Leesclub 033: poging twee

26-10-2014 22:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat ik mijn vorige topic net per ongeluk gesloten had, dus hier nog een poging.



@Marcella en @Monica, doen jullie nog mee?



Hai waarde lezers!



Sinds ruim een jaar woon ik in Amersfoort, en het lijkt mij leuk om een boekenclub te starten! Aansluiten bij een bestaande boekenclub lijkt me ook leuk. In Amsterdam, waar ik eerst woonde, bezocht ik een leesclub die georganiseerd werd door een boekenwinkel, maar in Amersfoort ben ik zoiets nog niet tegengekomen.



Wie woont hier ook in de buurt, leest graag, en vindt het leuk om in groepsverband een boek tot in detail te bespreken?
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hier is het oude draadje
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! Leuk! Ik loop al een tijdje rond met het idee voor een leesclub in Amersfoort. Dus deze oproep komt als geroepen. Ik hoop dat er nog meer reacties komen...



Ik lees alles, vooral literatuur en non-fictie. Ik ben niet heel kieskeurig, maar thrillers en fantasy kunnen mij als enige genres echt niet bekoren. Ik vind ze te eng en vaak ook voorspelbaar. Op dit moment lees ik David Mitchell, The Bone Clocks.
Alle reacties Link kopieren
Hai Rosie,



Ik had je een bericht gestuurd. Heb je het gezien?
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hoi Glitterbom,



Hier Rosie! Ik moest een nieuwe nick aanmaken, want ik krijg mezelf niet meer ingelogd sinds de update van het forum. Ik heb je bericht dus helaas niet kunnen lezen. Kun je het nog een keer sturen, maar nu naar deze nick? Veel dank!
Alle reacties Link kopieren
Hai Rosie/Partdeux



Ik zie even niet hoe ik je een bericht kan sturen. Kun jij mij wel iets sturen? Dan kan ik daar misschien op reageren.
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hierrr nog een boekenliefhebber uit Amersfoort!

Leuk! Zijn er al concretere plannen of kunnen we wat gaan opzetten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik ben ook een boekenliefhebber uit Amersfoort en ik ben ook opzoek naar een boekenclubje. Is er een mogelijkheid om aan te sluiten? Ik woon nu ongeveer een jaar in Amersfoort. Grts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven