Een andere zaterdagmorgen

01-11-2014 10:14 59 berichten
Hallo allemaal,



Hebben jullie ook zo genoten van Steel magnolia's? Wat een heerlijke film is het toch.



Vandaag ga ik naar buiten. Hoewel ik eigenlijk genoeg heb van het zomerweer en vind dat we recht hebben op herfst, kan ik deze niet aan me voorbij laten gaan en voel ik me haast verplicht om er van te genieten, dus dat zal ik dan ook maar.





Hebben jullie nog Halloween gevierd? Iedereen de stuipen op het lijf gejaagd? Pics or it didn't happen.



Wat gaan jullie doen vandaag? Ga je in je blootje in de zon om nog een laatste tintje mee te krijgen voor de winter? Spring je in de zee? Of is dit voor de winterliefhebbers een uitgelezen dag om te schuilen?
He het zat afgelopen week wel een beetje in de lucht, allemaal zielepootjes hier... .

Sandt: beetje late reactie: ik heb daar ook een tijd last van gehad, en ben ook (nog steeds wel eigenlijk

al is bloeddruk nu niet meer zo laag) best wel flauwvallerig. De 1e keer dat dat gebeurde (echt dit verzin ik niet, hoe krijgt ze het voor elkaar zal je denken) was aan de voorkant van station Gare du Nord in Parijs, vervolgens met gillende sirenes door Parijs naar het ziekenhuis...) .

Zal je verder wel weten, maar niet zuinig zijn met zout, en bij mij is het zo dat ik wel regelmatig wat moet eten. Als mijn bloedsuiker namelijk ook laag is dan ga ik sneller onderuit. Zeker als het erg druk is (ook een keer een paar jaar geleden in de Metro in Londen, ik ben een 'wereldsteden-flauwvallert')



Maar goed, op naar een nieuwe, wederom zonnige dag!

Ik heb al gedouched en ontbeten en ik ga lekker een stuk wandelen straks.

(mocht iemand in regio 026 zin hebben om mee te gaan... )

(en heel miss. daarna ff naar de kroeg, koffie drinken, voetbal kijken,

kletsen met het barmeisje, je weet het nooit bij mij. dat is het grote voordeel

van weer alleen zijn: je kan doen en laten waar je zin in hebt!)
Dankjewel allemaal.



Vandaag voel ik me alweer wat beter. Ik hou er niet zo van om bepaalde zaken vast te houden. Gisteravond een gezellige muziekavond gehad en dat heeft zeker iets geholpen. Wat niet te veranderen is moet maar zo goed mogelijk opgepoetst.
Groot gelijk Cateau!

Ik voel me ook al een stuk beter.

Ex en ik gingen echt als dikke maatjes uit mekaar, maar hij kan voorlopig even

lekker de boom in.

(hij is namelijk alweer met andere vrouwen bezig. ik hoef hem echt niet terug maar

het steekt eerlijk gezegd behoorlijk.)



Mijn 'Cateautjes-therapie' vandaag ook weer voortgezet: eerst een fijne wandeling gemaakt, vervolgens naar

mijn stamkroeg voetbal kijken, kletsen (en een biertje drinken ) enz.

Nu zit ik lekker thuis, met de beentjes languit op de bank.



Heb ex trouwens gemeld dat hij de rest van zijn spullen snel op

moet halen en dat ik het volgende week weg smijt.

(en dat ga ik ook echt doen, hij moet voorlopig echt ff oppleuren...)



Geen idee of iemand dit boeit, maar wilde het gewoon ff kwijt
Ik heb geen zin meer in de zondag of weekend. Wil dat de week weer gewoon begint. Kan iemand de zon een duwtje geven, zodat deze weer snel opkomt in het oosten?



Altijd al een pesthekel aan de zondag gehad, blègh!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de zondag heerlijk niks moet zalig zondag is meestal de dag waarop ik of zit te niksen of van alles sta te koken of te bakken .

Op zondag ben ik "gesloten"zeg maar ;)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe dikke knuffel meis
Alle reacties Link kopieren
Cateau,



We poesten als moeders toch heel wat glad en op he ;) xxx
Zeker weten Ronnie en daar zit geen pensioenleeftijd aan. Ik denk dat ik met mijn poetsdoek de kist inga, haha.
Dank je Ron!

(grrrr emo's doen het weer niet)

Knuffel terug en knuffel voor iedereen die daar zin of behoefte aan heeft...



Het enige irritante aan de zondag vind ik dat het weekend dan weer bijna

afgelopen is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven