Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Gone uit! Beetje teleurstellend einde...



Nu door met ofwel Vrees me ofwel Starters.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu 'De kraamhulp' van Esther Verhoef!
-
Ik lees nu even niks. Vanochtend 'Het vlammende kruis' uitgelezen en wilde het volgende deel bij de bieb halen. En die hadden ze niet.

Wordt van de week bij een bieb in ander dorp voor me meegenomen, dus denk dat ik volgend weekend pas weer lees
quote:zebrini schreef op 05 mei 2014 @ 23:16:

[...]





Die is er al!

http://www.imdb.com/title/tt1582457/



Bedankt voor de tip!

Nog goede recentie's ook, ga zeker even kijken
In plaats van Starters of Vrees me is het het tweede deel van De Test geworden - De Studie. Van Joelle Charbonneau. Leest lekker vlot weg, is fijn rondom een verhuizing . En het is nog enigszins studie-gerelateerd, dus ik kan het rustig lezen zonder me schuldig te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu de autobiografie van Benazir Bhutto zij was de president van Pakistan net mee begonnen dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er net aan begonnen maar tot nog toe, blz 230 van deel 1 vind ik hem leuk. De Parthelon serie van P.C> Cast beginnend met Godin bij vergissing. Over een vrouw die in een soort mythische wereld terechtkomt. Soort Reiziger idee maar ik denk dat ik hem leuker vind
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu : De Jodenauto van Franz Fühnann

Beschrijft de kant van de duisters, hoe ze voor de gek gehouden werden en gebrainwasht. Allemaal propaganda.



Ik hou de laatste tijd van oorlogsverhalen.

Het mooiste boek tot nu toe: De man die tweehonderd keer ontsnapte.

Zo mooi, liefde en oorlog.
Ik lees een heel dik boek met veel mooie illustraties over de Italiaanse renaissance.

Het gaat wel langzaam!

Herken wat Famke81 zegt, door mijn drukke baan schiet het lezen er jammer genoeg nogal eens bij in. Dan heb ik vaak ook niet de rust in mijn hoofd om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij dat ik deze topic gevonden heb, meteen genoeg leesinspiratie voor de komende weken
Het tweede deel van de divergent-trilogie
Laatste deel van de reiziger serie ligt voor me. Ik ben ziek en vriend is voor me naar de bieb gereden, zodat ik wat te doen heb

Sneeuw en as was een verrassend boek met een verrassende epiloog!
Opstand (deel 2 van de Divergent-trilogie) uit. Daar zat wel een mega-cliffhanger in zeg... Nu wil ik deel 3 meteen lezen!



Maar ik ben bezig in Enders, het vervolg op Starters. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind... Maar het is nog steeds scriptie-gerelateerd, wat me verdraaid goed uitkomt nu ik tot over mijn oren in de verhuisdozen zit.



Al mag de bieb in mijn nieuwe wijk de openingstijden wel wat verruimen van mij hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorige week begonnen met The Boy in the Striped Pyjamas van John Boyne (lees graag boeken in het engels). Ondertussen alweer uitgelezen, redelijk kort verhaal met toch een onverwacht einde.



Ben vandaag met een lichter en vrolijker boek begonnen: The Happiness Project van Gretchen Rubin.
Alle reacties Link kopieren
ik lees ook graag boeken in de originele taal als dat kan, Duits, Frans en Engels. Natuurlijk ook Nederlands.



Net Cuckoo's calling uitgelezen (in het Nederlands) had het geleend van een vriendin!



Super leuk, dus nu zelf the silkworm gehaald (in het Engels want in het Nederlands is die sowieso nog niet uit.)

Ben benieuwd! (de boeken zijn van JK rowling)



Leonie-p the boy in the striped pyjamas heb ik gelezen voor mijn engels boeken in vwo, heb daar super veel om kunnen huilen. Ook het einde natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nu de Donner gelukkig weer geopend is in Rotterdam, gelijk maar een boek aangeschaft: Mr. Mercedes van Stephen King (Engelse versie).
Alle reacties Link kopieren
Ben nu bezig met de zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje van Jonas Jonasson. Door zijn vorige boek, de honderdjarige man enz., ben ik heengevlogen. Hier staan ook geweldige hoofdstukken in, maar zeker de delen die in Zweden spelen zijn soms even doorzetten.
Alle reacties Link kopieren
Goudkust van Suzanne Vermeer. Heel spannend boek!
-
Alle reacties Link kopieren
Net voor jou van Jojo Moyes gelezen.

Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ben bezig in de nieuwste van Sebastian Fitzek "afgesneden " erg spannend, heb al zijn boeken gelezen , allemaal spannend.
Alle reacties Link kopieren
Net de kelderkinderen uitgelezen en nu begonnen in het 2de deel van de hitchhiker's guide to the galaxy
Alle reacties Link kopieren
Oblomov - Gontsjarov
Alle reacties Link kopieren
Gisteren begonnen in 'Shalimar the Clown' van Rushdie en ik ben nog bezig in 'Mrs. Dalloway'.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Even kijken...



Ik heb net uit:

- Het Examen (deel 3 van De Test).

- Debet van Saskia Noort (op Luisterboek - kennen jullie die gratis luisterboekenapp van de bibliotheek al?)

- (Pijn)3 van Pieter Aspe



En nu ben ik bezig in een Jill Mansell.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dutchy83 schreef op 06 augustus 2013 @ 14:30:

Misschien heel gek, maar ben de 'trilogie over de toekomst' (verhaal over Thule) van Thea Beckman aan het herlezen. Heb die boeken vroeger in mijn schooltijd verslonden en kwam ze laatst weer ergens tegen. Had op dat moment even niets staan, dus ben ze opnieuw gaan lezen. Eigenlijk best een mooi verhaal!Ik vind dit een prachtige serie. Eén van mijn favorieten! Ik wil ze ook nog steeds een keer opnieuw lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven