Viva forum app werkt niet :(

31-10-2014 23:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoiiii,



Ik wilde even weten of meer iPhone gebruikers hier last van hebben? Sinds 3 dagen doet mijn viva forum app het niet meer. Als ik de recente topics wil openen dan geeft ie een foutmelding en heb ik als enige keus om op "oke" te klikken en dan vervolgens blijft alles blanco. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakt geen verschil. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
En via tablet kun je dan weer niet quoten.

ach in 2030 zal t wel weer werken
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn mobiele is t ook een drama

Blijf niet ingelogd en er is telkens "een fout opgetreden"
Alle reacties Link kopieren
Ik kom helemaal niet meer op de viva app! Krijg continu een leeg scherm te zien. Zwaar irritant !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 01 november 2014 @ 00:21:

Het is een beetje alsof je op 1 januari op straat vraagt: goh wat een rommel hier, was er een feestje?

Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik ook last van.. Hij doet nu niks meer.. Komt hier nog een oplossing voor??
Alle reacties Link kopieren
quote:panda14 schreef op 01 november 2014 @ 16:40:

Hier heb ik ook last van.. Hij doet nu niks meer.. Komt hier nog een oplossing voor??Misschien even naar beneden scrollen en mijn link aanklikken van het antwoord van Viva?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MaggyMay schreef op 01 november 2014 @ 10:57:

Ik kom helemaal niet meer op de viva app! Krijg continu een leeg scherm te zien. Zwaar irritant !!Ahhhh wat vervelend. Kan je nog wel op je gewone site iets naar beneden scrollen hier?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rastan schreef op 01 november 2014 @ 07:57:

[...]





Mods: Well, We'd better replace it, then. (take a quick peek behind the counter) Sorry squire, We've had a look 'round the back of the shop, and uh, we're right out of apps.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook alleen de app dus nog nooit op t forum geweest. Balen dat ie niet meer komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven