Initiatief

08-11-2014 23:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe normaal is dit..



Ik heb sinds een paar maanden een vriend. De seks is op zich best prima, afwisselend, hij is best goed, als hij zijn best doet ;).



Maar ik vind dat ik best veel initiatief moet nemen. Hij wil graag knuffelen, maar als we een keer geen seks hebben, dan vindt hij dat ook prima. Liefst zou hij wat vaker gewoon ff een vluggertje willen, maar dan is de kans behoorlijk groot dat hij daarna in slaap valt en/of niet nog een keer kan.. Ja, daar heb ik meestal geen zin in, beetje zonde (hij valt tevreden in slaap, terwijl ik geil&klaarwakker ben)!

Hij is best een tikkie egoistisch, wat lui (ja sorry, ik ben niet in 2 min klaar). Niet dat hij mij nooit verwent, maar bij voorkeur andersom.



Klinkt op zich niet heel ernstig.. ;) Als je al jaren een relatie hebt..! Maar als je elkaar nog niet zo heel lang kent, dan wil je toch iedere keer dat je elkaar ziet een paar keer/veel seks. Niet dat dat nooit voorkomt, maar dan meestal uit mijn initiatief en moet daar soms best wat moeite voor doen.. Voorkomen dat ie in slaapt valt bijvoorbeeld.. hij heeft wel jonge kinderen waar hij ook weer op tijd voor moet opstaan en is daardoor vaak moe. Heel soms valt hij zelfs in slaap terwijl we bezig zijn (niet in de heat of the moment, maar terwijl we liggen te zoenen/voelen ofzo)..



Of loop ik een beetje te hard van stapel? Ik word er ook een beetje onzeker van dat hij kennelijk minder behoefte heeft..
Alle reacties Link kopieren
Misschien een open deur, maar heb je hem al gevraagd waarom hij wat passief is? Hij kan idd moe oid zijn, maar bij een beetje verliefdheid zou je toch meer passie verwachten. Merk je aan andere dingen (aandacht/bloemetje/liefkozingen/gesprekken) dat hij echt in je geïnteresseerd is? Of kan het zijn dat hij zich de aandacht & seks een beetje te makkelijk laat aanleunen?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb t al vaker gevraagd, maar krijg niet echt een goed antwoord. Hij wuift het weg, doe niet zo belachelijk, natuurlijk ben ik nog niet op je uitgekeken! Niet zo onzeker zijn, ik vind je écht leuk!

Ik krijg wel af en toe een bloemetje, hij is erg knuffelig, maar ik vind inderdaad dat hij vaak niet genoeg geinteresseerd is/lijkt. Hoewel ik wel merk dat hij echt zijn best doet, als ik zoiets aangeef.

Hij zegt dat hij altijd 'zo is' in relaties?! (En daarbij: 'ze maken het steeds uit' en hij weet of zegt niet waarom dat dan was, ze gingen vreemd ofzo). Ook heeft hij moeite met zijn concentratie (in het algemeen).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je de pannen van het dak moet seksen de eerste paar maanden/jaar in je relatie..



En erg egocentrisch, hij even gauw z'n ding doen en jij zoekt het maar uit hoe je aan je trekken komt, niet zo gek dat al die exen wegliepen.



Niet normaal dus.
- Hij is egoistisch

- Hij is lui

- Hij valt vaak in slaap

- Hij wil vaak vluggertjes

- En neemt gesprekken met je erover niet serieus

- Hij is altijd zo in relaties, dus lees: hij is zo en gaat niet veranderen.



Dit wordt hem niet. Tenzij je hier genoegen mee kan nemen, maar gezien wat je nu al van hem vindt in bed, gaat hem dat niet worden.

Next!
[
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 09-11-2014 06:56
Reden: 1234567
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij is op zich niet heel lui over het algemeen, wel gemakzuchtig. Hij is erg ondernemend, en dat vind ik een groot pluspunt.

Hij wil ook niet váák vluggertjes, in ieder geval niet in de zin dat hij daar om vraagt. Hij verwent mij ook echt wel, maar niet altijd.

Hij neemt gesprekken op zich wel serieus, want ik zie dat hij er wel aan probeert te denken. Maar het zit er gewoon niet in, dus het kost hem moeite en dat werkt op termijn natuurlijk ook niet echt, lijkt me.



Als het over een jaar nog zo is, dan zou ik er op zich wel mee kunnen leven denk ik, want dan is mijn libido ws ook lager. Maar ik vind het nú wel vervelend en ik weet natuurlijk niet of hij over een jaar gemakzuchtig in het kwadraat is
Alle reacties Link kopieren
Geef je hem wel de tijd/kans om initiatief te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Maar heeft hij niet gewoon een chronisch slaaptekort? Als hij tijdens het vrijen in slaap valt, is hij misschien echt te moe. Gaan jullie laat naar bed/slapen? Het zou kunnen helpen als hij meer slaap krijgt, en anders lijkt het me in elk geval een goed idee om niet te laat 's avonds seks te willen hebben, want dan kan het zijn dat het er bij hem niet meer inzit. Hoe sta je tegenover ochtendseks?
Alle reacties Link kopieren
Hij kan idd gewoon erg moe zijn, als hij het erg druk heeft, veel onderneemt of veel verantwoordelijkheden heeft. Dan moet hij het misschien wat rustiger aan gaan doen. Maar als 'ie zegt dat het altijd zo gaat in zijn relaties, zonder dat hij precies uitlegt waarom... Dat is een verontrustend teken.



De oplossing dat jij gaat wachten tot je minder behoefte aan seks hebt, zou ik niet voor kiezen. Dan begin je de relatie met het laten varen van energie, uitdaging en zet je intimiteit op plan twee. Dat lijkt mij geen goede basis voor de toekomst...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ja, hij is ook wel echt chronisch moe geloof ik. Zodra hij zijn bed ziet, is hij weg zeg maar, bij wijze van spreken. Kan in principe ook overal slapen (en ik ben juist meer een wakkerligger, ook al ben ik moe).

Ochtendsex is prima, maar ook dat is lastig met de kids. Soms doen we t wel eens tussendoor. Eerder op de avond heb ik ook al aangegeven/geprobeerd, maar ook dat werkt niet altijd.

Het probleem is dus wel tweeledig. Hij ís echt wel moe, maar óók gemakzuchtig..



Zit ook te denken aan een spiraaltje, dat het niet meer zo lastig is met condooms. Maar ja, puur om deze reden, dat voelt ook weer niet goed..
Alle reacties Link kopieren
Een condoom meer of minder gaat het verschil niet maken, zo te horen. Geen kans op meer rust voor hem en meer aandacht voor jou/jullie samen?



Ik geloof dat intimiteit aan de basis ligt van een goede en stabiele relatie. Vrijen, tijd voor elkaar, praten, elkaar bespringen... Hoeft misschien niet heel vaak, maar het is wel belangrijk. Dus als jij al na een paar maanden merkt dat het daar aan schort, zou ik op verandering aansturen. En onthouden dat jij je conclusies kunt trekken als hij niet reageert.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur ook op verandering aan.. maar ook weer niet te vaak, omdat ik niet te claimend wil zijn. Het is niet dat het er nooit is, maar imo wel te weinig.

Ik probeer hem idd ook de kans te geven om initiatief te tonen. En dan gebeurt het wel.

Hij is drukker dan ik, ik heb meer vrije tijd. Ik wil hem ruimte geven enzo.. Maar ja, ik heb ook zo mijn wensen/behoeften.. Lastig.



Hij liep in het begin redelijk hard van stapel, had t al snel over samenwonen enzo.. Ik heb dat afgeremd, want vond t veel te snel, zeker omdat ik vanaf het begin al twijfelde.

Ik vind het zo dubbel. Enerzijds wil hij heel graag en zegt hij dat hij me echt heel leuk vindt, me mist etc. Maar mijn gevoel zegt wat anders, gezien zijn overige gedrag..
Alle reacties Link kopieren
Verschil in hormonen, mannen worden rustig en slaperig van seks en vrouwen het omgekeerde.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat weet ik. Maar toch niet bij voorbaat al
Alle reacties Link kopieren
nu kan je nog terug ........................doei
hoe ouwer, hoe gekker..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven