Farmville 2 drijft wig tussen mij en mijn vriend HELP

13-10-2014 00:15 168 berichten
Het begon onschuldig, gewoon even spelletje spelen op Facebook maar het begint de spuigaten uit te lopen. Met name nu hij ook level 20 is en ook meedoet aan de wekelijkse jaarmarkt. Op de een of andere manier haalt hij steeds meer punten dan ik ook al beweert hij bij hoog en laag dat hij geen superschep gebruikt voor dubbele punten. Ik snap er geen drol van hij heeft maar een miezerig level 30 boerderijtje en minder waterputten dan ik. Toch staat hij steeds voor, wat ik ook doe. En dat lachje erbij... om van door te draaien! Nu net gekeken en ik stond voor, heeft hij ineens een bekroond beest die zijn wel 90 punten waard! En mijn water en voer zijn op dus ik kan hem niet inhalen wat vinden jullie... pikstraf? Ik trek dit niet langer joh!
Ja straks ben ik nog zwanger en heb ik borderline en dat allemaal door dit forum. Griebels.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 15 oktober 2014 @ 21:46:

Ja straks ben ik nog zwanger en heb ik borderline en dat allemaal door dit forum. Griebels.dat ben je ons nu wel minimaal verschuldigd
Dat gaat een mooie rel worden aangezien mijn vent er een knup in heeft liggen. Dus klussen voor een beeb zit er niet in.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 15 oktober 2014 @ 19:51:

Niet een beetje narcistisch???Nope.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, minimaal door de pil heen zwanger Lilikke kat btw!
quote:duistercontinent schreef op 15 oktober 2014 @ 21:52:

[...]





Nope.O jij bent het.... jij wil een siamees. Weet je het zeker? Ik heb er net een gigantisch uit lopen kafferen omdat hij mijn pitabroodjes met verpakking en al heeft aangevreten. Het mormel in filmpje is een Oosters Korthaar trouwens. Familie van...
quote:Marjo41 schreef op 15 oktober 2014 @ 21:52:

Inderdaad, minimaal door de pil heen zwanger Lilikke kat btw!Ja erg he! Hij is oerlelijk en super super super stout. Hij heeft te grote oren en hij stinkt ontiegelijk uit zijn bek. Volgens de kinderen lijkt hij op Borat met zijn snor en zijscheiding al zijn er ook al andere vergelijkingen gemaakt (en laat het arme ding nou ook nog eens uit Duitsland komen).
quote:GrumpyCat1983 schreef op 15 oktober 2014 @ 21:53:

[...]





O jij bent het.... jij wil een siamees. Weet je het zeker? Ik heb er net een gigantisch uit lopen kafferen omdat hij mijn pitabroodjes met verpakking en al heeft aangevreten. Het mormel in filmpje is een Oosters Korthaar trouwens. Familie van...Ja ik ben het en ik wil nog steeds een Siamees. Maar dat is nou een kat eigen hè? Pakken wat je pakken kan, alleen een Siamees beveelt het.
quote:duistercontinent schreef op 15 oktober 2014 @ 22:01:

[...]





Ja ik ben het en ik wil nog steeds een Siamees. Maar dat is nou een kat eigen hè? Pakken wat je pakken kan, alleen een Siamees beveelt het.Mijn stinkerds

Yep die heeft het helemaal begrepen. De mens is mijn dienaar.
Klopt maar ik zeg doen! Siamezen zijn geweldig.
Ik ben al naar mijn flat geweest. Het is alleen dat ik met smart wacht tot de woningcorporatie alle papieren heeft doorgezien ( wat een toestand voor een flat) en dan kan ik aan de gang.



Ik heb al op herplaatsing zitten kijken en aangezien ik dus ga wonen op 1 hoog lijkt het me dat het balkon wordt voorzien van een 'gordijn'. Daarna kan de Siamees komen ergens in mijn boekenkast heb ik nog een klein boekje over hare/zijne koninklijke hoogheden siamezen, foto's (en het feit dat ze graag in aristocratische kringen bewegen en recepten voor de gevoelige maagjes).



Ook vond ik de boeken van Lilian Jackson Brown grappig, leesvoer dat je binnen een kwartier uit hebt, maar de siamees als detective is toch wat anders.
Maar dit hele gedoetje hier heeft hem dusdanig afgeleid dat ik nu als multitasker dik vet voor sta met die jaarmarkt
quote:GrumpyCat1983 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:35:

Maar dit hele gedoetje hier heeft hem dusdanig afgeleid dat ik nu als multitasker dik vet voor sta met die jaarmarkt Elk nadeel hep z'n voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben een leuke relatie volgens mij.
Life is short. Eat dessert first.
Yup en ik heb ja gezegd.
Alle reacties Link kopieren
-
Ehm ik ruk gewoon een van mijn fifties jurken uit de kast. En zijn moeder bakt een taart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven