Wat te doen

13-11-2014 08:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien ik nogal in de war ben wil ik graag wat advies van andere mensen die ver van mij afstaan.

Kort mijn verhaal, sinds 6 weken heb ik contact met iemand van vroeger,

De persoon in kwestie heeft mij opgezocht en zo is ons app verkeer begonnen.. In het begin was ik wat terughoudend omdat ik niet wist hoe ik er mee om moest gaan met het contact..merkte wel dat ik er voor open stond. Kortom het ging van leuk, naar leuker en we zijn uiteindelijk in bed beland..wat heerlijk en goed was.

Nu appte hij mij de volgende dag dat hij last had van schuldgevoel en ook ik ben in de war. ( we zijn beiden getrouwd ) We hebben naar elkaar uitgesproken dat we niet verliefd zijn maar dat we elkaar ook niet los kunnen laten..daarna was het appen weer als vanouds. Nu heb ik 2 dagen niets van mij laten horen ook omdat ik in de war ben en niet weet wat ik allemaal met de situatie aan moet. Hij liet mij weer leven iets wat ik al heel lang miste. Nu appte hij mij maandag weer met een heel open berichtje..waar ik nogal terughoudend op gereageerd heb..niets meer gehoord nu. Alles in mijn lijf schreeuwt dat ik hem weer wil appen..Maar tot nu toe nog niet gedaan. Ik weet dat het niet goed is wat ik doe maar hij zit in mijn hoofd en los laten kan en wil ik nog niet hoe slecht ook, hij geeft mij het gevoel dat ik weer leef. En ik ga voor mijn huwelijk daar niet van maar het heeft zoveel bij mij geopend wat ik heel lang weggestopt heb en altijd door ben gegaan op mijn automatische piloot ondanks dat ik nu een goed gesprek heb gehad met mijn man...loslaten kan ik nog niet. Wat te doen ?
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen?

Een keuze maken. Je kunt niet van twee walletjes eten.
Alle reacties Link kopieren
Na zes weken kunnen jullie elkaar niet loslaten?



Ach gossie toch. Wat is geilheid toch een verneukeratieve emotie.



Of denk je echt dat jullie na zes weken appen en een keertje seks, jullie voor elkaar geschapen zijn?
Pff alles in je lijf zou moeten schreeuwen dat je niet vreemd hoort te gaan.

Of hier niet mee door moet gaan, of dat je het eerlijk tegen je man moet vertellen.

Maar nee...bij jou schreeuwt t om te appen
quote:loslaten kan ik nog niet. Wat te doen ?vasthouden?
Kan ik nog niet? Of wil ik nog niet?



Misschien dat je man je wat kan helpen met je wilskracht? Daarvoor zijn jullie toch getrouwd? Je schrijft dat je voor je huwelijk wil gaan.
Denk het ook. Slotje.
Alle reacties Link kopieren
Bespreek het eens met je man, kijken hoe het dan is.

Je gaat vreemd en liegt tegen je man, met andere woorden; je loyaliteit ligt meer bij iemand 'van vroeger' dan bij je man. Goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zei je man erover in jullie goede gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Want houd dat 'goede gesprek' met je man in dat je verteld hebt dat je bent vreemdgegaan en de valm niet kan loslaten?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat je inderdaad een keuze moet maken. Na zes weken moet je je afvragen of dit nou de moeite is. Zoals eerder gezegd, zes weken geilheid. Leuk, maar daar win je de oorlog niet mee.



Je hebt met je man gepraat en hij heeft je niet bij het grofvuil geplempt, dus daar heb je al wel geluk mee. Arme kerel. En nu? Nu blokkeer je alles wat je van deze meneer hebt of verwoest je je huwelijk. Ik stel voor dat je de volgende aanval van geiligheid op je man loslaat. Misschien is daar nog therapie voor nodig, of een paar goede gesprekken, maar probeer het eens. Misschien valt er iets te redden?
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
Is dat even suf; je huwelijk op het spel zetten terwijl je niet eens verliefd bent....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Lastig.



Herkenbaar, van die automatische piloot. Dat alles maar z'n gangetje gaat en op een gegeven moment denk je: "ik ga langzaam dood hier".



Wat vind je zelf eigenlijk van je gedrag? Als je namelijk weinig kwaads ziet in een affaire, dan hoeft het niet per sé een probleem te zijn, ongeacht wat het forum hiervan vindt. Maar vroeg of laat komt het uit, en dan verlies je natuurlijk de controle.



Als je echter niet te spreken bent over je eigen gedrag, dan lijkt me dat de oplossing is:

- Kijken waarom je op de automatische piloot staat, en wat je daar aan kan doen

- Proberen om de affaire af te kappen



Moeten jullie in de relatie niet gewoon iets heel anders doen? Zijn er nog dromen die je wilt verwezenlijken? Wonen in het buitenland, samen naar een fetish-party, huis verkopen en in een caravan wonen?
quote:korenwolf schreef op 13 november 2014 @ 09:09:

[...]



vasthouden?Inderdaad. Zie verder weinig opties. Succes ermee TO.
Wat voor een advies wil je als je niets wilt en kunt?
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wat vooe leuks je naar hem wil appen en stuur dit naar je eigen man.

Gebruik deze energie om je eigen huwelijk uit de sleur te krijgen, zo stom en makkelijk om het meteen ergens anders te zoeken. Bah.
Alle reacties Link kopieren
(we zijn beiden getrouwd)



Het staat tussen haakjes en pas in de 7e zin...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven