heel ander publiek.....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik lig heerlijk met mijn kleintje van een maand voedend en knuffelend in bed terwijl ik vogeltjes hoor fluiten en de zon naar binnen schijnt. Manlief heeft ontbijt op bed gebracht voor hij naar z'n werk vertrokken is.

Ik ga ons beiden zo rustig aankleden en dan ga ik kleintje introduceren aan buiten denk ik :-)
Alle reacties Link kopieren
Die zal vast de weg kwijt zijn. Ik vind het forum niet gebruiksvriendelijk. En geloof me, ik heb het geprobeerd.

Cateau is wel van de zaterdagochtend. Conclusie, niks klopt meer sinds het nieuwe forum.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
ik hoop dat het gauw beter met je gaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 november 2014 @ 10:16:

http://forum.viva.nl/foru ... rgen/list_messages/246210



Maar je trekt vast een heel ander publiek.....Aha, daar is ze. Ik heb niks gezegd. Behalve dat het forum een doolhof is. Ik heb het geprobeerd, echt.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
He ik was toch weer te ongeduldig... , nou ja hebben we er twee, ook gezellig.



KW: ik zit ook vreselijk te klooien met het nieuwe forum. Die heeft (echt heel gek) als

vanzelf ineens weer een van mijn oude forumnamen (ben beetje wispelturig) boven tafel

getoverd. Twee namen is dubbelnicken dus eentje laten verwijderen.

Ach ik wilde stiekem toch weer terug naar Phoebe, maar een beetje vreemd is het wel.

Ik krijg ook de hele tijd melding van dat er wat fout is als ik naar het forum wil.



Nou ja kwestie van wennen denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 01 november 2014 @ 10:39:

He ik was toch weer te ongeduldig... , nou ja hebben we er twee, ook gezellig.



KW: ik zit ook vreselijk te klooien met het nieuwe forum. Die heeft (echt heel gek) als

vanzelf ineens weer een van mijn oude forumnamen (ben beetje wispelturig) boven tafel

getoverd. Twee namen is dubbelnicken dus eentje laten verwijderen.

Ach ik wilde stiekem toch weer terug naar Phoebe, maar een beetje vreemd is het wel.

Ik krijg ook de hele tijd melding van dat er wat fout is als ik naar het forum wil.



Nou ja kwestie van wennen denk ik...Daarom heb ik nog niet geklaagd. Ik hoop dat het went. Maar wordt er wel een van de lange adem. Ik was niet eens gewend aan het vorige forum.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
hihihihihi... (heb ff ruzie met de smileys...)
Alle reacties Link kopieren
Kookwekkertje! Ik was je al kwijt haha!



Mijn ochtenden beginnen wat minder relaxed, dus ook deze zaterdagmorgen door het nieuwe forum. Op een of andere manier ben ik het overzicht kwijt en kan ik niet makkelijk van het ene topic naar een ander topic op een andere pijler vliegen. Het zal de leeftijd wel zijn dat het wennen zo lang duurt :s
Nou Noopes zou oud ben ik nog niet en ik heb ook nog aardig ruzie met het forum.

Wel leuk dat ik weer mijn originele oude Pheebsnaam terug heb door een foutje van de site.

(die naam was allang foetsie/anoniem maar vanuit het niets weer teruggetoverd. Vond ik leuker dan

huidige naam dus maar weer ff op laten zetten)

Nou ja elk nadeel heeft zijn voordeel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven