onzekerheid verpest relatie

07-11-2014 16:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Suzy, wat een mooie uitgebreide reactie!

Over het algemeen klopt het inderdaad wat je zegt. De verwachtingen kwamen wat dat betreft niet overeen. Als we samen waren was het wel ontzettend leuk, gezellig en met af en toe wat serieuze gesprekken tussendoor. Dit was in ieder geval hoe het voor mij voelde. Ik ga binnenkort op mezelf, dus op het moment verandert er inderdaad ook ontzettend veel. Wat dat betreft is het waarschijnlijk (voor hem) niet de beste timing geweest voor een beginnende relatie.

Juist daarom denk ik dat het, als ik wat meer mijn plek en draai heb gevonden, ook echt wel goed kan komen of beter kan worden. Ik heb wat dat betreft waarschijnlijk inderdaad te veel op hem geleund. En ik snap dat dat benauwend is geweest.

Daarom hoop ik dat ik duidelijk kan maken dat de timing ook echt gewoon een probleempje is geweest. En dat dat zou kunnen veranderen. Maar ik ga hem niet smeken me terug te nemen, of zoiets. Is het trouwens oké als ik de wat gedetailleerde posts een dezer dagen aanpas of weghaal? Dit ivm herkenbaarheid ;)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven