schimmel in douche

02-11-2014 09:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een wondermiddel om schimmel uit de douche te poetsen? Ik blijf aan de gang! We maken na iedere douchebeurt de douche netjes droog, maar dat lijkt niet zo goed te werken voor de schimmel.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je dus geen raam hebt in de douche? Wij hebben hetzelfde. Je kan van die anti-schimmel schoonmaakspullen kopen, van HG bijvoorbeeld. Stinkt verschrikkelijk, maar werkt wel.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb je ook vochtvangers, of hoe dat heet. Die kunnen een deel van het vocht in de badkamer wegvangen. Zou ook wel moeten helpen tegen schimmel. Kan je bij de bouwmarkt halen.
Alle reacties Link kopieren
Luchtontvochtiger?
Alle reacties Link kopieren
We hebben wel een raam, die staat ook altijd open. Het gaat meer om de voegjes en kitrandjes in het douchehokje zelf zeg maar.



Bedankt voor je tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook HG! Die gele, sterk spul!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Kitrandjes heb ik laatst weer wit gekregen door watjes gedrenkt in de chloor er op te leggen en een nachtje laten liggen.

Dat spul van HG is ook super, denk dat als je dat op een watje spuit en er op legt, de schimmel nog sneller verdwijnt.
Bij mij ging het heel makkelijk weg met bleek op een schuursponsje.
Dat spul van HG werkt erg goed. Wel goed ventileren, want het stinkt enorm en slaat op je luchtwegen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer de dasty anti schimmel van de wibra eens. Werkt net zo goed als de HG, maar scheelt aanmerkelijk in de prijs.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt? Ga ik proberen, moet toch weer een nieuwe fles halen. Bedankt voor je tip!
Prrrr, mauw miawwwww.
pak bij de action de citronella wc-reiniger (80 cent per fles geloof ik, witte fles)



werkt als een tierelier
Ooohhh, de Dasty!! Helemaal vergeten!!

Zo jammer dat hier geen Wibra in de buurt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven