Entertainment alle pijlers

Wat is je grappigste "praten in je slaap" zin?

09-12-2013 23:56 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren)



De titel zegt het al, wat is het leukste/grappigste wat je ooit in je slaap hebt verteld. En achteraf terug hoort van degene die naast je lag. Of natuurlijk de leukste/grappigste 'slaaptaal' wat je hebt gehoord van een ander, vriend(in),zus,broer,kind.. ga zo maar door.



Hebben het hier laatst met vriendinnen over gehad en hebben er zo om moeten lachen, daarom dacht ik, laten we hier verder lachen!



De mijne: 'wat een grote olifantenpoot heb jij'
Alle reacties Link kopieren
quote:lesbianwoman schreef op 20 juni 2014 @ 14:01:

Ik was 's avonds laat nog met ex vriendin aan de telefoon. Langzaam viel ik in slaap en na ongeveer 1 minuut stilte werd ik half wakker door haar gevraag waarom ik nou zo stil was. Ik dacht een paar seconden na en riep toen totaal in paniek; T, ze beschieten me met vuurpijlen. VUURPIJLEN!!Lijkt me anders een ijzersterke reden om even stil te vallen..!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 20 juni 2014 @ 14:25:

[...]





Lijkt me anders een ijzersterke reden om even stil te vallen..! flauw he dat ze dat geen goede reden vond
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil nog wel eens een schop uitdelen in zijn slaap, en riep van de week ineens: welnee!



Heerlijk topic, ik ga die app zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic!



Vriend heeft weleens geroepen: Bukken! Ze komen ons halen, verstop je achter die paal!



Dat ik dacht: Dat zal helpen, als ze je komen halen, je verstoppen achter een paal
Dump the horse. Ride a cowboy!
Mijn vriend die druk in de weer was met het dekbed en maar bleef roepen over zijn 'ventieldopje'. En ik maar vragen wat is daar dan mee, 'ik ben mijn ventieldopje kwijt, hoe kan dat nou?'. Hij bleef maar zoeken in dat dekbed en continue roepen om dat ventieldopje..

Uiteindelijk ben ik maar even naar het toilet gegaan, kwam hij daarna ook aanlopen toen vroeg ik er nog naar en hij had werkelijk géén idee waar ik het over had.
Alle reacties Link kopieren
"Ik probeerde de DJ te zoenen maar er zit een glazen plaat voor" vond ex niet zo leuk, haha
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Haahaha wat een heerlijk topic zeg!!



Ik ben een slaapwandelaar en praat ook vrij regelmatig, maar mijn vriend kan er ook wat van..



Toen hij laatst op de bank in slaap was gevallen, en de kat naar hem miauwde, begon hij werkelijk een heel gesprek terug te miauwen Zelfs de kat vond het onnatuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik droomde laatst dat er iemand mijn slaapkamer binnenkwam en in mijn handtas begon te graaien. Ik ging (volgens de vriendin die toevallig bij me logeerde) rechtop zitten, riep in het Engels: "Who are you? What are you doing?" en stond vervolgens op. Tot dusver nog redelijk samenhangend. Maar toen keek ik eerst onder mijn bed, vervolgens in mijn kledingkast, en vervolgens in mijn tas. Toen mijn vriendin vroeg wat ik aan het doen was antwoordde ik: "Hij moet zich toch ergens verstopt hebben, en ik zal hem verdorie krijgen ook!" Waarop zij zei dat er helemaal niemand was en me uiteindelijk weer mijn bed in wist te krijgen. Hoewel ik nog wel een tijdje heb nagesputterd en haar uitgebreid heb verteld dat ik het belachelijk vond dat vreemde mannen zomaar mijn huis binnenkwamen en met hun "gore poten" (ik citeer) aan mijn spullen zaten. Uiteindelijk hield ik mijn mond nadat ik mijn conclusie had bereikt: "Hij heeft zich gewoon in mijn tas verstopt, maar dat geeft niet, want die heb ik dichtgeritst, dus hij kan niet ontsnappen!"



Ik herinner me hier zelf overigens helemaal niets meer van
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn ook een kletsmajoor te zijn 's nachts. Mijn meest bekende uitspraak schijnt te zijn:"Zeehondjes zeggen woef!" "En ijsberen hebben een koude neus." 't is maar dat je het weet.

Verder al op de wekkerradio rammend, "verdorie, ik krijg de kassala niet open."



Manlief word geregeld verwelkomt in bed met: "Wat kom jij hier doen?" Blijkbaar ben ik na14 jaar nog niet gewend dat hij bij me slaapt Ik reageer altijd keurig op wat hij me verteld als hij het bed in komt, alleen, ik weet er niets vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter slaapwandelt en praat in haar slaap, ze kwam een keer met haar dekbed haar kamer uit en zei met een heel boos gezicht dat het niet paste...Ik vroeg wat er dan niet paste, en toen weer met een boze kop "dit" refererent aan haar dekbed...Ik heb haar naar bed gebracht en ze wist s'ochtends niks meer. Ook hoorde ik haar s'nachts een keer om haar vriendinnetje roepen, met een fluisterstem..vond het toch een beetje creepy hoe ze daar in de woonkamer stond in het donker...
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook een drukke prater in mijn slaap. Volgens mijn vriend zeg ik de meest rare dingen;



Papa, ik lust helemaal geen doperwtjes! Maar wel boerenkool!



Ik moet de bloemetjes nog water geven, waar is de gieter?





Mijn vriend vind het wel hilarisch, hij lacht zich namelijk dood.
Vannacht niet gepraat, maar wel weer enorm bedrogen door mijn zintuiglijke waarneming.



Het was half zes (wist ik toen nog niet) en ik dacht dat ik mij had verslapen en de voordeurbel tot twee keer toe had gehoord. Eerst zacht, en daarna wat dringender en luider.

Dus ik schiet echt als een gek mijn bed uit. (Er zou om half acht een loodgieter komen).

Vraagt mijn vrouw: "Wat heb jij nu weer?!"

Ik: "De bel ging!!!!!!!"

Zij: "Nee hoor. Het is pas half zes! Je droomde!"



En ik had echt iets van: Huh? Ik heb het toch gehoord? Ben ik nu zo voor de gek gehouden?

Ze zei later aan het ontbijt dat ze al aan mijn ademhaling (hyperventilatie achtig) hoorde dat ik droomde. Kort daarna schoot ik "als een raket" omhoog en mijn bed uit.



Dit overkwam mij vorig jaar vlak na de verhuizing ook vaak. Nu dus ook. Waarschijnlijk was ik bang mij echt te verslapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wandel en praat wat af. Mijn grappigste zin tot nu toe was 'wat doeeee je?' als in phineas en ferb. Grappig om de app sleep talk te downloaden. Dan kun je terugluisteren wat je ' nachts gezegd hebt
Ik heb kennelijk vorige week in mijn droom ruzie gemaakt met mijn zusje om een paar knikkers. Vriend kwam niet meer bij..



Een korte samenvatting van de afgelopen weken :P



'M. geef me NU die bonkers terug, anders krijg je de supers niet meer terug'

'Mam, de lampjes flikkeren weer, doe ze eens uit! '

'Ja hoor, de kanonnen beginnen weer, waarom doen ze dat toch altijd op zaterdag?' ( ik vraag me nog af waar ik in vredesnaam over heb gedroomd)



Ik word wel eens wakker van m'n eigen geklets..En ik herinner me vaak ook wat ik droomde.



Ach, vriend begint de dag in ieder geval goed met een lachstuip ;)
Laatst had mn vriend teveel Hungry Shark gespeeld. Word ik in mn schouder gebeten. Conversatie daarna ging zo:



Peacy: hou daar 'ns mee op

Vriend: grrr *hap*

P: wat doe je?

V: ik ben een haai

P: uhu

V: er ligt een walvis naast me, die moet ik opeten.



Aangezien ik fors ben, was ik not amused. Maar hij sliep, vooruit :-). Later wel om gelachen.
Ik zeg ook vanalles en op vakantie in t Engels, ongeacht waar we zijn. Man doet het ook, die heeft het altijd over zn werk wie die moet bellen en zo. Toch zijn we twee slaapmarmotten vallen zo in slaap en altijd vroeg fris en fruitig weer op haha
Heerlijke verhalen, heel herkenbaar ook! Ik praat zelf ook in mijn slaap, hele gesprekken kun je met me voeren.



Zo was ik met een groep vriendinnen naar Dinsey gegaan, en dan slaap je dus in tweepersoonsbedden. Ik hoorde de volgende dag dat ik schijnbaar mijn benen over die van mijn vriendin heen gelegd had. "Ja, ik leg even mijn benen hier neer hoor. Maar dat vind je niet erg, we zijn toch hele goede vriendinnen." Ze kon er gelukkig wel om lachen, vooral het stuk dat ik ook voor haar besloot dat ze het niet erg vond.



Verder voert mijn vriend regelmatig hele discussies met me, ik geef ook gewoon antwoord. Eén van de opmerkingen die regelmatig terugkomt: "Giraffen zijn écht heel erg lelijk." Schijnbaar houdt dat me flink bezig.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist;



Ken je ehhh die wand. Welke wand? Ja die ehhh die eh dat is een hele grote verwarming
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Hier wil man nog wel eens in z'n slaap praten. De meeste die me is bijgebleven is van een paar jaar terug. Hij schiet overeind en begint wild om zich heen te slaan, alsof ie wordt aangevallen door een zwerm bijen. Ik schrik ervan en vraag wat hij aan het doen is. Schreeuwt hij keihard ' je ziet toch dat ik aan het honkballen ben! ' en hij valt zo achterover in z'n kussens en valt weer in slaap. Het honkballen kon ik er echt niet uithalen
Man: mmmm... Lekker kussen

Ik: Met wie ben je aan jet kussen?

Man: ik lig OP mijn kussen... Sukkel!



En bedankt



Man: Nee, niet doen! Dat is mijn vrouwtje.

Ik: Wat is er?

Man: Ze willen je steken!

Ik: wie?

Man: de wespen.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht moest ik een beetje huilen want er is een hoop gebeurt de laatste tijd. Het was helemaal niet de bedoeling om mijn vriend wakker te maken en ik huilde ook helemaal niet hard. Toch werd ik ineens door hem getroost; och meisje het komt allemaal echt wel goed. Dus ik begin wel hard te huilen en wat zo blij dat ik getroost werd tot hij ineens zei... Ik stop wel met alles wat ik op tv doe en het komt wel goed.



Hij zat kennelijk nog in de overgang om wakker te worden en ik was daarom best boos al hebben we er net erg om gelachen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Vroeger sliep ik met mijn jongste zusje op een kamer.

Zij slaapwandelde nogal vaak.

Op een keer werd ik wakker en zag dat ze naar de zolder ging.

Ik erachteraan en net op tijd - want ze wou daar in een hoekje gaan plassen.

Toen ik zei dat dat niet kon zei ze: Oké en ging gelijk weer terug naar bed.



Werd nog eens wakker van haar want ze schoof de overgordijnen en vitrage opzij.

Op mijn vraag wat doe je daar - keek ze naar haar handen en zei allemaal nagellak en kroop weer terug in bed. Liet ze wel de gordijnen open en het licht aan.

Als ik s'morgens wakker werd waren de gordijnen vaker open en wist toen dus dat zij dat deed.



Mijn oudste broer slaapwandelde ook.

Op een keer werd mijn vader wakker en zei tegen mijn moeder dat de schuurdeur open stond en overal het licht branden en dacht gelijk aan inbrekers. Hij op onderzoek uit en daar stond mijn broer bij zijn fiets. Hij was net van plan om met de fiets naar school te gaan. Toen zijn alle sleutels verstopt zodat hij niet meer s'nachts naar buiten kon.
Alle reacties Link kopieren
Vriend zojuist...

Nee ik wil geen fiekus ( plant struik boom weet ik wat het is) dus ik zeg huh? Ja ik wil geen fiekus! Maar ik begon te lachen en hij leek wakker we hadden ook gesprekje dat hij even water ging halen grapje daarna van mij dat het vast voor de fiekus was.



Ik vroeg maar wanneer werd je wakker en had je door dat je in je slaap aan het praten was?



Zegt hij wazig nou als ik niet wakker was had jij nu nog met de boodschappen voor de deur gestaan en je moest al zolang wachten. En viel direct in slaap.



Heel raar was dit
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
"Al die gekke mensen met rare verzonnen verhalen, viva!" en viel weer in slaap, vet raar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus (lang lang geleden) "huuuuu huuuu ik ben een echte flamingo" en ja daar heb ik haar toch wel lang mee geplaagd



Mijn vriend kwam laatst boven op mij gerold auww en ik duw hem weer opzij, hij enorm pissig en zegt...dat doet enorm zeer hoorrr en daar wist hij ook helemaal niks meer van haha

Hij zegt regelmatig dingen, vaak onverstaanbaar, soms wel heel grappig en 1 keer heeel hard schreeuwen (schrok me rot) had toen een nachtmerrie, maar hij viel wel weer zo om en ik nog hele tijd wakker.



Ik heb zelf wel tijdje geslaapwandeld, al bleef dat beperkt tot mijn eigen kamer (tenminste dat hoop ik, woonde toen net op kamers en hoop dat ik niet andere kamers ben in gegaan )

Maar ik werd regelmatig wakker naast mijn bed of dat er een hoop verplaatst was in mijn kamer en ik mij vaag kon herinneren dat ik gedroomd had over een aardbeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven