Nokia lumia 1320

03-11-2014 16:01 6 berichten
I want a new phone en i only have like 290 euro's and i saw a phone named nokia lumia 1320 and it looked good to me but some reviews say that it's a horrible phone but users say it's great but i would like to know what you think about. (I'd like the opinion of users).
Alle reacties Link kopieren
Sommige users zeggen dat het een horrible phone is, anderen zijn er weer tevreden over schrijf je zelf. Wat wil je dan van ons weten? Ga je meeste stemmen gelden doen?



En waarom trouwens in het Engels?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik een Nokia luma 620 of 630 heb, en ben er helemaal blij mee. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met Nokia.

Geen ervaring met lumia 1320.



Waarom in het Engels?
I've got nothing to do today but smile.
Sorry ik dacht even dat dit een engels site was en ik wil weten van users of zij het echt goed vinden en of de reviews erover kloppen
Alle reacties Link kopieren
quote:Cillencio schreef op 03 november 2014 @ 18:01:

Sorry ik dacht even dat dit een engels site was en ik wil weten van users of zij het echt goed vinden en of de reviews erover kloppen



Nog maar een keer dan:

Sommige users zeggen dat het een horrible phone is, anderen zijn er weer tevreden over schrijf je zelf. Wat wil je dan van ons weten? Ga je meeste stemmen gelden doen?



Waarom zou je een willekeurige forummer hier meer vertrouwen dan een review op een vergelijkingssite?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
omdat die 'm waarschijnlijk dan niet hebben gehad maar de users vonden 'm wel goed en die vertrouw ik meer maar ik vind dat ik niet genoeg heb gehoord van de users. Ik ben nog niet overtuigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven