afspreken bij je thuis

02-11-2014 23:29 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames heb een leuke man leren kennen en nu wil die bij mij thuiskomen.

zouden jullie het doen? ik heb hem maar 1 keertje gezien en toen nrs uitgewisseld.

ik vind het een beetje eng straks doet ie mij iets aan ofzo.

wat zijn jullie tips?
Inderdaad zeker niet thuis afspreken. Ik zou ook zeker mijn beweegredenen erbij noemen. Als je duidelijk maakt dat je graag rustig aan doet nu je op zoek bent naar een serieuze relatie is het voor hem helder dat het je zeker niet om seks gaat. Als hij dan afhaakt omdat hij alleen seks wil weet je gelijk dat dit niks wordt met deze man.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je neuken.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
VInd het niet zo raar hoor om bij zo'n beginnende kennismaking buiten de deur af te spreken.

Als hij daar moeilijk over doet gewoon dumpen, dan is hij je niet waard.
Als het niet goed voelt: niet doen.
.
Nee, dat zou ik niet zo snel doen. Thuis afspreken geeft idd een mogelijkheid tot seks. Als je dat ook wilt is dat prima, als je dat nog niet wilt kan het een ongemakkelijke wending aan de avond geven.



Maar ik ben sowieso niet zo van het thuis afspreken met mensen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet dat niet zo snel doen. Naast het feit of er nu wel- of niet seks uit voort komt. Ik vind het eigenlijk ook nog best wel gevaarlijk. Je hebt hem pas 1x gezien. En je bent helemaal verblind door hem. Maar wat als hij zich bij jou thuis ontpopt als een hele vreemde vent met rare ideeën?



Je hebt geen poot meer om op te staan. En als je hem zelf bij je thuis hebt uitgenodigd sta je in een eventueel politie onderzoek ook helemaal niet sterk.



Maar misschien ben ik wel TE voorzichtig hoor. En ik ben nog wel een man ha, ha.

Maar als ik een vrouw zou zijn zou ik hem niet gelijk al zo snel uitnodigen.

Eerst een aantal keren de kat uit de boom kijken.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet goed voelt zou ik het zeker niet doen nee.



Als ik naar mijn date ervaring kijk, ik sprak een dame 2 weken via mail en whatsapp. Daarna 1e date gehad, gezellig poolen en drankje. 2e date stelde zij voor om bij mij thuis samen te koken en filmpje. Super gezellige date geworden en heb haar netjes naar station gebracht. 3e date bij haar gekookt en film gekeken. Dus vind thuis afspreken zeker een optie wanneer het goed voelt.



Al heb ik het nooit over sex gehad tot de 4e date en gezegd dat ik niks wou overhaasten. Omdat ik haar als serieus relatie materiaal zag
En jij vindt dit serieus een "leuke" man, 1 die nu al zo vaak over seks praat tijdens appen? Vind het eerder een hele grote afknapper eerlijk gezegd..........
Alle reacties Link kopieren
250 wat ga je doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ik zou sowieso huiverig zijn om aan iemand die je niet goed kent, je adres te geven. Wat als er geen seks volgt maar hij je blijft lastigvallen/stalken. Eerst beter leren kennen ;)
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben allemaal gelijk dank jullie wel weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen.

heb wel stof van jullie gekregen wat mij doet nadenken.
Ik zou het niet doen. Helaas uit ervaring moeten leren.
Oprechte vraag: wat is er zo leuk aan die man? Iemand die de hele tijd op de app over seks wil praten en jouw geile fantasieën wil weten nadat je hem één keer gezien hebt, is in mijn ogen absoluut niet leuk. Inhoudsloos, respectloos en uit op 1 ding: jou in bed krijgen en dan hoor je niets meer van hem.

Ga je er ook op in, al die seksueel getinte vragen?
Alle reacties Link kopieren
Mja, het kan op zich wel. Ik heb met mijn huidige vriend direct de eerste date seks gehad en de 2e date bij hem thuis geweest.. Via de app was ook al snel duidelijk dat er vooral een sterke fysieke aantrekkingskracht was.. Terwijl we allebei ook wel een serieuze relatie willen. En hij is/was juist nog iets terughoudender dan ik.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow nee ik ga niet op die vragen in!



rob_uit_zeist jouw reactie heeft mij aan het denken gezet je hebt gelijk!



lukt mij niet om reacties te citeren mensen.
Wat is er trouwens gebeurd met die man die jou als "bijvrouw" in zijn gezin wilde opnemen?
Alle reacties Link kopieren
Die man wilde ook een 3de vrouw en daar zat ik niet op te wachten.

in de islam mogen mannen 4 vrouwen huwen.
Alle reacties Link kopieren
Als je gevoel zegt , nee , dan niet doen.



Luister naar je onderbuikgevoel.



En waarom niet , nog een keer zo ergens afspreken ?
quote:rob_uit_zeist schreef op 03 november 2014 @ 12:28:

Je moet dat niet zo snel doen. Naast het feit of er nu wel- of niet seks uit voort komt. Ik vind het eigenlijk ook nog best wel gevaarlijk. Je hebt hem pas 1x gezien. En je bent helemaal verblind door hem. Maar wat als hij zich bij jou thuis ontpopt als een hele vreemde vent met rare ideeën?



Je hebt geen poot meer om op te staan. En als je hem zelf bij je thuis hebt uitgenodigd sta je in een eventueel politie onderzoek ook helemaal niet sterk.



Maar misschien ben ik wel TE voorzichtig hoor. En ik ben nog wel een man ha, ha.

Maar als ik een vrouw zou zijn zou ik hem niet gelijk al zo snel uitnodigen.

Eerst een aantal keren de kat uit de boom kijken.Hier ben ik het helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Nee!
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo naief? Please....

Deze man wil maar 1 ding. Voor een zgn "psycho" zou ik niet zo bang zijn..dat zal wel loslopen en dat kan zich 6 dates ook nog ontpoppen :-)

Maar als je de man meer dan leuk vindt , beter niet doen. Dat hij dit wel meteen wil en niet de moeite neemt om iets leuks te bedenken zegt overigens ook wel veel vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven