Gezondheid alle pijlers

Niets geslapen & nu op werk - hoe kom ik de dag door?

06-11-2014 11:00 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen



Ik heb gisteravond een date gehad die zo ontzettend gezellig werd dat we het tot, ahum, 08:30 hebben gemaakt. De hele nacht gewandeld en gekletst en geknuffeld.. Mijn date heeft mij thuis afgezet om 08:30, ik ben snel onder de douche gesprongen en ik ben sinds 09:00 al op werk. Nul uur geslapen dus.

Ik ben natuurlijk dood en dood op, en hoewel ik best wel vlinders in mijn buik heb - en mijn "baan" (na ja, stage eigenlijk) "gewoon" kantoorwerk is, vind ik het nu al erg moeilijk om mijn ogen open te houden.

Wie heeft de gouden tip om het tot half 6 vol te houden ? behalve heeull veeuulll koffie..



alle tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat de man met de hamer rond 14 uur komt.... Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Ah joh en de werkdag is nu alweer bijna voorbij! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds wakker, ben wel echt traag aan het worden, maar gaat nog steeds goed. Wel heb ik het flink koud en voel ik me uitgedroogd



wat zijn jullie lief, fijn dat jullie me door de dag slepen ! ik ben weleens op werk gekomen met 2-3 uur slaap, maar echt 0 en dan in één keer doorgaan, nog niet nee
Alle reacties Link kopieren
Bikkel!



Vanavond weer op date?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje19877 schreef op 06 november 2014 @ 15:31:

Bikkel!



Vanavond weer op date? ja hoor, op date met mijn bed za-lig !
Haha Cosima, het is koud buiten, het regent en misschien waait het wel vanavond. Dan is zo'n bedje zoooo lekker warm en knus. Nog even doorbijten.
Alle reacties Link kopieren
Wat zul jij vanavond lekker liggen in dat bed, daar wil je niet meer uitkomen tot morgenochtend

Geniet maar van je bed.
Alle reacties Link kopieren
Even nog.. Of heb je het er al op zitten?

Slaap lekker alvast! :-)
Alle reacties Link kopieren
Nou ladies ik ben thuis, gedoucht, in pyjama en het is eindelijk tijd om wat slaap in te halen



bedankt voor jullie steun !
quote:cosima schreef op 06 november 2014 @ 19:23:

Nou ladies ik ben thuis, gedoucht, in pyjama en het is eindelijk tijd om wat slaap in te halen



bedankt voor jullie steun !Mooi, gaat het je lukken? Je klinkt de hele dag nogal speedy alsof je stijf staat van de adrenaline
Trusten TO! Bikkel dat je de dag doorgekomen bent!
Alle reacties Link kopieren
Een flinke snuif poeder van het een of ander zou werken,maar die zakjes zullen wel niet naast de koffie en koekjes liggen.
En succes morgen. De dag erna is het vaak nog veel erger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 07 november 2014 @ 00:02:

En succes morgen. De dag erna is het vaak nog veel erger. Dat heb ik alleen na een weekend flink zuipen... Zondag ohhh wat een ramp,maar dan die maandag wat een hel
Ziek melden omdat je een nacht hebt doorgehaald? Eerder naar huis gaan omdat je moe bent? No way. Iemand die zijn billen brand, moet op de blaren zitten. Rare adviezen die sommigen hier geven.



Ik heb/had regelmatig nachten zonder slaap, na een vervelende persoonlijke gebeurtenis Ik ben nooit weg gebleven van mijn werk. Het lost niks op.



Trusten TO, wens je een goede nachtrust!
Ik slaap heel vaak een nacht niet of maar een paar uur. Ik drink juist geen koffie, want na zo'n koffiepiek kak je heel hard in. Juist even een frisse neus halen buiten en veel schakelen tussen computer, stukje lopen, iets doen etc. Dat helpt. En voldoende eten en drinken.



Wel een leuke reden om niet te slapen Fijn dat je het vol hebt kunnen houden!
Fijn dat je het volgehouden hebt, slaap lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven