Ik wil een lagere Libido!

15-03-2014 18:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (heren) here I am (Trol de zoveelste )



Dit is misschien een niet veel gestelde vraag, maar ik dus vraag het me weer heel erg af.



Ik heb een nogal hoog Libido, maar dat geeft nogal vaak problemen. Meestal zijn het de mannen die veel zin hebben, maar sommige vrouwen hebben weer een hogere Libido en daar ben ik 1 van. Als mijn vriend niet wilt dan voel ik me beledigd (jepp inderdaad een trol reactie) en word ik dus ''hoe zou ik het zeggen?'' chagrijnig. Mijn vriend wilt niet zo vaak omdat hij vindt dat het speciaal moet blijven tussen hem en mij en het niet alleen draait om de seks, maar ook om met elkaar gewoon te zijn lekker fijn en knuffelen (ielg ik hou niet van zoveel knuffelen). Mijn vriend is nogal heel close met mij , maar ik daar in tegen wil het wel heel vaak en als ik het niet krijg wordt ik dus chagrijnig, echt prikkelbaar en doe ik afstandelijk. En ik wil echt niet alleen maar seks hoor ik ben ook gek op hem. Ik voel me soms echt een kreng.



Dus ik heb helaas een hogere libido en aangezien ik niet als een vriendin wil overkomen die alleen seks wil, wil ik hier wat aan doen. Dus hoe kan ik zorgen dat ik een lagere libido krijg? en hij de moeite, maar is moet doen om mij zover te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 17 maart 2014 @ 23:32:

[...]





ja, dat was wel duidelijk.



Ik kan jou reactie ook wel begrijpen, het komt waarschijnlijk door je libido waardoor je gefrustreerd.





Geintjuh.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Er zijn geen tips om je libido te verlagen.

Hoogstens kun je het libido van je vriend verhogen.

Vreemd dat een gezonde jongen van 17 niet altijd zin heeft!
quote:depressief schreef op 19 maart 2014 @ 17:40:

[...]





Ik kan jou reactie ook wel begrijpen, het komt waarschijnlijk door je libido waardoor je gefrustreerd.





Geintjuh.Nou nee. Het laatste wat TO ( nog maar 16 jaar!!) nodig heeft is een andere man die hier naar haar gaat hengelen. Ze heeft al problemen genoeg in haar leven.
Wat een gezeur over dat je niet mag vragen naar zulke dingen op je 16e. Goed juist dat to beseft dat ze niet zo moet drammen, dat ze er iets aan wil doen.

Je bent 17 zeg je nou als ik even terugdenk dan was ik ook zo'n geil geval op die leeftijd en gelukkig had ik toen een vriendje die oom zo vaak en veel wilde. Fijn samen seks ontdekken.

Op die leeftijd is het heel normaal dat je gedachten beheerst worden door seks, heeft te maken met hormonen en de ontwikkeling van je hersenen.

Sport je ook, to? Sporten kan zorgen dat je minder gefrustreerd bent en het minder erg vindt als hij geen seks wil.

Toch vind ik het gek dat je vriend zo veel minder vaak wil. Is hij bang voor iets? Dat hij zegt dat het wel speciaal moet blijven? Is ie gelovig? Is hij misschien bang voor de reactie van jullie ouders? (ervan uitgaande dat jullie beiden nog thuis wonen en de seks dus in ouders' huis plaatsvindt)



Jouw libido verlagen is niet nodig, dat wordt vanzelf ooit minder. Tot die tijd zou ik zeggen geniet, maar doe het wel veilig. Pil en condoom.

En dat zelf masturberen is ook wel een goede tip. Als je jezelf kunt laten klaarkomen haal je de spanning er af en ga je misschien minder aandringen om steeds seks te hebben met je vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:depressief schreef op 16 maart 2014 @ 17:18:

Een vrouw met een hoog Libido! Van welk planeet ben jij?Hela ik heb ook een hoog libido hoor en ben geen 16
quote:starry-sky schreef op 15 maart 2014 @ 19:51:

Ik had hem nog duidelijk gemaakt niet klaarkomen in mijn mond tijdens het pijpen! Is het toch gebeurd en ik wist niet dat hij kwam en nu dus super misselijk.



Maar iemand tips om een lagere libido te krijgen?Nou dan, heb je toch zelf een libidoverlagend middel gevonden: sperma slikken!
Alle reacties Link kopieren
geve@ Inderdaad. Als ik daar weer aan terug denk walg ik al



En jezelf verwennen is ook een goed idee. Dat heb ik uitgevoerd en het werkt (voor de 1ste keer).
Alle reacties Link kopieren
quote:poezewoefje schreef op 21 maart 2014 @ 12:26:

[...]





Hela ik heb ook een hoog libido hoor en ben geen 16Bedankt woefje, dat je dit even met ons wilde delen.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik zou zeggen ga aan de anticonceptiepil en het probleem is opgelost
Alle reacties Link kopieren
quote:poezewoefje schreef op 21 maart 2014 @ 12:26:

[...]





Hela ik heb ook een hoog libido hoor en ben geen 16Precies! Nadat ik gestopt ben met de pil ben ik ook niet meer te stoppen..... Weet niet wat me overkomt! En ben ook geen 16 meer. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven