Mijn God waar ben ik mee bezig

08-10-2014 03:38 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej Forummers,



Ik heb een relatie, maar ga het denk ik gedaan maken. Ik heb even wat steun nodig om mezelf ervan te overtuigen dat dit de juiste beslissing is. Ook schrijf ik even om wat gedachten te ordenen.



Ik ben midden de 20 en heb een relatie met iemand v 30. +-7j relatie en bij beide de 1e serieuze relatie.



Hier zijn de zaken die door mijn hoofd blijven spoken:



*ik heb hem 3x betrapt op via internet aandacht en seksuele spanning/ seks zoeken op internet. Dit gaat over datingsites, zoekertjes op sekssites, seksfilmpjes van mij en hem stiekem op het internet gooien (om te kotsen!), meisjes aanspreken op internet en proberen af te spreken, prostitues vragen hoeveel ze kosten,...

De laatste keer is al een jaar geleden. Ik heb nooit iets gevonden dat hij in het echte leven contact heeft gehad (zegt hij ook). Ik durf hem ook niet echt meer te controleren. Ik kan dit precies ook echt niet vergeven.. Ik heb het geprobeerd maar ik heb geen vertrouwen meer.

Volgens hem deed hij dit door aandachttekort van mij. Ik heb hem ook niet altijd evenveel aandacht gegeven. Dit is volgens mij begonnen door een nogal plotse verlies van een familielid waar ik het nog moeilijk mee heb. Ik had toen meer afstand van alles (ook hem) nodig om hiermee om te gaan. Door zijn gedrag heb ik nog meer de neiging gehad voor afstand. En zo gaan we rond.



*in plaats van vrouwen waarvoor hij gevoelens heeft / heeft gehad mijden, deze juist opzoeken.



*Echt overdreven reageren als hem onrecht wordt aangedaan en dan een excuus eisen. Nee dit is niet alleen mijn ervaring.



*verbieden dat ik uit ga en me achtervolgen, buitensluiten en spullen op straat gooien terwijl ik geen auto heb en nergens heen kan. Soms in combo.



*vertellen dat hij "iemand nieuw heeft leren kennen". Niet willen zeggen wie, het blijkbaar was om te lachen en me jaloers willen maken.. Ha ha . dan zeggen dat hij gaat eten met haar. Vervolgens nog nr cinema, op cafe zonder dat hij gsm opneemt. Blijkbaar heeft ze eens naast hem in bed geslapen. Doen ze vanalle uitstapjes.. Op zich niet zo erg maar op den duur.. Precies dat hij telkens verder gaat en totaal geen rekening houden met wat ik ervan zou denken.



*zelf heel jaloers doen en vergelijken met wat hij gedaan heeft. Vb op cafe te dicht komen bij een andere man zijn gezicht omdat er veel lawaai was en we aan het praten waren vs zijn internetgedrag. Altijd maar de bal terugkaatsen en me vertellen dat ik toch ook niet echt heilig ben.. (?!?)



*seks is niet echt goed. Kan het helaas niet vergelijken..



*niet kunnen sparen of zuinig zijn.



Natuurlijk ben ik zelf niet perfect en is hij voor de rest wel heel leuk.. Dit klinkt lame, ik weet het maar het is zo.



Het is al vele malen gedaan geweest. Ik word dan altijd heel paniekerig. Wat doe ik hieraan? Ik vind mezelf echt zwak!



Een deel van mijn post ben ik kwijt geraakt. Later vul ik eventueel aan maar nu ga ik slapen.

Bedankt voor het lezen en reacties of vragen zijn welkom.



Slaapwel! Xera
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals: niet reageren. Deuren op slot houden, vertel je ouders waartoe hij in staat is zodat ze het niet te licht opvatten. Licht je vrienden in en zo nodig de politie. Als hij dan ineens aan de deur staat, kun je hen alarmeren en weten ze waarover het gaat.



Als hij merkt dat hij geen controle meer over je heeft, stopt hij vanzelf.



Misschien heb je iets aan deze info. Of jullie geval onder stalking valt weet ik niet, maar als je niet oppast gaat het wel die kant op.

http://mens-en-samenlevin ... -de-duivelse-schaduw.html

http://www.slachtofferhulp.nl/geweld/Delicten/Stalking/
Alle reacties Link kopieren
klinkt als mijn ex... rotschop geven en niet meer terugnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven