Erotische spelletjes

02-11-2014 19:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of iemand misschien (zelfverzonnen) erotische spelletjes weet, waar geen speciale set voor aangeschaft hoeft te worden.



Wellicht een kaart- of dobbelspel?



Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Alvast bedankt (:
No diggity
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk krijg ik het hier altijd erg warm van:



http://www.klaverjasverenigingdewaterlanders.nl/
Risk. Dat doet erg veel voor de hitte hier in huis. Goedmaakseks is daarna de enige optie.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weinig creatief
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Roken jullie?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik bedoelde meer iets van echt een erotisch spel, i.p.v. voorspel.

We wilden eens iets nieuws proberen.
No diggity
Alle reacties Link kopieren
Guilty, partysmoker.

Hoezo?
No diggity
Alle reacties Link kopieren
Wij deden "vroeger" een spelletje met een muntje op een glas, rustend op een papieren zakdoekje. Om de beurten moest je een gat in het zakdoekje branden en als het muntje viel. Tja.....



Vonden we héél leuk toen!
...
http://forum.fok.nl/topic/961164



succes
Alle reacties Link kopieren
Leuke link @budapest ! Thanks
Met een beetje fantasie kom je al heel ver.



Strip poker in alle varianten, strip dammen, strip harten jagen, strip duizenden, etc.



Truth or dare, kiest de tegenspeler voor truth dan moet hij of zij de waarheid vertellen over iets erotisch of seks, kiest hij of zij voor dare dan een erotische opdracht uit laten voeren. Heel leuk om met meerdere personen te spelen. Wel van te voren afspreken tot hoe ver je gaat. Een opdracht kan zijn, kus de persoon naarst je maar bevredigd de persoon naast je kan te ver gaan indien de persoon naast je van hetzelfde geslacht of familielid is. Opdrachtkaartjes vooraf maken waar iedereen achter staat doet dan wonderen. Alle kaarten schudden en bij een dare het bovenste kaartje pakken. Erg leuk om te doen.



Pictionary, maak vooraf een stel kaarten met allerlei erotische woorden en acties.

Bij het raden komen alle schuttingwoorden voorbij maar het is veel lachen en leuk om te doen.

Hoe teken je in 30 seconden partnerruil of een striptent?



Ik ben de naam even kwijt maar je kan het ook zonder papier doen en alleen met uitbeelden.

Hoe heet dat spel ook alweer met derde lettergreep, tweede……

Heel komisch om te zien hoe een sm- swing uitgebeeld word.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger wel eens met een ander stel gewed welke man de grootste lul had die mocht een trio doen met beide vrouwen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekken
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, Rooss4.0, Budapest en Dedoper, leuke ideeën!
No diggity
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend een heerlijke spelletjes avond gehad, gewone spelletjes met een twist,

de verliezer moest een kledingstuk uitdoen( winnaar moest zeggen wat), dan moest de verliezer dobbelen en bij elk getal op de dobbelsteen hoorde een bepaalde handeling bij de winnaar, geweldig genoten!

Na een half uur allebei goed geil en heerlijke seks gehad op vloerkleed.
Alle reacties Link kopieren
@jajajade, gezellig zo'n avond, nog een twist is er seksspeeltjes bij gebruiken of combineren met sm en zo de aantal zweepslagen bepalen en de plaats.
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de tip lies49
Alle reacties Link kopieren
Stripscrabble. Leg je een woord met minimaal zoveel punten, dan moet de ander een kledingsstuk uittrekken.
Ik ben dyslectisch, geen spel voor mij dus.
Alle reacties Link kopieren
Rollenspel spelen.



Voorbeeld:

Kleed je allebei om in jullie meest sexy normale kleding.

Vrouw zit op de bank (speelt z.g.n. in een bar).

Man komt binnen in mooie overhemd en pantalon.

Gaat naast haar zitten en doet of jullie elkaar voor het eerst zien.

Man gaat haar met 'mooie' woorden het hof maken en te proberen haar te verleiden tot erotiek.



In het begin vinden jullie het vreemd. Maar let maar op. Na 5 minuten is het heel spannend en leuk. Zeker als jullie het echt serieus spelen. Laat hem zijn best doen om jou te verleiden. En jij geeft hem sexueel getintte hints.



Moet jij eens opletten hoe heet jullie het krijgen.
Alle reacties Link kopieren
- Twister in ondergoed. En elkaar dan door middel van subtiele aanrakingen te laten vallen?

- Dobbelstenen

- Strippoker

- Truth or dare

- Je hebt tegenwoordig ook een kamasutra kaartenspel. Ook leuk :p.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven