Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 30 oktober 2014 @ 20:20:

Laatste pagina kan wel, als je klikt op xxxxx reacties (onder de titel), kom je er.

Maar ergens in het midden komen: geen idee! STOM!Dank je wel... daar was ik dus nooit zelf achter gekomen ;) Werd helemaal gek van het geklik op 'Volgende'.
Alle reacties Link kopieren
aaah zo balen!

is er niet een soortgelijk forum met wel een handige app, waar we massaal heen kunnen verhuizen??
Alle reacties Link kopieren
Ben daar ook naar op zoek Martje, maar helaas nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Tip: viva Viola met tapatalk app
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen, want geen doen op mijn mobiel. Maar wat is er met de app gebeurd?? Hij doet het niet meer, alleen maar soort van foutmelding. Ik hoop heel erg dat er een nieuwe app komt, of de oude een goede update.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Martjeb! Massaal overstappen!
Alle reacties Link kopieren
Terug die app inderdaad!! Mon dieu .. de 'tip' van Viva om de link op je mobiele bureaublad te plaatsen is waardeloos! Even 'snel' een item doorlezen is een gruwel. Bah... Ik hoef verder niets van Sinterklaas of voor Kerst :-)
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer dat de app niet meer werkt. Vond het heerlijk om in bed op mijn telefoon nog wat te lezen op het forum en dat kan niet meer. Natuurlijk kan dat via de website maar dat leest vreselijk en als ik lig draait het beeld (dat deed de app juist niet daardoor was het echt favoriet)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een app óf dat het op tapatalk komt.. dat gedoe.. Het is toch niet meer van deze tijd om niet via een app te kunnen forummen.. tsss
Alle reacties Link kopieren
quote:sommerfugl schreef op 02 december 2014 @ 20:07:

Natuurlijk kan dat via de website maar dat leest vreselijk en als ik lig draait het beeld (dat deed de app juist niet daardoor was het echt favoriet)Met mijn iPhone kan ik dat gewoon uitzetten. Het scherm van onderaf omhoog trekken en dan rechtsboven, het tekentje wat lijkt op een @
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven