Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.



Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.



Denken jullie dat dit zal helpen ???
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Even doorzetten nu, dan ben je er helemaal van af!



Ik zou inderdaad ook in het ziekenhuis aankaarten dat iemand daar flink over de schreef is gegaan. Ook al is er geen reden of naam genoemd, dit kan niet. En zelf ook niet meer liegen over wat er echt is voorgevallen (dat je dus geen klysma durfde);)!
Alle reacties Link kopieren
TO heeft niet gelogen. Ze had al gezegd dat ze klysma's geweigerd had omdat het zo'n pijn deed.
Alle reacties Link kopieren
Een paar pagina's terug staat dat ze er van de week in het ziekenhuis 3 heeft gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik zou ook een klacht indienen. Hoe haalt een medisch professional het in haar hoofd?? Echt ver over de schreef is dat.



Hoop dat je er nu snel vanaf bent, lijkt me een erg pijnlijk verhaal.
Ab imo pectore
Er is geen naam, of plaats of andere insider informatie gegeven. Er is aanzet tot gein gegeven. Vervolgens werden enkele forummers getriggert. Logisch. Maar laten we het hele gebeuren nu voor betreffende forummer niet nog erger maken. Ik denk echt dat ze zich rot voelt en dit nooit meer gaat doen.

Op de een of andere manier heb ik inmiddels medelijden met haar.
Zo Troelalaaaatje, heb je nu je zin? Heb je toch nog je relletje, met al je vermoorde onschuld. Ik zeg bah. Had toch gewoon je mond gehouden verder.
quote:charona23 schreef op 31 oktober 2014 @ 23:57:



Maa diegene die me herkend heeft verteld dat er een ander voorwerp in me kont zit als ik het goed begrijp? ?







Welnee. Dat waren gewoon grapjes, zoals die te verwachten zijn als het over een dergelijk onderwerp gaat .



Stoer van je dat je je toch hebt onderworpen aan die vervelende klysma's. Hopelijk ben je snel van je vracht verlost!
Denk je echt dat ik wil rellen??

Wat een onzin zeg!
Ik kan niet in je hoofd kijken natuurlijk, maar feit is wel dat jij die hele kwestie weer opgerakeld hebt en dat er nu wordt geschreeuwd over klachten indienen en zo. Maar goed, ik doe ook wel eens iets onhandigs dus laat maar weer zitten. Het sop is de kool niet waard .
Ik denk eerlijk gezegd dat we beiden zojuist hebben gehandeld met dezelfde prima bedoeling.

Dus.....laat die sop en die kool voor wat het is. En inplaats daarvan slaan wij onze handen (denkbeeldig) ineen.

Blijkbaar lukt het uitgerekend ons twee om zo nu en dan hetzelfde na te streven.
Goed TO dat je je over je angst hebt heengezet. Hopelijk werkt het en ben je er snel van af.



Nou moest ik al niet denken aan het eten van schillen van zonnebloempitten maar mocht ik ooit in de verleiding komen bedenk ik me wel 2 keer. Oef.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 01 november 2014 @ 18:25:

Goed TO dat je je over je angst hebt heengezet. Hopelijk werkt het en ben je er snel van af.



Nou moest ik al niet denken aan het eten van schillen van zonnebloempitten maar mocht ik ooit in de verleiding komen bedenk ik me wel 2 keer. Oef.Nou inderdaad. Na het lezen van dat artikel wilde het beeld van een enorme bal stekelpoep in een endeldarm de eerste uren niet meer van mijn geestesoog .
Troelala is hier niet degene die een relletje veroorzaakt hoor. Dat was toch echt de verpleegkundige (of wat ze dan ook is), die ver over de scheef gaat door dit soort informatie op het net te knallen. Echt, hoe kom je erop!

Ik zou ook een klacht indienen, jammer heb je alleen een nick-name en geen echte naam natuurlijk, aar dit kan echt echt niet door de beugel, en de wijze waarop dit hier in de doofpot gestopt wordt ook niet.
quote:Dubbus schreef op 01 november 2014 @ 19:43:

Ik zou ook een klacht indienen, jammer heb je alleen een nick-name en geen echte naam natuurlijk, aar dit kan echt echt niet door de beugel, en de wijze waarop dit hier in de doofpot gestopt wordt ook niet.Welja, nou hebben wij het nog gedaan. Een heuse Doofpot-Affaire, op Viva .
Alle reacties Link kopieren
En, ben je al bevallen?
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Na een operatie lag bij mij ook de boel een week stil. Microlax gehaald bij de apo, maar hielp helemaal niks!

De volgende ochtend dulcolax gehaald. Binnen een paar uur moest ik enorm poepen! Ik kon het niet meer tegen houden. Die dag heb ik 5x gepoept, dus al het achterstallige kwam eruit zeg maar.



Toen was alles weer op de rit, en heb ik nooit meer verstopping gehad. Een keer zo'n pilletje is het zeker waard.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog steeds niet hoe ik de laatste reacties kan lezen zonder alles door te moeten scrollen, behalve door een reactie te plaatsen. Dus, hoe is het nu?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Klikken op de zwarte 4kant rechts (aantal reacties) en ben je gelijk op de laatste pagina.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de blokjes eindelijk gevonden idd, zucht. Volgens mij stonden die er een paar dagen geleden nog niet, maar goed. Ik heb sowieso allemaal blokjes zonder tekst of plaatje. Transparante blokjes en zwarte. Je moet er ff op klikken om te weten wat het is, echt een hele ontdekkingsreis is de site nu, hahaha.



Ik bedacht me dat TO zich misschien wat gegeneerd zou kunnen voelen en daarom niks meer laat horen. Kan ik me goed voorstellen, als het echt zo is dat iemand die haar behandeld heeft, er iets over heeft gezegd. Dan zou ik me niet meer zo anoniem voelen en dat is nu juist zo prettig aan een forum. Iig beterschap toegewenst.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Charona, hoe gaat het?
Charona, leef je nog?
Alle reacties Link kopieren
Presiec als dat artikel...

Ze zijn er manueel (onder narcose) uitgehaald.

4 dagen later had ik eindelijk ontlasting..



Het gaat nu weer helemaal goed met me.

zonnenbloempitten eet ik iedergeval nooit meer!
Jeetje joh., als ik deze update lees dat vind ik het voorafgaande (weggestuurd bij SEH ed.) alleen nog maar vreemder. Er was duidelijk wel iets aan de hand. Niet verkeerd bedoeld maar was het na zoveel tijd niet helemaal kapot van binnen?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer goed met je gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven