ivm voorhuid

11-11-2014 23:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had een klein vraagje. Heb sinds kort een vriend. Wij hebben nog niet gevreeen maar we zijn wel al eens intiem geweest met elkaar. Ik bedoel dat we elkaar al eens naakt gezien hebben. Ik merk wel dat als zijn piemel stijf is niet volledig ontbloot is. Kan dit kwaad? Ook als het slap is hangt er huid erover.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat kan geen kwaad.

Wat voor kwaad dacht je dat het zou kunnen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 11 november 2014 @ 23:29:

Nee dat kan geen kwaad.

Wat voor kwaad dacht je dat het zou kunnen?Mss pijn bij het vrijen ofzo. Ik dacht dat dit volledig ontbloot zou zijn
Alle reacties Link kopieren
Pak je biologieboek er nog eens bij of Google op 'onbesneden penis'.



Zoveel soorten, maten en kleuren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is wel een beetje onvriendelijk Himalaya.



Meestal komt de eikel in volledig stijve toestand bloot te liggen, of is heel makkelijk naar achter te schuiven en de voorhuid blijft dan achter de eikel tot hij weer slap is.



Soms is de voorhuid erg lang, of vernauwd, waardoor de voorhuid niet naar achter schuift in stijve toestand.



Als de voorhuid vernauwd is, ligt het aan de mate van de vernauwing of dit kwaad kan of niet. Als hij slap de voorhuid wel terug kan halen en de voorhuid helemaal los is van de eikel, hoeft er geen probleem te zijn. Als de voorhuid in slappe toestand ook niet goed naar achter kan, is dit wel een probleem omdat hygiene dan een rol gaat spelen. Dat kan voor hem ontstekingen geven, en is bij seks niet wenselijk vanwege die hygiene.

Ook kan een nauwe voorhuid inderdaad pijnlijk zijn, én als hij de eikel nooit ontbloot heeft, dus ook niet in stijve toestand als hij hem probeert naar achter te schuiven, zit de voorhuid altijd over zijn eikel heen en voelt hij minder van (orale) seks. Er is dan immers nooit direct contact.



Het is aan hem om na te gaan wat er bij hem aan de hand is, en advies in te winnen als dat nodig is ivm een nauwe voorhuid.



Bij een gewoon lange voorhuid die wel vrij kan bewegen, is er natuurlijk geen actie nodig.



Succes, enne.. Het is natuurlijk helemaal niet erg of gek.
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk nog een ongebruikt piemeltje, het komt vanzelf wel goed als hij wat vaker gebruikt wordt voor andere dingen dan plassen.

Als het pijn doet dan meldt je vriend je dat wel neem ik aan!
Geniet van je scheet, hij is weg voordat je het weet.
Zorg er voor dat hij nog stijver word dan stijf, hoe stijver hoe minder voorhuid.
Ik sluit me aan bij het verhaal van Dubbus.



Bij een enigszins strakke voorhuid kan het erg prettig zijn de eikel wat te bevochtigen. Hoe? Wees creatief ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 12 november 2014 @ 00:44:

Meestal komt de eikel in volledig stijve toestand bloot te liggen.



Niet overdrijven... Bij mij maakt het geen verschil hoor, of hij slap of stijf is. In beide gevallen zit mijn voorhuid er meestal over en kan hij makkelijk eraf gerold worden. Daar heb je niet een te grote of een te kleine voorhuid voor nodig.



Ga gewoon eens je vriend van dichterbij bekijken, dan merk je vanzelf hoe het allemaal in elkaar zit.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ja, bij een wat kleinere opening bij de voorhuid kan het pijnlijk zijn als deze over een volledig gezwollen eikel wordt getrokken. Is dat een probleem met sex? Niet echt. Bij condoom gebruik heb je daar in iedergeval geen last van als man. En bij sex zonder condoom is het maar zelden dat je je daar van bewust bent.

Het wordt pas een probleem als iemand ruw de voorhuid over de volle eikel probeert te trekken.



Pas wanneer dit ook in slappe toestand problemen geeft wordt het tijd om medische hulp te overwegen. Genitale mutilatie bij jongens is een veel uitgevoerde procedure welke een mogelijke oplossing biedt.



Een andere oplossing is de voorhuid te laten oprekken door deze regelmatig (voorzichtig & dagelijks) over de volle eikel te trekken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:bugs schreef op 12 november 2014 @ 21:50:

[...]





Niet overdrijven... Bij mij maakt het geen verschil hoor, of hij slap of stijf is. In beide gevallen zit mijn voorhuid er meestal over en kan hij makkelijk eraf gerold worden. Daar heb je niet een te grote of een te kleine voorhuid voor







Ik heb al heel wat piemels in stijve toestand gezien van héél dichtbij, meer dan jij vermoed ik zo, dus ik weet prima waarover ik het heb.



De meeste piemels hebben in stijve toestand een ontblote eikel. Jij valt in de categorie, sommige niet. En daarvan zijn er een aantal waarbij er sprake is van een te nauwe voorhuid.



Maar goed, TO reageert niet meer. M'n hele verhaal voor niks zitten typen.
Hoi Dubbus. Je verhaal is zeker niet voor niets. Ik las het met interesse en iedereen die dit ooit googled vindt tenminste goeie info.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven