Mode & Beauty alle pijlers

Webshop kledingfoto's armoedig

08-11-2014 11:27 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn zoektocht naar een nieuwe wintergarderobe, kijk ik regelmatig online. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om in te schatten hoe een kledingstuk valt. De foto's leiden me af doordat ik vind dat de modellen er raar bij staan en wazig de camera in kijken. Ik zie eigenlijk alleen maar hangende schouders in grote breisels (zara, mango, hennes) Of ben ik gewoon ouderwets of kijk ik bij de verkeerde webshops. Raken jullie er geïnspireerd van?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kleding in de winkel bij H&M leuk maar online vind ik het ook prut.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit online. Ten eerste wil ik de kwaliteit en afwerking van een kledingstuk zien voordat ik het koop en ten tweede wil ik zien hoe het me staat voordat ik het koop.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik koop eigenlijk alleen maar online maar 't valt mij ook op. Dit seizoen ook nog helemaal niet kunnen slagen. Het is allemaal zo van die slobberkleding, als je een maat 36 valt ziet het er nog uit alsof je een vuilniszak om het lijf hebt gedaan. Weet ook niet meer waar ik moet kijken. Ik haat shoppen in 'echte winkels' maar geen idee welke webshops een beetje leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk online wel in de webshops om te zien wat er hangt, en als,ik,denk dat lijkt me wel wat en ik heb iets nodig ga ik naar de winkel. Wil toch de kwaliteit zien en moet het aanpassen om re zien hoe het staat. Vind veel kleding dit seizoen erg oversized. En ik haal hier ook wel inspiratie van facebook af. Van die winkels waar elke dag wel weer een leuk setje kleding geshowd wordt
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik gebruik die foto's ook meer om een idee te krijgen van de lengte of soepelheid van de stof. Of als ik denk "Dat is op het randje" dan weet ik gelijk dat ik het nog niet hoef te proberen als zo'n boomlang model er al 'raar' uitziet.



Maar goed, ik koop ook alleen kleding online van bepaalde merken waarvan ik zeker ben van de maat en kwaliteit. Ik probeer geen nieuwe shops uit dat is tot nog toe altijd een teleurstelling geweest.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu vast veel forummers over me heen maar ik slaag bijna altijd goed bij bonprix ☺️
Alle reacties Link kopieren
Het viel mij ook op bij Zalando. De modellen zijn bijzonder schonkig en staan heel raar, ik kan echt niet zien hoe het bij een normaal mens (36/38) valt.
Alle reacties Link kopieren
Ben het helemaal met je eens, valt mij ook op. Vreemde houdingen, rare blik.



Maar eigenlijk staat de kleding mijzelf met maat 38-40 bijna altijd beter dan zo'n model met wazige blik.

Lastig inschatten is het inderdaad wel.
Bij H&M vind ik de foto's nog redelijk duidelijk, staan de modellen er nog redelijk duidelijk bij. Bij Mango is het tegenwoordig drie keer niets. Kleine, onduidelijke foto's waarop de kleding slecht wordt getoond. Ik heb tegenwoordig al niet eens zin meer om lang op de Mangosite te winkelen.
Alle reacties Link kopieren
ik slaag ook altijd goed bij Bonprix. Ook heel handig zijn de reviews die klanten kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
ik vind kleding online kopen bij h&m nooit zo fijn.

ik heb maat 36 en ben 1.81 lang en 9 van de 10x verzuip ik in een trui of is hij veel te kort.
A woman with class is timeless
Ik vind het ook. Ik vind dat het met name komt doordat modellen zo dun zijn met afhangende schoudertjes en weinig vormen, dat ik me geen voorstelling kan maken met mijn figuur.
Alle reacties Link kopieren
@biefstuk: Bonprix heb ik nog nooit geprobeerd. De modellen staan er in ieder geval een stuk vrolijker en gelukkiger op :-) . De prijzen bevallen me al wel en hoe is de kwaliteit? En hoe vallen de maten uit?



@lemoos2: bij welke online winkels koop jij graag?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Bonprix ook fijn, maten vallen meestal goed...10x beter dan H&M Online.

Kleuren kunnen wel een beetje afwijken, kwaliteit is goed.

Je kan ook telefonisch bestellen en ze zijn erg vriendelijk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 08 november 2014 @ 15:47:

Ik vind Bonprix ook fijn, maten vallen meestal goed...10x beter dan H&M Online.

Kleuren kunnen wel een beetje afwijken, kwaliteit is goed.

Je kan ook telefonisch bestellen en ze zijn erg vriendelijk.Ah dat klinkt goed. Ik was al een beetje aan het rondneuzen.
Alle reacties Link kopieren
Bij Bonprix zit ook vaak een filmpje waar het model het kledingstuk aan heeft op de catwalk. Wehkamp heeft bewegende modellen die een rondje draaien en je kan ook inzoomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven