Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

09-06-2013 18:52 3367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



Gewicht doorgeven kan op maandag en dinsdag. Wil je ook in tabel? Even je gegevens doorgeven dan word je ook opgenomen in de tabel. Als je 2 keer geen gewicht hebt doorgegeven zonder het te melden vooraf word je uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Je kunt er altijd weer in natuurlijk.

Succes allemaal!!



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Jirelle1.74123,570122-1,5pauzepearssy1,74133,599112-21,5+0,8 Femme

Rotterdam1,7895,47081 -14,4afgemeld Suhke1,7271,96271-0,9+1,1boannan1,6990,26569,2-21pauzeeles21,80837779-40supersoul1,776965 69 -- pretzel1,6378,66265,5-13,1+0,7jufmevrouw1,7297,47295,5-1,9-0,5 happyr1,8397,18291,7-5,4-0,6 annapalona-9070--- smiley1,6487,36784,8-2,5-2,5
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke lange post Marjan-viva.

Goede tips ook.



Ook ik moet me af en toe terug naar de basis sleuren. Even weer met m'n neus op de feiten enzo. Ongemerkt eet je steeds weer een beetje meer he.



Havermout vind ik ook zo lekker voor ontbijt.



Ik ga zo even kijken bij je linkje.



Vanmorgen weer heerlijk gesport, het was nog lekker buiten. Ben benieuwd hoe het straks gaat als het weer echt minder wordt ( voor de duidelijkheid, ik bootcamp buiten op zaterdag morgen😉)
Ik ben gisteren gestart, mag ik mee schrijven?

En kan dat nog in dit topic want hij is al over de 3000 posts, komt er een nieuw topic?



Groetjes.
Zo ik ben er ook weer was even helemaal van het ww padje af !

Morgen ook weer wegen en vol goede moed verder ben wel aangekomen maar dat gaat er vast ook weer af . Meld me morgen weer
Alle reacties Link kopieren
@Marjan_Viva: bedankt voor je uitgebreide post en tips, zeer waardevol! Fijn dat je zoveel afgevallen bent en nog steeds gemotiveerd bent Tip die ik ook veel gebruik is het eten van een eitje, dit vult zo goed en is maar 2 pp. Soms eet ik als ontbijt een omelet, soms eet ik als tussendoortje een gekookt ei, beiden werken super. Leuk dat je hier nog mee blijft lezen en af en toe berichtjes stuurt!



@Supersoul: wat een motiverende plaatjes, haha, leuk! Heerlijk dat je geen 80+ meer ziet op de weegschaal, goed gedaan hoor. Nu lekker lang stabiel blijven, dat gaat jou zeker lukken!



@Eles: ohh bootcamp, dat is een zware, maar super goede training. Wel flink dat je dat doet, ik ga met dit weer niet buiten banjeren haha, heb er groot respect voor!



@Annapalona: veel succes met WW, doe je online of cursus of beiden? Al meer ervaring met afvallen en wil je veel kwijt?



@Pretzel: that's the spirit, nu de draad weer oppakken, zet 'm op



Mijn gegevens voor deze week:



Huidig gewicht 95.5

Deze week -0,5

Totaal af - 1.9



Niet zo'n dikke min als ik gehoopt had na vorige week, maar het is weer een min. Ik merk dat het bij mij niet zo lekker gaat als toen ik de eerste keer WW deed. Toen was ik single, nu samenwonend en heb daar nog geen weg in gevonden . Mijn vriend is een ontzettend gezelschapsdier, we hebben zo vaak etentjes, drankjes, terras momenten, wijn avondjes... Ik weet dat ik daar zelf mee om moet leren gaan, maar vind het heel moeilijk, hoe dat aan te pakken. Ik geniet van al die mensen hoor, zeker weten, maar WW technisch lukt het me nog niet.



Gisteren wel mee geoefend; we gingen shoppen en kwamen vrienden van ons tegen, dus terras op (laatste keer dit jaar waarschijnlijk?). Iedereen bestelde wijn, lekker. Ik heb 'gewoon' steeds thee besteld, wat ik al een goede stap vond. Maar toen werd het wat gezelliger en later en kwamen de bitterballen en alles op tafel. Dus ik geen 1 gepakt, maar had het er wel moeilijk mee hoor.. Als dit nou af en toe was, maar dit gebeurt echt zo regelmatig Toen ik alleen was, had ik ook wel verleidingen, maar die waren te overzien.



Dit gebeurt vaak onverwachts (oh zullen we ff bij die en die op visite, oh ja en die en die komen morgen ook langs). Ik vind het heerlijk, haha, maar ben het totaal niet gewend. Als ik wat afsprak met mensen, was dat altijd gepland en kon ik er rekening mee houden met mijn punten



Nou ja, tips zijn welkom, schop onder m'n kont geef ik mezelf ook, maar misschien denk ik te moeilijk en hebben jullie nog dingen waar ik niet aan gedacht heb. Hoe gaan jullie met deze dingen om?
Alle reacties Link kopieren
Even een snelle reactie, vanavond meer want ik wil het graag zwart op wit zien (grrrr, wilde een leuke smiley neerzetten maar ik ben even de weg kwijt op het nieuwe forum).

Dus inderdaad SSF, zoals je al zei, deze week door (mijn magische) grens van 5 kilo heen, op naar de 8 in het gewicht!

Huidig gewicht: 91,7

Totaal af: -5,4

Deze week: -0,6
Ik wil uiteindelijk 20 kilo kwijt, weeg 90 kilo, laatste 5 jaar 20 kilo er aan dus.

Chronisch ziek en veel medicatie en vitamine D uitputting, B12 tekort en schildklier problemen.

Wel vaker calorieen gaan tellen maar hou het niet vol. Ga dan ook chrashen en dan weer eten. ;-0



Dus ben zeer gemotiveerd en ben gisteren begonnen met de powerfoods weken.

En ik probeer elke dag een flink stuk te lopen, omdat ik overal pijn heb om het moment weer is intensief sporten geen optie jammer genoeg.
Vind wel dat de online site erg onoverzichtelijk is. En mis links naar meer recepten en lijsten met de punten... Iemand die me daar mee kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Succes Annapalona!



Ik was vorige week goed begonnen. Vervolgens ga ik op vrijdag op de weegschaal staan en was ik superveel bijgekomen.



Dus dan ga ik weer snoepen.. zoooo slecht..

Teveel erbij.



Heb me eens verdiept in groene logo's eten.

Ik merk dat ik dat over het algemeen wel veelal eet.





Ik begin weer overnieuw!



Huidig: 71

erbij: +1,1

totaal af: 0,9



Ik blijf maar bezig met slecht bezig zijn..

Er MOET een keerpunt komen en welnu!
Aaargh, even snel: stabiel blijven is a bitch! Ik meet mezelf weer elke dinsdag vanaf nu, en ga dan ook maar weer in de tabel Ik zet m'n streef wat lager dan per se hoeft, maar als ik dan toch ietje bijkom, ben ik precies wat ik wil zijn qua gewicht. Alvast bedankt Pearssy!



Huidig gewicht: 69

Totaal af: -

Deze week: -

Streef: 65



Met een halve kilo per week, moet ik rond de Kerst toch al een heel eind zijn... :-)



Succes allemaal ladies!
Alle reacties Link kopieren
Net mn eerste groene ontbijtje gemaakt: ei-tomaat-champignon.



Ik heb begrepen dat ik niet in olie of boter mag bakken.

Mn geliefde 0pnt soep mag dan ook niet.



Ben benieuwd.



Ik heb zo een handig boodschappenboekje van ww. Dus zie wat een groen product is.
Alle reacties Link kopieren
@HappyR: woehoe, goed gedaan, - 5 kg al, super!

Goede motivatie voor ons



@Annapolona: fijn dat je zo gemotiveerd bent. We moeten beiden ongeveer 20 kg kwijt, dat gaat ons lukken. Je verhaal is verder herkenbaar, ook ik kamp met chronische ziektes. Eerst belemmerde mij dat in het afvallen, nu heb ik juist zoiets van: hoe mijn lichaam functioneert heb ik niet altijd in de hand, maar afvallen wel en dat kan ik dus wél voor mijn lichaam betekenen



@Suhke: zet 'm op, goed dat je het nu weer oppakt. Je ontbijt was bijna hetzelfde als die van mij haha Ik had er alleen nog geitenkaas bij gedaan, lekker!



@Supersoul: welcome back dan maar! Hoe lang heb je erover gedaan om te stabiliseren? Kan het ook zo zijn dat je te snel zonder WW gegaan bent? Ik zou echt wel een paar weken uittrekken om te leren omgaan met de punten om stabiel te blijven, ik weet hoe lastig dat is. Goed dat je nu weer bezig bent
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Als het mag, wil ik ook graag met jullie meeschrijven.

Ik zal me even kort voorstellen: 34 jaar, 2 jonge kinderen, samenwonend, werkzaam in het onderwijs en ik ben mijn hele leven al klein en te zwaar. Vorig jaar succesvol 10 kilo afgevallen met WW. Daarna het weer behoorlijk laten versloffen en toen zaten ze er weer aan. Stom, stom, stom. Ik heb mijn lesje geleerd en wil nu ECHT gaan afvallen en ze eraf laten! Het laatste wat ik wil is gaan jojo-en. Aangezien de jojo vorig jaar dus naar beneden is gegaan en toen weer helemaal omhoog is het nu klaar. Sinds 1,5 week ben ik weer helemaal bezig met WW. Morgenavond ga ik (weer) voor het eerst naar de cursus. Mijn weegdag is vrijdag. Poedeltje naakt, s'morgens vroeg, dat snappen jullie . De cursus is op woensdagavond. Mijn voornaamste doel om af te vallen is om een goed voorbeeld voor mijn kinderen te zijn én om een gezond(er) BMI te krijgen.



Mijn gegevens:

Lengte: 1.64 m

Startgewicht: 87,3 kg

Streefgewicht: 67 kg (pas dan heb ik een gezond BMI!) Met 72 kg ben ik ook al heel tevreden!

Huidig gewicht: 84,8

Totaal eraf: -2,5 kg

Deze week: -2,5 kg



Ik zal proberen om jullie z.s.m. beter te leren kennen en hoop dat ik erbij mag in de tabel.



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Welkom smiley en succes!!



Ik heb al gefaald met mn groene producten!



Ik was vanmiddag op een zakelijke bijeenkomst. Er werden hapjes en drankjes geserveerd.

Ik heb alles afgeslagen behalve een garnaal op een stokje met zeewier.



Toen bedacht ik me dat ik thee met suiker aant drinken was..

Op weg naar huis ruccola gekocht. Ik zit dat nu met een sausje te eten wat absoluut niet groen is!



Verder mn eitje van vanochtend gegeten en dat was het!

Dus opzich valt de schade mee..



Heb nog geen brood of crackers gehad dus dat vind ik best een prestatie!
De stand

Aangekomen +0,7

Totaal afgevallen 13,1

Huidig gewicht 65,5
Alle reacties Link kopieren
En weer een weekje gelijk gebleven.

Blegghhh, ik wil wel afvallen, maar het lukt nog niet echt 😳
Alle reacties Link kopieren
Waaaahhhhhhhh.........wat is dit??????

Wat een vreselijk forum is dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelijk maar een nieuw topic aangemaakt.





http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/246507

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven