Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Is dat omdat iedereen zijn weg nog moet zoeken op het forum dat napraat zo populair is de laatste dagen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ik zeg nooit iets zinnigs. En in andere topics staat dat zo raar en hier niet.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:harry13 schreef op 05 november 2014 @ 22:51:

Nee hoor ik zeg nooit iets zinnigs. En in andere topics staat dat zo raar en hier niet.Hier ook zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, laptop uit, in bed nog even snel het forum openen op mobiel en ben gewoon ingelogd!



Kan ik eindelijk weer poepen tijdens het forummen!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik eindelijk weer poepen tijdens het forummen!



In bed?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 05 november 2014 @ 23:11:

Kan ik eindelijk weer poepen tijdens het forummen!



In bed?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal. Verder heb ik niks te melden behalve dan dat het forum wel saai is geworden, ik voel me een dolende ziel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen cochise.



Hier nog steeds ziek op de bank, blèh. Hoop dat er hier dus wat actie komt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goeiemorgen,



@coschise; werk jij in diensten? Ja toch?
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Nous. Ik blijf nog ff hangen hier, maar de actie is wel ver te zoeken. Is het Vivaforum nu echt een beetje ter ziele? Vind ik wel erg jammer...
Alle reacties Link kopieren
He Stoor! Ik werk alleen nachtdiensten. Net een half uurtje thuis, biertje, dan slapen en nog 1 nacht te gaan. Dan heb ik weer een week vrij! Joehoe! :-)
quote:cochise schreef op 06 november 2014 @ 09:06:

He Stoor! Ik werk alleen nachtdiensten. Net een half uurtje thuis, biertje, dan slapen en nog 1 nacht te gaan. Dan heb ik weer een week vrij! Joehoe! :-)Wow, heftig! Tuurlijk is die vrije week lekker maar heb je dan geen last dat je net weer in je dagritme zit en dan moet de boel weer om?
Alle reacties Link kopieren
Mijn slaaphygiëne is niet regelmatig te noemen nee. Maar ik vind het een leuke baan en de extra inkomsten zijn erg prettig. Ik werk nu 70 % en als ik in dagdienst zou gaan moet ik 100% gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Nous wat heb je voor ziek?
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 06 november 2014 @ 09:17:

Nous wat heb je voor ziek?



Één of andere ontsteking dus nu aan de AB. Nog veel hoesten en hoofdpijn maar misselijkheid is gelukkig over.

Nou ja weer een dagje bankhangen. Als jullie nu even voor wat entertainment zorgen. ( jij vanavond ?)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En wie missen we eigenlijk allemaal? BGB of Meds nog gesignaleerd? Yasmijn zie ik ook nog amper. Er zijn er zeker meer die ik mis, maar daar kom ik nu ff niet op.
Cochise, hoeveel nachtdiensten werk jij op rij? Als het een beetje aansluitend is, is het nog wel redelijk te doen denk ik.



Beterschap Nous!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet meer misselijk Nous, dat is zo naar. Ga je na je AB kuur even wat probiotica halen?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Istar! :-) 6 op rij, week vrij. Kan goed hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven