Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Als onverhoopt de Islam zou proberen om ons land te onderwerpen, voorzie ik een nieuwe bloedige burgeroorlog.

De Nederlanders hebben natuurlijk niet 80 jaar gevochten tegen de Spanjaarden en hun godsdienstdwang, om ons nu weer te laten overheersen door een andere vorm van religieuze tirannie.



Allah is een verzonnen woestijngod uit de prehistorie. Wie er in wil geloven: ga gerust je gang. Maar val andere mensen niet lastig met je reli-regeltjes. Wij hebben er niets mee te schaften.

We zijn gadorie net zo'n beetje af van de christelijke regeltjes en zitten niet te wachten op een islamvariant. Geloven doe je maar thuis.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 25 oktober 2014 @ 09:12:

[...]





Je kletst maar wat. Degenen die het wel gezegd hebben liggen toch snotverdorie onder een steen? En ja, ik pas daar voor. Ik laat mijn ongezouten mening al vaak genoeg horen. Als je beter zou lezen , had je het dondersgoed kunnen weten dat ik ook hier regelmatig mijn mening ventileer. Goed lezen is voor velen een vreemd verschijnsel. Toch , als je het zou doen, voorkom je een hoop ergernissen. .



Als je goed had gelezen zou je je hebben opgemerkt dat mijn opmerking aan meelezer gericht was.

Iets van pot en ketel......
*do not underestimate the power of stupidity*
mind_ game: Je hebt gelijk. Ik heb jouw reactie inderdaad verkeerd gelezen. Sorry voor mijn niet al te vriendelijk antwoord. Ik kan niet quoten en geen smiley's plaatsen. Werkt nog niet optimaal sinds de vernieuwing. Dan maar even op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 18 september 2014 @ 09:48:

Ja. Ik en mijn medemoslims zijn er hard mee bezig. Elke minuut van mijn dag besteed ik aan het stichten van een islamitisch continent hier. Be afraid, be very very afraid.



Zo. En nu wil ik koffie.Reactie op een oud bericht. Nog even wennen aan het nieuwe forum.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook; wennen aan het nieuwe forum.. oeps
Alle reacties Link kopieren
Europa als Islamitische staat zie ik niet snel gebeuren. Daarvoor zit er hier in Noord Europa nog te veel idologie van het Noorse godenpantheon.



Maar een echte zuivere Islamitische staat zou wel heel byzonder zijn, een staat volgens de idealen van de Profeet Mohammed zou een plaats zijn waar vrouwen geen hoofddoek meer zou hoeven te dragen omdat ze zich niet meer hoeven te schamen voor hun schoonheid of bang hoeven te zijn dat ze door slecht opgevoedde beestachtige mannen elk moment verkracht kunnen worden, omdat in een echte Islamitische staat de mannen beleefd en welopgevoed zijn, respect hebben naar alle medemensen en zich niet verleid voelen tot wandaden als ze een glimps van een vrouwenlichaam opvangen. Want dat is volgens de Koran de enige rede dat vrouwen zich moeten bedekken, om geen mannen te verleiden omdat de mannen die de Profeet niet volgden in die tijd zich niet konden beheersen en met regelmaat vrouwen aanrandden, dus de profeet beschermde de vrouwen van zijn beschaafde volgelingen door ze te zeggen geen verleiding te geven aan deze ongelovigen. Mannen die dus kleinerend doen naar andere vrouwen zijn dan ook geen ware volgelingen van de profeet maar zijn Kaffir.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven