hij weet wie ik ben

12-11-2014 01:01 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn hele leven nog nooit stout gechat. Tot een paar dagen gelegen.

Het was sex chat op een anonieme chat site. Maar omdat het wat makkelijk is via een app heb ik op kik het gesprek doorgevoerd.



Nu komt het stome gedeelte



Ik kon zijn echte naam zie en heb die natuurlijke gegooglet en ik vond een linkedin pagina van hem. Nu is het zo dat mijn brouwser automatisch inlogt op LinkedIn. Met als resultaat dat hij nu weet wie ik echt ben en via via mijn nr heeft gevonden. Nu heb ik al een paar privé telefoontjes gemist. En op kik sprak hij me met mijn echte naam aan.



Ik vind het helemaal niets zo. Ik weet dat het stom is. Maar wat kan ik nu het beste doen. Hem dood negeren of hem er op aan spreken.
Alle reacties Link kopieren
Negeren en blokkeren als je last van hem hebt
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tegen Vieze Freddy of ranzige Robert zeggen dat het wat jou betreft eenmalig was en je verder geen interesse hebt. Dus wel ff je telefoon opnemen.

Als hij je dan nog lastig valt kun je hem blokkeren en negeren. Dan ben je er vrijwel zeker snel vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vervelend ja. Maar hoe weet hij dan dat jij degene bent van de chat? Als je niet je echte naam hebt gebruikt. Kan je ook nog 'toevallig' op zijn pagina zijn terecht gekomen toch?



Ben het eens met flierefleur. Zou de telefoon opnemen en zeggen dat je niet op telefoontjes zit te wachten. Eventueel ook blokkeren op linkdnl.
Alle reacties Link kopieren
Uhmmm, je wilt wel graag weten wie hij is en nu hij waarschijnlijk weet wie jij bent is het niet oké?



Ik zou gewoon op de chat zeggen dat ik niet gediend ben van telefonisch contact.



Volgende keer van tevoren even je cookies van je browser wissen dan voorkom je een hoop van deze ellende.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleur schreef op 12 november 2014 @ 01:16:

Gewoon tegen Vieze Freddy of ranzige Robert zeggen dat het wat jou betreft eenmalig was en je verder geen interesse hebt. Dus wel ff je telefoon opnemen.

Als hij je dan nog lastig valt kun je hem blokkeren en negeren. Dan ben je er vrijwel zeker snel vanaf.Als hij dat is, dan is TO het ook he. Waarom met twee maten meten?
Het is toch niet zo vreemd dat hij dat doet? Wel een beetje suf van je hoor.



Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je het niet ziet zitten en het voor jou eenmalig was. Dan laat hij je vast met rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal hem erop aanspreken en daarna blokkeren.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Dubbelnicken mag niet hè
quote:miss-sunshine28 schreef op 12 november 2014 @ 09:05:

Ik zal hem erop aanspreken en daarna blokkeren.Jij gaat de sexchat van TO er ff op aanspreken? Jij kent em ook?
Alle reacties Link kopieren
"Stout chatten" dat klinkt heel erg ranzig



Maar jij bent nu in paniek dat hij weet wie jij bent, maar jij weet toch ook wie hij is? Ik zou de telefoon opnemen en aangeven dat je hier niet van gediend bent. Als hij niet ophoudt, dan zou je kunnen dreigen dat je zijn naam en gegevens ook hebt en dat je chatgesprekken bewaard hebt dus .... . Misschien is dat afschrikwekkend genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZoIsHet schreef op 12 november 2014 @ 10:29:

[...]





Jij gaat de sexchat van TO er ff op aanspreken? Jij kent em ook?
Iets met billen en blaren.
Alle reacties Link kopieren
Opnemen en aangeven: "Joh het was gezellig en lekker (als het dat ook was) maar ik ben er klaar mee. Zou het waarderen als je me niet meer lastig viel." Klaar!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 12 november 2014 @ 11:29:

"Stout chatten" dat klinkt heel erg ranzig



Maar jij bent nu in paniek dat hij weet wie jij bent, maar jij weet toch ook wie hij is? Ik zou de telefoon opnemen en aangeven dat je hier niet van gediend bent. Als hij niet ophoudt, dan zou je kunnen dreigen dat je zijn naam en gegevens ook hebt en dat je chatgesprekken bewaard hebt dus .... . Misschien is dat afschrikwekkend genoeg.Lekker slim dat dreigen etc. ze heeft zelf ook aan die gesprekken mee gedaan. Mag hij nu dit ook doen?
Kom, chat hier maar met ons. (op mijn laagste stembereik)
Ik speel je man wel, die overal van op de hoogte is. En dat ik bi ben, met hem wil afspreken en dat buiten jou om :-o
Hij heeft je alleen nog maar proberen te bellen, ik zie het lastigvallen nog niet zo. Misschien vind hij telefoonseks gewoon geiler dan die via de app en belt hij je daarom. Jij bent degene die is gaan zoeken en zijn LinkedIn pagina hebt bezocht, dus jij kunt ook gezien worden als creepy. Het wordt nu omgekeerd, dat hij de engerd is maar die conclusie vind ik nog te voorbarig. Zou het dus gewoon ff opengooien, dat je je hier niet prettig bij voelt en het contact hier bij wilt laten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem aangesproken dat ik geen interesse meer had. Waarop hij netjes heeft geantwoord. Wel een speciale geluids effect voicemail achter gelaten voor dat ik met hem kon spreken. No ja het zijzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2015 14:01
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 12 november 2014 @ 07:19:

[...]



Als hij dat is, dan is TO het ook he. Waarom met twee maten meten?
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Zeg Indo43, je bent nu twee keer gestaft. Hoepel eens op met dat gehengel hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven