Billen of borsten

10-11-2014 23:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kijk je graag naar bij een vrouw? Billen of borsten?
Alle reacties Link kopieren
Allebei mag niet?
Alle reacties Link kopieren
Borsten
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk mag het wel maar wat vindt jij lekker om te zien?
Alle reacties Link kopieren
Of het mag of niet, ik zeg allebei
Alle reacties Link kopieren
Dit is je eerste topic, ik krijg hier een beetje een vies-oud-mannetje-op-zolderidee bij.
Alle reacties Link kopieren
Ogen, volgens recent onderzoek.
Camel toe. Mag dat?
Alle reacties Link kopieren
1. Ogen

2. Ogen

3. Billen
Geen van beide, ik val niet op vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Een lekker kontje, zeker weten, zo'n Braziliaanse met een strak kontje waar je een spijker op krom kan slaan...verrukkelijk 😛 !!
Geniet van je scheet, hij is weg voordat je het weet.
Ik kijk graag naar haar man.



Mijn man kijkt graag naar benen bij een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Volle kont.

Kleine borsten
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 10 november 2014 @ 23:58:

Camel toe. Mag dat?En waarom staat dat niet in je lijstje TO?
Flinke billen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een borstenman zijn, maar ben hetero en een vrouw hahaha
Alle reacties Link kopieren
Het is moeilijk kiezen. Maar ik hou toch het meest van mooie volle borsten. Moet altijd opletten daar niet op te focussen als ik in gesprek ben met een vrouw doe gezegend is met een mooie voorgevel. Ik wil niet zo'n man zijn maar wat isnhet moeilijk soms ;)
Ja maar natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Johan83 schreef op 09 december 2014 @ 18:22:

Moet altijd opletten daar niet op te focussen als ik in gesprek ben met een vrouw doe gezegend is met een mooie voorgevel. Ik wil niet zo'n man zijn maar wat isnhet moeilijk soms ;)Neee moet je echt niet doen. Uit eigen ervaring: Vallen vrouwen knap op af
Alle reacties Link kopieren
quote:Linn013 schreef op 09 december 2014 @ 19:15:

[...]





Neee moet je echt niet doen. Uit eigen ervaring: Vallen vrouwen knap op af Nee dat klopt ik doe het ook niet omdat ik het niet netjes vind en omdat ik van vrouwen wel gehoord heb dat ze het niet leuk vinden. Maar je hebt soms van doe momenten dat je oog er op valt, gelukkig heb ik altijd een stemmetje in mij die zegt foei niet doen. Maar ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die het onbewust doen
Ja maar natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
(nagenoeg) ontbrekende borsten
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Johan83 schreef op 09 december 2014 @ 20:10:

[...]





Nee dat klopt ik doe het ook niet omdat ik het niet netjes vind en omdat ik van vrouwen wel gehoord heb dat ze het niet leuk vinden. Maar je hebt soms van doe momenten dat je oog er op valt, gelukkig heb ik altijd een stemmetje in mij die zegt foei niet doen. Maar ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die het onbewust doenHaha maar vrouwen pronken er ook mee hoor, dan moet je juist wel stiekem kijken maar niet te opvallend
Alle reacties Link kopieren
quote:Linn013 schreef op 09 december 2014 @ 20:44:

[...]





Haha maar vrouwen pronken er ook mee hoor, dan moet je juist wel stiekem kijken maar niet te opvallend Haha ja de meesten weten het volgens mij maar al te goed. Die dagen je uit om te gaan staren en ze aangapen maar dan moet je juist sterk zijn en alleen ff stiekem kijken ;)
Ja maar natuurlijk!
Karakter.... Maar goed, het oog wil ook wat. Billen in een mooie versleten jeans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Linn013 schreef op 09 december 2014 @ 20:44:

[...]





Haha maar vrouwen pronken er ook mee hoor, dan moet je juist wel stiekem kijken maar niet te opvallend Je mag best kijken hoor, no big deal. Als je maar met mij praat en niet met mijn voorgevel. Ik ben er erg blij mee, dus ik verstop me niet in coltruien.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 december 2014 @ 21:51:

[...]



Je mag best kijken hoor, no big deal. Als je maar met mij praat en niet met mijn voorgevel. Ik ben er erg blij mee, dus ik verstop me niet in coltruien.Ja kan me voorstellen als je blij bent met je voorgevel dat je het niet erg vind om het te laten zien. En als hij dan in de smaak valt bij de mannen helemaal goed toch. Alleen ze praten niet terug dus een gesprek moet je er niet mee willen voeren ;). Ik schijn een lekker kontje te hebben volgens mijn vrouwelijke collega's (onlangs gaven ze dat al giechelend toe :p). Is toch eerder een compliment dan een belediging.
Ja maar natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven