analesex en klaarkomen

09-11-2014 11:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

wij hebben een vraag mijn vriend en ik hebben analesex sinds kort en we beleven er beide veel genot en plezier aan maar hij komt klaar in mijn kont maar kan dat eigenlijk kwaad want het duurt best lang voor naar mijn idee alles eruit is.
sex is fun
Alle reacties Link kopieren
TJa, je hebt wel kans dat je een strontjong krijgt :-)
Nou mijn mening is dat een kont niet gemaakt is voor sex. Dus in dat opzicht vind ik het niet vreemd dat het misschien langer duurt voordat het er weer uit is. Afgezien daarvan denk ik niet dat het kwaad kan. Maar als je twijfelt of het vervelend vindt, dan kun je natuurlijk gewoon een condoom gebruiken voor anale sex. Probleem opgelost. En vind ik zelf ook altijd iets hygienischer
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat zijn penis afgekneld wordt in je gat zodat het sperma er niet uit kan en dat hij daardoor opzwelt als een ballon en bijna knapt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lekker fris drapje zal eruit komen dan. Het zal geen kwaad kunnen maar fris is anders.
quote:nonaimee schreef op 09 november 2014 @ 11:36:

Lekker fris drapje zal eruit komen dan. Het zal geen kwaad kunnen maar fris is anders.

Gelukkig dan maar dat je het niet op hoeft te eten.



En nee hoor TO, het kan geen kwaad. Misschien even een inlegkruisje gebruiken, om je ondergoed een beetje schoon te houden zo lang het nog nadruppelt. Of anders een condoom inderdaad.
Het zal vast geen kwaad kunnen. Fris is echter anders.
Alle reacties Link kopieren
Eens met nadine_j, kont is daar niet voor gemaakt, ook mijn idee.

Maar je zult dat drapje er vast wel weer uitpoepen, lijkt mij.
Of kont ervoor gemaakt is of niet, het is algemeen bekend dat kont hiervoor vaak gebruikt wordt. Ieder zijn ding. Dus TO, als jullie dat lekker vinden gewoon doen. Hoewel ik een condoom wel zou aanbevelen. Ivm bacterieen.
Alle reacties Link kopieren
De grootste kans op de wat ernstigere soa's is door onbeschermde anale seks. Zijn jullie getest en weet je zeker dat er sprake is van trouw?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 09 november 2014 @ 11:34:

TJa, je hebt wel kans dat je een strontjong krijgt :-)
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
And there goes my appetite.
Harde douchestraal erna op je anus?

Werkt bij de hond ook..sorry hoor.
Volgensmij werkt het precies hetzelfde alleen duurt het wat langer voor dat het er uit loopt. Maar het knalt niet je darmen in ofzo dus je poept het er gewoon weer uit. Als het goed is loopt het er niet spontaan uit vanwege de druk van je kringspier
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties ook al staan er een paar bij waar ik niet om vraag...



maar waar het dus op neer komt het kan niet echt kwaad...
sex is fun
De bacteriën in je anus kunnen wel kwaad wanneer deze zich verspreiden naar het vaginagebied. Daar kunt je blaasontstekingen etc van krijgen.

En het SOA- verhaal van viva-amber klopt ook.

Derhalve condoom aangeraden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven