Wantrouwend gedrag naar vriend

31-10-2014 14:39 73 berichten
Vanwege herkenbaarheid
Zoek nu serieus eens hulp leeuwenwelp want je vriend is niet de enige met wie jij problemen hebt.

Dan weer met je ouders dan weer met vriendinnen nu is het je vriend weer.

Al jouw topics gaan over problemen met anderen...

En op geen van je topics kom je terug..

Of je verwijdert de OP of je reageert gewoon niet meer.

Doe eens wat met alle adviezen die je hier al hebt gekregen.
Ik weet dat het niet goed is om in het verleden te blijven hangen, loslaten. Je kunt het verleden nooit veranderen. Je kunt er alleen maar van leren, wat je wel of niet meer wil in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, huilen om een grapje over naar de Bananenbar gaan is echt dramaqueen gedrag. Ik heb respect voor je vriend dat hij dit vol houdt, dit wantrouwen.
Je kan ook besluiten: wie wil ik vandaag zijn? En dat is dan de persoon die je bent. Je hebt elke dag de keuze om te reageren zoals je wilt. Je bent niet overgeleverd aan de elementen daarin. Je kan besluiten: ik vertrouw mijn vriend. In het verleden kon ik mensen niet vertrouwen, maar mijn vriend heeft niets gedaan om daarvoor te wordne gestraft.
Doreia, Je hebt voor een groot gedeelte de regie over je eigen leven. Je eigen gedachten kunnen je dag maken. Ik weet het zo goed. Maar dat onbewuste rot gevoel drijft dan weer omhoog, en ik heb daar geen controle over.
Daarom moet je hulp zoeken leeuwenwelp.!
diamondgloss, ik ga dit echt doen. Dank je.
Hij maakte waarschijnlijk een grapje omdat je wel vaker flipt om niks. Dus ik denk dat dit even een steek onder water van hem was uit onvrede met je paranoide gedrag.
Echt leeuwenwelp het is mss een grote stap om te nemen maar professionele hulp kan je zoveel verder brengen.

Echt doen hoor voordat je vriend het echt spuugzat is.
Ik had net even bij paranoïde persoonlijkheidsstoornis gekeken via google. Ik heb veel dezelfde kenmerken.
Alle reacties Link kopieren
Stop allereerst met jezelf zielig vinden. Daarna stop je met de schuld bij anderen leggen, en daarna stop je met het bedenken van idiote excuses voor je gedrag.



Zolang jij jezelf niet onder controle probeert te houden, gaat het zeker niet lukken nee.



Stop eens met dat gezeur en pak je kinderachtige gedrag aan, want dat is het gewoon: kinderachtig, onvolwassen. Dat wil je toch helemaal niet?



Nou, als je het echt wil ga je dus meteen aan de slag, schop je jezelf nu al onder je kont, stop je met piepen en ga je anders denken.

Bij iedere terugval spreek je gewoon jezelf weer aan op je gedachten en draai je ze om naar wel volwassen gedachten. Echt, ga dat doen.



Zo, geholpen. Nu geen excuses meer.
Alle reacties Link kopieren
Het was een grap!

Wat doe je jezelf in 's hemelsnaam aan door te gaan googelen naar de bananenbar, het hele etentje is niet eens in Amsterdam. Dit is geen normale reactie op een flauwe grap.
Dank je wel voor jullie goedbedoelde reacties.
Hij zei toch "we". Dus als in, jullie samen?



Dus hij wil met jou samen naar die bar, en dus niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet het in theorie, Welpje, en in de praktijk lukt het niet. Maar dat gedeelte kun je nu juist leren als je hulp zoekt. Dat is gewoon keihard oefenen met iemand die je vertelt wat de beste oefeningen zijn. Neem het aan van deze voormalig jaloerse, irritante zeikerd, die haar vriend blindelings vertrouwt.



Niet ingewikkeld, TO. Gewoon maandagochtend de huisarts bellen en daar een doorverwijzing vragen.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ik kom een andere keer nog terug, het doet me goed deze reacties. Fijn weekend allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Bij vrijgezelle feestjes gaan de mannen wel eens naar de bananenbar. Wat ik begrepen hebt, is het vooral lol en zeker niets serieus.

Jij hebt weinig vertrouwen in jezelf en in je vriend. Door iemand emotioneel 'vast' te houden duw je hem steeds meer weg. Je leven hangt niet van hem af. Als je je dat realiseert, wordt het gemakkelijker om hem te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dank je wel voor jullie goedbedoelde reacties.Jaja, je komt nogal hyper over, beetje anders dan anders. Over een paar weekjes is er wel weer een topic van jou hoor, no worries!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Als je zo wantrouwend bent en nog zoveel issues hebt, waarom dan een relatie aangaan? Gaan janken bij een grapje? Dit gaat toch niet werken?

Misschien gaat je vriend wel naar de bananenbar, misschien ook niet. Maar overal zijn vrouwen. Maar jij bent zijn vriendin. Dus hij komt weer terug bij jou na het uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je al wantrouwend bent van de Bananenbar zou ik als ik jou was even zijn telefoon en email checken. Wie weet wat daar allemaal te vinden is..........
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk. Serieus!

Veel meisjes flippen uit onzekerheid.

Werk aan je zelf, aan je onzekerheid.

Verlatingsangst hoeft het niet te zijn. Ik denk dat je gewoon extreem onzeker bent.

Je hebt een fijne vriend met veel geduld.
Meid, het is wat iemand hier zei, kweek wat humor en gooi er nog een schepje boven op. Leer je eigen angst te relativeren. Als jij bang bent om hem te verliezen dan is dit de kortste weg. Het is logisch dat je bang bent om iemand kwijt te raken als je daar gek op bent maar je geniet niet eens van de tijd dat je wel bij elkaar bent.



Angst is een gevoel en je gevoel kan je lelijk bedriegen. Je geeft je gevoel nu alle ruimte om te groeien zodat je in paniek raakt. Geloof me, dat hoef je niet te doen, probeer het gevoel nu eens te negeren en vraag je af of het terecht is? Dat is het niet want hij gaat niet naar de bananenbar. Dan stop je met het bedenken van allerlei doemscenario's en leidt je je gedachten naar andere dingen die we leuk zijn. Stuur hem dan een appje of hij wil uitkijken dan hij niet stikt in zo'n banaan en dat je hem een leuke avond wenst. Voel je je angstig, wees dan extra lief i.p.v. dat je kiest voor tranen. Als je dat consequent elke keer doet dan kan je zelf al het patroon doorbreken wat je zelf hebt opgebouwd naar iets positiefs. Sterkte hoor.
Alle reacties Link kopieren
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven