Het is alweer zaterdag!

08-11-2014 08:44 77 berichten
Goedemorgen allemaal,





Goh, wat is het heerlijk zonnig hier, het lijkt wel lente.

Gisteravond lekker vroeg gaan slapen. Eigenlijk was het de bedoeling om te lezen, maar ik was zo vertrokken, ook weleens lekker.



Vandaag ga ik naar de mart en eindelijk eens kijken bij die puntenslijper, de Markthal, want dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik neem aan dat het nu niet meer zo vreselijk druk is, al is het wel zaterdag natuurlijk. Nou ja, ik zie wel.

Ik ga ook nog eventjes de stad in om te kijken voor leggings, eindelijk sluit ik me aan bij de leggingdragende bevolking. Beter laat dan nooit.



Wat gaan jullie vandaag allemaal ondernemen? Voor de echte herfstliefhebbers wordt het een prachtige dag om van alles buiten te gaan doen, de zon schijnt en er staat maar een klein briesje en het wordt zo'n 13 graden in het land, dus geen weer om binnen te zitten, maar op avontuur te gaan. Kom maar op met die verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren al lootjes getrokken. We konden niet wachten tot volgende week, wanneer de Sint met wat voor pieten dan ook in het land is.

En de verjaardag gevierd van nichtje 2, ze werd 10.



Vandaag lekker op de bank, kat op schoot, pot thee erbij en een goed boek. Het puttertje van Donna tart.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 09 november 2014 @ 14:26:

Gisteren al lootjes getrokken. We konden niet wachten tot volgende week, wanneer de Sint met wat voor pieten dan ook in het land is.

En de verjaardag gevierd van nichtje 2, ze werd 10.



Vandaag lekker op de bank, kat op schoot, pot thee erbij en een goed boek. Het puttertje van Donna tart.Wat leuk dat jullie nog aan sint doen. Wij doen er niets meer aan, maar hebben vandaag wel mijn verjaardagscadeautje besproken, dus ik heb nu ook iets om naar uit te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven