Nieuwe contacten Hilversum 28+

11-11-2014 13:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Het lijkt mij leuk om wat nieuwe contacten op te doen (25+) in de omgeving van Hilversum om af en toe eens een dagje wat leuks te doen of een kopje koffie te drinken. Ik mis het spontane afspreken. Zelf sta ik redelijk nuchter in het leven en ik ben positief, sociaal en humoristisch ingesteld. Ik hoop wat contacten op te doen die er net zo over denken. Interesses; uitgaan, sporten, dagjes weg, markten, feestjes, voorstellingen, bios etc... Veel dingen zijn leuk! Ik ben 28 jaar.

Mijn email is: vivahilversum@hotmail.com



Groetjes!
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Up!
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik stuur je een mailtje!



Grt
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds op zoek naar ..... :-) Lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen hier in de omgeving!
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi heb je een mail gestuurd alleen nooit een reactie gehad.. groet
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Dat klopt. Ik had je andere posts gezien waarin staat dat je van latinhouse, pop, dance, r&b en clubs zoals jimmy whoo, odeon, hotel arena etc houdt. Dat vind ik allemaal echt afschuwelijk. En ik ben ook geen satc/ fashion meisje. Vandaar dat ik niet heb gereageerd... Sorry, ik hoop dat je een leuke vriendin vindt via het forum



Groetjes Maca
Nooit geschoten is altijd mis!
hahaha lol, niet naar bedoeld, maar als je iemand niet leuk lijkt, meld je dat toch even netjes? maargoed, succes met zoeken;)
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_153597 wijzigde dit bericht op 13-01-2015 01:15
Reden: .
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven