voel me niet serieus genomen

02-11-2014 09:39 34 berichten
Goedemorgen!🌞



Is een beetje een lang verhaal maar ga proberen het zo kort mogelijk te houden.



Al vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik een hele erge stekende/zeurende pijn in mijn rechterzij, net onder m'n rechterborst. Dus telkens als ik weer een afspraak had bij VK dit vermeld en het werd steeds op bandenpijn gegooit. Oke prima, bij de 20 weken echo dacht de echoscopiste dat het wellicht een cyste zou zijn.. niks gevonden. Dus werd het weer bandenpijn. Nu ben ik inmiddels 7 maanden zwanger en begint die pijn alsmaar erger te worden, had de 29ste een afspraak bij VK en die vroeg of ik nog steeds de pijn had. JA! Ze zei dat ze ook echt niet zou weten waardoor het kwam en of het misschien m'n blindedarm was? Maar, dan had ik dus wel koorts gehad. Dus nee, maar dit keer werd het niet op bandenpijn gegooit. Vanaf afgelopen donderdag ontzettende pijn, kan amper slapen op beide zijdes en het schiet ook door naar m'n rug waardoor zitten ook heel lastig gaat. Dus op aandringen van manlief toch maar de huisartsenpost gebeld. Na talloze vragen mocht ik langs komen met urine en zou de dokter me wel even onderzoeken. Sta ik voor het ziekenhuis, wordt ik gebeld door dokter zelf..ik moest toch maar niet komen! Het zou geen zin hebben en ze zou even met m'n eigen VK en de gyneacoloog van het ZKH overleggen en terug bellen, ik boos en vertelde dat ik voor het ZKH stond. Oh, dan kon ik maar net zo goed urine laten testen. Om lang verhaal kort te maken; dokter heeft VK gebeld en degene die daar zat (niet degene die mij al vaker gezien heeft) heeft gezegd dat het m'n banden zijn en dat ze dit al talloze keren uitgelegd hebben. Ik weer boos natuurlijk want na de 5 maanden was hier geen sprake meer van. Het leek dokter onnodig om me te onderzoeken zolang het kindje goed beweegt. Zit nog steeds vast aan de pijn, ben ONWIJS boos op de VK en heb geen idee wat ik nu moet doen. Iemand tips?
Gewoon naar de huisarts. Verloskundigen zijn geen artsen. Klinkt namelijk totaal niet als bandenpijn. Kan natuurlijk iets heel
Onschuldigs zijn, maar zoveel pijn is naar. Dus huppakee naar de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
( Wat een leuke ava fleur!)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik herinner me die pijn ook nu ik jouw topic lees. Vreselijk!

Ik hoorde later van de fysio dat het een zenuw is die bij je ribben knelt.

Dat mag je officieel niet kraken maar zij deed het toch omdat de pijn nog veel erger is.

Ik weet niet of dit het was bij mij maar de pijn die je omschrijft komt me erg bekend voor.

Laat je niet afschepen TO, ik kwam er te laat achter maar hopelijk is er voor jou een oplossing. Sterkte!
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Ha dames!

Ben vandaag naar de HA geweest en nadat hij mijn verhaal had gehoord en onderzocht had; MAG IK GAAN BLOEDPRIKKEN!! Hij denkt dat het misschien wel galstenen zijn. Eindelijk een lichtpuntje en hopelijk komt er iets uit het bloed..



Bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi noespoes, Hoe is het nu?
I may be young, but I'm not dumb.
Hoi ironwill,



Ik krijg morgen de uitslag van het bloedonderzoek. Heb wel nog steeds flinke pijn. Hoop echt dat er wat uit komt. Zo niet, ga ik nog zeker een aantal weken bandenpijn tegemoet.

Ik raad jouw ook aan om zeker langs de HA te gaan. Hopelijk helpt het je! Laat me weten hoe het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een paar keer naar de HA geweest. Zijn advies; misslaan en beperkt paracetamol want ik ben natuurlijk zwanger. Ik hoop dat ze bij jou wat vinden in het bloed. Niks is zo erg als die aanhoudende pijn.



Succes!
I may be young, but I'm not dumb.
Hai!



Nou bij mij is het dus gewoon bandenpijn. Alles was goed in het bloed dus gewoon afwachten tot het vanzelf overgaat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven