Geen geld meer voor eten, wat nu?

18-10-2014 17:04 555 berichten
Ik heb voor dit topic een nieuw account aangemaakt, ik ben dus geen trol! Ben alleen even radeloos en schaam mijn voor mijn situatie.

Afgelopen periode is heel roerig geweest,door verschillende redenen verhuisd en bijna tot geen contact meer met familie/vrienden.

Om het verhaal kort te maken, ben ik op dit moment totaal blut. Dit komt door oa verhuizen ( huur en borg, en nieuwe baan waarvan ik pas volgende maand betaald van krijg )

Ik wilde net boodschappen gaan doen, en zag dat ik onvoldoende slado had, toen ik naar huis ging om te kijken hoe dat kan, bleek dat er onverwachts een rekening is afgeschreven. Ik heb alleen koffie in huis.

Over paar dagen wordt zorgtoeslag/huurtoeslag gestort, maar hoe over brug ik nu deze twee dagen?

Hebben jullie tips voor mij, ik weet ook niet zo goed op wie ik nu terug kan vallen, aanbellen bij onbekende buren of naar de supermarkt gaan voor over datum eten?

Ik weet het niet, voel me totaal radeloos. Alvast bedankt voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
Die link staat op pagina 13 hier, da's even meer als een paar pagina's terug



dus bij deze,



doornroosje9 schreef op 02 november 2014 @ 16:10:

Geen geld/eten in huis, wel dochter. Tips?
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi diamond! Ik heb een aantal heel fijne reacties gehad en daarbij ook hulp, super fijn dus. De situatie is hier nog een beetje hetzelfde qua bijstand, de mevrouw heeft weer iets nieuws gevonden om de beschikking uit te stellen. Bovendien is het nog maar de vraag of we de norm kunnen aanvechten maar we gaan het proberen. De sociaal raadsvrouw heeft ons daar tips voor gegeven.



Hoe gaat het bij jou?
Natte tosti..
Even tussendoor (waardeloos dat je geen melding meer krijgt als je een PB hebt) soep je hebt dus een PB.
Hey soepie fijn dat je geholpen wordt en hopelijk is je uitkering snel rond.

Hier gaat het,het is nog een paar maanden hard bikkelen maar het komt goed hoop ik.
Wat zijn jullie ontzettend lief allemaal! Een groot deel van dit topic doorgelezen, en vind het echt hartverwarmend! (op TO ga ik verder maar even niet in.....)



Groot compliment voor jullie behulpzaamheid!! Kanjers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven