Pinterest homepage klopt niet?

02-11-2014 15:18 9 berichten
Volgens mij is er iets mis met de homepage of anders doe ik iets verkeerd.



Ik ben bijvoorbeeld een paar dagen geleden op pinterest geweest en heb een aantal plaatjes gepind.

Vandaag ging ik weer op pinterest en mijn pins staan bovenaan als 'nieuwe pins' op de algemene homepage.

Dat zou betekenen dat sinds een paar dagen geleden niemand meer gepind heeft, dat kan toch niet?
Klopt wel

Daar zie je ook de pinsvan mensen die jij volgt. Dus als je nog niemand volgt klopt dat
Ik zit al een paar jaar op pinterest en ik volg veel borden. Ik dacht dat zelfs als je niemand volgde je gewoon op de homepage/startpagina alle nieuwe pins zag? Of is dit veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je met 'algemene homepage' de Home Feed? Want daar zie je alleen je eigen pins en die van mensen die je volgt (en sinds kort gerelateerde pins, maar dat zijn er niet zo veel). Als je weinig mensen volgt zou het best kunnen, als je veel mensen volgt die normaal ook dagelijks pinnen is het raar.



Bij mij doet Pinterest het in elk geval gewoon.

Helpt F5 misschien?
What a nuanced anxiety
Dat zou best eens kunnen! Ik heb hem in het Nederlands ingesteld en zie 'startpagina' staan. De borden die ik volg, plaatsen niet zoveel en ik heb inderdaad ook een aantal borden verwijderd laatst.

Maar er is dus geen pagina waar je alle nieuwe pins van elke categorie kunt zien, dus ook van niet-volgers?

Dan moet ik dus voortaan per categorie kijken als ik van niet-volgers nieuwe pins wil zien. Wel jammer.
Rechts bovenaan zit ook een verversknopje(als je op mobiel zit tenminste). Zo'n pijltje wat rond loopt zeg maar.

Heb die al gezien en aangeklikt?
Jawel, dan moet je naar *zoekt het even op..* 'alles', tenzij je in een bepaalde categorie wil kijken, dan klik je die aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Dat zou best eens kunnen! Ik heb hem in het Nederlands ingesteld en zie 'startpagina' staan. De borden die ik volg, plaatsen niet zoveel en ik heb inderdaad ook een aantal borden verwijderd laatst.

Maar er is dus geen pagina waar je alle nieuwe pins van elke categorie kunt zien, dus ook van niet-volgers?

Dan moet ik dus voortaan per categorie kijken als ik van niet-volgers nieuwe pins wil zien. Wel jammer.

Ja die is er wel, zie de post van n87.



Bij mij is de volgorde van het menu Home Feed (de startpagina: je eigen pins en die van mensen die je volgt), Popular (alle nieuwe pins die veel geliked/opnieuw gepind worden) en Everything (alle nieuwe pins). Bij die laatste twee zie je dus niet alleen borden die je volgt maar alles.
What a nuanced anxiety
Dankje n87 , ik heb 'alles' gevonden !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven