man ontevreden over seks

03-11-2014 00:17 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit met een probleem. Mijn man is de laatste tijd steeds ontevreden over onze sex en hij vind dat ik hem niet genoeg geef. Als we vrijen met elkaar geeft hij me uitgebreid voorspel. Hij verwent me heel erg met zijn mond en ik vind dat erg fijn. Maar hij wil ook dat ik hem met mijn mond verwen. Nou zit ik dermee dat ik dat voorvocht van hemgewoon ontzettend vies en slijmerig vind. Daarom hou ik der niet zo van om dat met mijn mond bij hem te doen.



Daarna onder het vrijen wil hij vaak met me zoenen (tongzoenen) en dat wil ik dan weer niet want hij heeft dan met zijn mond aan mijn vagina gezeten en dat vind ik vies. Hij zegt dat hij zich afgewezen voel als ik niet met hem wil zoenen onder het vrijen en me mond dicht hou. En hij vindt het ook heel rot dat ik dat voorvocht van hem zo vies vindt. We zijn al jaren getrouwd en hij vind dat ik niet zo vies van hem mag zijn.



Hij vind het ook niet leuk dat we altijd hetzelfde standje nemen. We hebben als gewoonte dat ik na het voorspel op hem klim. dan kan ik goedkomen. Maar daarna heb ik last van geirriteerde vagina en borsten. Dus dan vraag ik hem om achterlangs te gaan.



Hij voelt zich door me afgewezen als ik mijn mond dicht hou. Maar ik vind het gewoon vies om met hem te zoenen als hij dat bij mij gedaan heeft. Ik wil alleen wel met hem zoenen als hij eerst zijn mond spoelt of sterke drank neemt en zo ze mond spoelt. En ik vind het ook heel vervelend om zijn voorvocht in me mond te krijgen. Ik pak dan altijd een doek om zijn penis steeds af te vegen. Dat vind hij nou weer heel vervelend.



Ik heb hem voorgesteld dat ik voortaan wel een kop met warm water pak als we gaan vrijen en het dan met een slok warm water bij hem doe onder het p*****. Dan kan ik het daarna meteen uitspugen. En we moeten een fles met sterke drank pakken zodat hij na het voorspel ze mond kan spoelen. Maar hij zegt dat hij der zo helemaal geen zin meer in heeft.



Ik denk dat hij ongelijk heeft maar hij vind dat ik wel neem maar niet geef. Wat vinden jullie hiervan? Heeft hij nou gelijk of heb ik gelijk? Zijn er meer vrouwen met zulke ervaringen?
Is wel een beetje kort door de bocht he Markovic.... Heb je wel het hele topic gelezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 06 november 2014 @ 11:49:

Ik denk dat je je maar moet voorbereiden op het einde van de relatie. Je man ga je in ieder geval niet gelukkig maken met je preutse gedrag. Wat een afknapper als een vrouw vies van je is!



Haha, lekker gebalanceerde reactie! En daar moet ze nou wat aan hebben?



@Stoutemeid: als je er echt uit wil komen, lukt dat volgens mij het beste door veel te praten (met je man, misschien seksuologe) en te gaan ontdekken (wat je zelf fijn/raar/lekker/ongemakkelijk/vies/geil/etc vindt). Dan leer je misschien anders tegen seks aankijken. Dan kun je zelf de keus maken wat je wel of niet wilt en dan heb je ook het zelfvertrouwen om dan gewoon bij die keus te blijven.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@ Markovic houd je onzin reactie lekker voor je. Ik vind het al erg knap dat zij aan zichzelf durft te werken en hierover vragen stelt. Zat vrouwen die totaal geen moeite doen om aan hun relatieproblemen te werken en de boel maar lekker laten doorsudderen.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Sorry normaal reageer ik niet op dit soort topics.. Maar wat ben jij een zeurpiet zeg. Dit is vies en dat is vies.. En dan zeg JIJ dat je vriend smetvrees heeft.. ja tuurlijk.



Ik zou ook stront ziek worden van zo'n vrouw die alles maar vies vind om te doen en notabene vies is van mij.
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik kan mij voorstellen dat je man niet tevreden is.

Dat jij bepaalde dingen vies vindt kan niemand voor jou veranderen.

Wat je natuurlijk wel kunt doen is het wat spannender maken, en dat kan op vele manieren. Neem zelf de touwtjes in handen en laat het voorspel om hem gaan. De "vieze " dingen kun je ontwijken, er zijn nog zoveel manieren om hem te verwennen. Ik zou zeggen verras hem! Zorg dat je variatie hebt in de strandjes.

Laat hem in ieder geval weten dat je zijn wensen hebt gehoord en blijf erover praten.

Veel succes en hopelijk zijn jullie straks beide tevreden met jullie avonturen tussen de lakens
quote:goddess23 schreef op 07 november 2014 @ 01:54:

@ Markovic houd je onzin reactie lekker voor je. Ik vind het al erg knap dat zij aan zichzelf durft te werken en hierover vragen stelt. Zat vrouwen die totaal geen moeite doen om aan hun relatieproblemen te werken en de boel maar lekker laten doorsudderen.

Ze werkt nergens aan, gaat alleen maar dingen op internet zoeken die haar stelling dat alles smerig is bevestigen.

Ik zou allang klaar met haar zijn als man zijnde. Ze zeurt echt overal over.



Zoenen is vies, pijpen is vies, 2 standjes waarna er na één standje de vagina en borsten zeer doen, masturbatie is not done.........

Hier valt geen eer meer aan te behalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven