Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

02-09-2014 21:22 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Vind maar raaaaar allemaal
Alle reacties Link kopieren
Oh die ene die naar Londen ging, zo'n chagrijn vind ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Niks nieuws dus.
Alle reacties Link kopieren
Dag Stora, goede vlucht!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de kriebels van dat stel in Seoel, wat een kleuters, hij kon geen baan als journalist krijgen daar
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Raar dat Zuid-Afrika verhaal?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ach dat was zo zielig voor dat Groningse meisje, trouwkaarten waren al gedrukt en hij maakte het uit per sms, zonder uitleg.



Blij dat het goed met haar gaat
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:lizzy75 schreef op 04 november 2014 @ 21:03:

Dag Stora, goede vlucht!Thnanx, maar ik moet alleen iemand wegbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe aflevering! Wie kijkt ook?
Dat meisje kwam me zo bekend voor, even op de site gezocht, maar volgens mij is het een herhaling...
Ik kijk. Hij zal ongetwijfeld lief zijn hoor, maar ik krijg de kriebels van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Als het een herhaling is, heb ik hem in elk geval nog niet gezien. Is ook goed mogelijk, ik kijk niet heel trouw.
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie ook Buitenlandse Bruiloft? Waar begin je aan, denk ik als ik zoiets zie.
quote:Liadan schreef op 02 juni 2015 @ 21:52:

Kijken jullie ook Buitenlandse Bruiloft? Waar begin je aan, denk ik als ik zoiets zie.Pfoe ja, zou er ook niet aan moeten denken dat het je kind is die dit besluit. Lijkt me heel moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is dat meisje?!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
22 is ze
Alle reacties Link kopieren
Ik zie heel weinig liefde, een man die agressief wordt als er iets tegenzit en een jong meisje die van rust en geplande dingen houdt. Lijkt me geen recept voor succes....
Alle reacties Link kopieren
Pfff ze komt zo jong over nog. 't Zal je dochter zijn ja. Gaat zij in Turkije wonen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nausicaa schreef op 02 juni 2015 @ 22:05:

Ik zie heel weinig liefde, een man die agressief wordt als er iets tegenzit en een jong meisje die van rust en geplande dingen houdt. Lijkt me geen recept voor succes....



+1



Ik vind haar lief overkomen en ze wil zo graag alles goed regelen voor haar familie.
Alle reacties Link kopieren
Die familie lijken me niet echt wereldreizigers, maar ze doen in elk geval niet moeilijk. ik vind het altijd zo sneu als een tante dan gaat klasgenoten het uitzicht of zo. Deze mensen houden in elk geval de stemming er in.
Alle reacties Link kopieren
Dat drama kon je van mijlenver zien aankomen. Het ging al twee keer mis bij alleen maar het ophalen van haar familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 02 juni 2015 @ 22:08:

[...]





+1



Ik vind haar lief overkomen en ze wil zo graag alles goed regelen voor haar familie.En ze heeft heul harde krullen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Gaat echt niet lang goed dit. zij bedekt alles met de mantel der liefde, hij vloekt bij alles en trekt constant een azijnhoofd.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende. Ik snap dat ze baalt.
Wat ongelooflijk sneu allemaal...
Alle reacties Link kopieren
Heb je even voor mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven