Ingewikkelde liefde

03-11-2014 19:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen... Anders vraag je je over 10 jaar misschien nog af of het ooit wat had kunnen worden?
Friendzone. De enige manier om het echt helemaal zeker te weten is om je bloot te geven. Dus aangeven dat wat jou betreft jullie een stapje verder mogen gaan dan alleen vriendschap. En dan afwachten hoe hij reageert. En ja, als je mis zit, kan het je je vriendschap kosten. Maar dit onzekere gedoe lijkt me ook niet gezond voor jullie vriendschap. Ga ervoor!
Ik dacht ook meteen gewoon vragen maar ik dacht daarna meteen dat de situatie heel awkward kan gaan worden! Zouden jullie niet een keer half/half op date gaan? Zonder het beestje bij de naam te noemen
Mannen zijn slecht in hints, DUIDELIJK zeggen wat je wilt, dat werkt een stuk beter.
Eerst zeker weten wat je zelf wil.
Heel eerlijk: als je hem echt zo leuk had gevonden was je er al veel eerder voor gegaan. Na meerdere " rondes" wordt het steeds moeilijk om jezelf bloot te geven en je kwetsbaar op te stellen. Vind je hem echt heel leuk om hem of vind je hem leuk omdat hij je (opnieuw) leuk vind? Voor mij is dat namelijk nogal een essentieel verschil...en als je het doet: hopelijk met succes! (maar dat er dan iets gaat veranderen is wel duidelijk!)
Alle reacties Link kopieren
@dh1987.



Ik weet heel zeker dat ik hem leuk vind. Tijdens de lange stilteperiode had ik besloten om voor mezelf het contact met hem weer proberen te herstellen en misschien nog te ontdekken of er van zijn kant nog iets van gevoelens voor mij zijn. Ik besefte dat ik een fout had gemaakt en dat ik hem miste en echt meer dan alleen vriendschap voor hem voel. Vlak daarna nam hij het initiatief om weer in contact te komen met elkaar (wat mij dus heel goed uitkwam). Van daar uit heb ik het contact weer een beetje aangewakkerd en begon hij weer ineens met flirten.



Nu bedenk ik mij ineens: zou hij hoop hebben gekoesterd doordat ik het contact weer heb aangewakkerd, maar beseft hij nu dat hij mij toch niet meer zo leuk vind als toen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijk en langzaam verhaal,nu al, terwijl er nog niet eens sprake is van een date of iets. Ik geloof dat er wel eerder iets zou zijn gebeurd als jullie elkaar écht leuk vonden, dan hoef je daar niet zo lang over na te denken.

Ik zou er denk ik geen zin meer in hebben na zoveel gedoe.
Je kent hem al 6 jaar en je schrijft dat je overal met hem over kunt praten.



Dus waar wacht je op?
Jeetje, wat een enorm verhaal om te vertellen dat je verliefd bent op je collega die je al langer kent. Jullie zijn ongeveer 23? Doe niet zo moeilijk, vraag hem uit. Jullie kunnen daar toch als volwassen mensen mee omgaan? Als de vonk overslaat, slaat die over. Zo niet, dan niet.
Waarom heb je niet gelijk na je "fout" dit aangegeven? Vaak voel je toch al vrij snel dat het niet klopt of dat het niet goed voelt. je bedenking zou best kunnen cooshopeloos, maar je weet het pas als je actie onderneemt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven