Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
@BAM duidelijker kan niet toch...
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gefeliciteerd BAM!!



Voor ons is het nog maar de derde ronde..

Dat vind ik wel rot want ik weet dat hier meiden zijn die al zoveel langer bezig zijn...



Het is zo raar, ik had me er op ingesteld dat het heel moeilijk zou worden, door m'n verleden..



De reactie van m'n vriend is wel echt goud waard, wou dat ik z'n gezicht op had genomen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer 5 weken van het wachtbankje af, nu ruim 9 weken zwanger, maar kijk regelmatig nog even om te zien hoe het met jullie gaat!



BAM en Chocolaatje ontzettend gefeliciteerd!! Wat fijn! Ik hoop dat ze goed blijven zitten. En natuurlijk ook proficiat voor de andere dames die onlangs positief hebben getest.

En heel veel sterkte voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, ik leef met jullie mee!!
Alle reacties Link kopieren
Thnx all! Nee idd lieffies, ik had er ook echt 3 nodig voor ik het kon geloven... xD



Voor mij is dit ronde 6, dus valt ook mee.. =)
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!



Hier inmiddels 8 weken zwanger, maar ik lees nog altijd mee!



Geweldig Bam!! Zo blij voor je!! En natuurlijk ook voor jou chocolaatje en alle andere dames die positief getest hebben!! Geniet ervan!!!



Dames op het wachtbankje: veel succes, ook jullie krijgen die positieve test!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Bam, wat lees ik hier! Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga weer richting het wachtbankje, trouwens, ik zie jullie wel weer over een weekje ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel babbel en lionlily!!



Ik duim voor jou lionlily, het mag nou toch wel eens raak zijn, *duimduimduim*



Ik heb nog niemand iets verteld, ga straks naar m'n moeder en zusje toe en daarna wil ik het anderen pas gaan vertellen (beste vriendinnen). Kan haast niet wachten maar zal nog ff geduld moeten hebben want wil het m'n moeder eerst vertellen. Vraag me af of het geholpen heeft dat ik deze maand elke avond een warme kruik op mijn buik heb gelegd en heb ook totaal niks gesnoept en gezond gegeten en alleen naar veel water gedronken.. Ben normaal nogal een snoepkont dus had bedacht dat al die suiker wel eens niet goed kon zijn.. Maar goed, we zullen het nooit weten, raak is raak!!
Proficiat dames! T is jullie gegund. Ik ben nu al zo lang overtijd...ik heb besloten dat als ik na t weekend nog altijd niet ong. ben geworden, dat ik maandag nog 1x een test doe en anders bel ik de huisarts wat er mis kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd BAM en chocolaatje!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties!



Vreemd hoor mama lin, ik zou dan inderdaad ook even naar de huisarts gaan.
Wauw dames gefeliciteerd !!
Alle reacties Link kopieren
Wow chocolaatje en BAM! Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Wauw bam! Wat ben ik blij voor jouw! Gefeliciteerd! Chocolaatje jij ook!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!! Echt lief die reacties! Ik ben helemaal in de wolken, en kijk de hele dag naar de testen haha.. Hoop zo dat het voor de nog niet zwangeren ook snel raak is!! Ik denk aan jullie en zal zeker nog meelezen hier =D
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu 2 dagen voor NOD. Normaal barst ik al van de buikkramp, nu nog niet! Heb wel al twee dagen een zeurende hoofdpijn, ook wat steken in mijn schaambot en aan de zijkant bij mij rechter eierstok lijkt het wel. Ook veel witvlies wat net helaas toch op oud bloedverlies leek met afvegen na het plassen. Vind het spannend nu ik geen buikkrampen heb! Alleen wat korte steekjes (speldenprikjes) voel ik al de afgelopen dagen.



Waarom duuuurt het zo lang haha
Alle reacties Link kopieren
@ diamondgloss.. wacht je tot morgen met testen? Spannend!!



@weekend hoe is het met je..? ben benieuwd hoe het van de week bij de gynaecoloog was.



@ landleven.... hoe reageerde je man op het nieuws....:) en hoe voel je je nu.



@BAM en Chocolaatje... hoe hoe voelen jullie je....



als ik nog wat mensen vergeet... probeer te genieten. Vind het zelf af en toe nog wat lastig denk pas na de 12 weken dat ik echt nog meer genieten kan.





@ voor degene die op wachtbankje zitten.. hoop zo op positieve test voor jullie allemaal. Echt niet leuk hoe lang die 2 weken duren maar fijn dat we hier alles kwijt kunnen... ben nog steeds blij met dit forum.
Alle reacties Link kopieren
@ BAM en chocolaatje: wauw, gefeliciteerd!! Ik heb ook de hele dag verliefd naar de testen gekeken hoor BAM



Hier is het helaas misgegaan :( Na drie hele duidelijke testen op woensdag en donderdag, begon ik donderdagavond wat bloed te verliezen. Eerst oud bloed, maar in de loop van vrijdag en vooral ook gisteren ook behoorlijk helderrood, incl. Stolsels. Vanmorgen test gedaan: negatief :'( Best wel verdrietig, maar weet ook dat er niets aan te doen is. Op naar de volgende ronde dan maar... En uitgerekend vandaag familiedag, met kleine neefjes en nichtjes...



Turbotijger: al getest?? En de rest van de meiden die dit weekend NOD hadden?
Alle reacties Link kopieren
O landleven echt...? Ik had net bericht getypt hoe de reactie was. Wat erg zeg!!!

Is echt rot voor jullie.. eerst blijdschap en dan terleurstelling! Dikke knuffel voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Reactie van manlief was goud waard, die was echt heel blij Hopelijk binnenkort nog eens zo'n reactie...



Hoe is het bij jou Lieffies?
Alle reacties Link kopieren
O nee landleven, dat meen je niet?!!! Wat klote!! :( :( Hopelijk snel weer raak want nu heb je ervan geproefd natuurlijk!

Is de test al zo snel weer negatief dan? Ik dacht dat dat best even kon duren voordat het hormoon uit je lijf was.. Hopelijk dan wel weer een normale eisprong dat je meteen door kan..



Ik voel me goed. Beetje onwerkelijk nog steeds en idd nog even afwachten of alles goed blijft gaan. Vanochtend licht roze verlies en wat krampjes dus ik probeer er neutraal in te staan maar ben blij dat ik iig zwanger kan raken. Ik ga er vanuit dat alles goed blijft gaan natuurlijk. Was wel even teleurgesteld dat de digitale test alweer uitgegaan is, gelukkig heb ik de andere 2 testen nog anders zou ik in staat zijn vandaag ergens testen vandaan te toveren om te checken of het geen droom is geweest hahaha. Mijn moeder was erg blij en begon lekker mee te janken, mijn zus en zusje zijn ook super blij. Mijn zus vond het wel vervelend voor me dat zij onverwachts zwanger raakte terwijl ik er al mee bezig was en het niet lukte. Heb gister haar baby kamer gezien, super mooi en lief en verliefd was ik.. Ben ik.. Roze wolk.. Of een blauwe, want ik heb altijd gedacht dat ik een jongen krijg. We zullen zien..!



Diamondgloss, ik heb gister ook getest 2 dagen voor nod. 3 verschillende testen positief dus het kan..! Succes nog even op het bankje!



Alle dames succes natuurlijk en ik hoop op snelle positieve reacties hier!!
Alle reacties Link kopieren
@landleven.. Zoals ik al zei vind ik het best eng om ervan te genieten. . Je leest zovaak dat het ook nog fout kan gaan. Maar af en toe toch nog wel een moment dat ik even geniet. Heb hele week wel steken en menstruatieachtig gevoel, maar dat kan normaal zijn. En hoort erbij. Nog niet misselijk of andere kwaaltjes.



Vind het voor jou erg rot. Hoop dat je meteen Door kunt/wilt en snel een positieve test mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat rot landleven!! Dikke knuffel.



Hier nog geen test gedaan. Probeer echt te wachten tot 5 november.
Zoooo ladies, ik ben weer in de gelegenheid om te reageren en schuif hier gezellig weer aan. Nieuwe NOD is 11/11.



Uiteraard was het heel rot om de dag nadat de miskraam gestart was op vakantie te gaan en zeker omdat het zonder vriendlief was. Lichamelijk was t een zware menstruatie, maar gelukkig niet veel anders. Geestelijk had ik een heleboel afleiding, dus dat was ook te doen.



Vriend en ik staan er beiden positief in. Tuurlijk heel verdrietig dat hetniet zo heeft mogen zijn, maar blij dat het blijkbaar wel lukt om zwanger te raken.



De grootste verrassing was dat ik bij aankomst aan de andere kant van de wereld ten huwelijk ben gevraagd door vriendlief! ❤️

Hij was mij achterna gereisd en had dit al maanden in de planning. Had t helemaal niet zien aankomen en ben helemaal in de wolken!!! 💖



Uiteraard meteen gebruik gemaakt van m'n vruchtbare dagen, haha!



Alle zwangeren, van harte!

Iedereen die het nodig heeft: dikke knuffel!



Iedereen weer heel veel succes!
Wauw bam en chocolaatjes: gefelicteerd! Superleuk voor jullie! Chocolaatjes: ik dacht het al toen ik over jouw klachten las, dat was zo specifiek en dat had ik ook toen ik zwanger was. Geweldig hoor.



Landleven: wat verdrietig. Leef met je mee, ik weet hoe het voelt...



Ik ben vandaag van het bankje gevallen. Ongesteld geworden. Na de negatieve testen zat ik er echt op te wachten en ik ben er echt wel blij mee eigenlijk, dat betekent dat mijn lijf het gewoon doet na de MK. Wij gaan gewoon weer voor de volgende ronde (zo rond Kerst zwanger zou ook best leuk zijn). Ik zie jullie dus wel weer over een paar weken (blijf wel meelezen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven