Wat zeg jij om je vriendje te vernederen?

31-10-2014 17:33 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin vernederd mij wel eens en dan zegt ze bijvoorbeeld dat ik een kleine piemel heb of dat ik te snel klaar kom enzo enzo.



Dit is allemaal om te pesten maar ik vind het wel heel leuk



Wat zeggen jullie om je vriend te vernederen?



Hou het topic alstublieft leuk en ga er geen gevecht van maken!
Respect is tegenwoordig iets groots.... vroeger was het normaal.
Alle reacties Link kopieren
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
NVT
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 31-10-2014 19:07
Reden: Verkeerd gekwoot ;-)
% gewijzigd
quote:grenada schreef op 31 oktober 2014 @ 18:45:

of:

wat heb je een geweldig eng masker voor Haloween vanavond opgezet. O, je hebt geen masker op.....
Alle reacties Link kopieren
Vernederen? Nee ik verneder NOOIT!

Soms zeg ik wel eens hé Dikkie maar dat is meer z'n koosnaampje.
Het is een voorkeur. Vernedering kan deel zijn van MDSM. Ik denk dat je beter op zo'n forum raad kan vragen.
Je bent nieuw hier, je noemt jezelf freak, vraagt hoe wij ons vriendje vernederen en nu ben je verbaasd over de reacties?
Alle reacties Link kopieren
Wat? Niets.



Vernederen heeft wat mij betreft geen reet met seks te maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
er zijn gewoon mensen die er op kicken, ieder zijn ding toch?



Zeker maar geef dát dan aan en schrijf dan niet alsof het doodnormaal is dat wérkelijk iedereen uit geilheid zijn partner vernederd. Vernederen is voor mij een uiting van (extreem) agressief gedrag. Als je een vraag stelt kan je antwoorden verwachten. Jammer als de antwoorden mogelijk niet bevallen maar dat maakt nog niet dat ze dan niet gegeven gaan worden.



Vrij land, vrij forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal bedankt voor de reacties!

Op het begin dacht ik even oh oh daar gaat het topic maar er zitten toch leuke reacties tussen dus nogmaals bedankt!
Respect is tegenwoordig iets groots.... vroeger was het normaal.
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen haar dat je ex er beter uit zag dan zei, kijken of zei het ook dan nog leuk vind. Pas op, kan zijn dat je dan 6 maanden lang geen sex meer hebt. Eigen risico.



Even over je onderwerp. Ik vind er zelf niet veel aan als mensen zulke zeggen over mij, maar jah ieder zijn natuurlijk, ik zou zeggen doe het terug. Kunde nog een keer lachen, want verder gebeurt dat weinig als ze je vernedert.
Hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven