Help!! Hoe laad ik mijn zwarte Gvibe (waterpr) op?

12-11-2014 15:40 25 berichten
Spoed!



Leuk en lekker deze vibo, maar...... hoe laad ik m weer op?

Er zit netjes een adapter bij, maar geen gaatje om m in te stoppen...



Deze is een Limited Edition (black) en waterproof...de andere kleurtjes zijn niet waterproof en hebben keurig een gaatje waar de adapter in moet.

Ik heb al diverse filmpjes bekeken op YouTube en de site van de leverancier, maar helaas.



Zijn er mede viva-dozen die me kunnen helpen?
Leverancier bellen/mailen?
Alle reacties Link kopieren
http://propertyofpotter.com/review-g-vi ... -fun-toys/



Hier zie je dat je bovenaan onder het rubber het laadcontact zou moeten vinden. Of is het niet dit model?
Alle reacties Link kopieren
The G-Vibe Noir is a rechargeable vibe just as the G-Vibe Original is. The Noir comes with a UBS charger that you can plugin to your computer or any USB adapter to charge via a wall outlet. The Noir should take around an hour or less to fully charge once the charge has ran down. When I received my Noir it already had some charge to it an charged fully in less then 30 minutes. Unlike the Original there is no flap to lift to reveal the charging port. On the bottom of the Noir you will see a small circle that blends in to the material, if you poke the end of the charger in there it will connect. When charging the control panel illuminates and flashes once the charge is complete your controls will illuminate a solid white color.
Wat ik al dacht klopt dus...ik moet het stekkertje in het materiaal duwen.

Ik dacht dat dat juist niet moest omdat het materiaal dan kan scheuren en hij niet meer waterproof is...ik ga het nu proberen



Bedankt voor de gevonden info nepthys!



Ik had idd al een mailtje (in het engels) gestuurd Mok, maar dacht dat dit sneller zou gaan en dat klopt!
quote:nephthys schreef op 12 november 2014 @ 15:55:

On the bottom of the Noir you will see a small circle that blends in to the material, if you poke the end of the charger in there it will connect.



Dat vond ik dus eng...maar hij doet 't!!!



Vanavond maar eens op tijd naar bed!
Fijn dattie t weer doet Njoy ;) Trilt ie ook naar wens? ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat moet bij de gewone we vibe ook, schijnbaar is het oplaadhuis bestand tegen water.



Ik zie dat deze ook allemaal van die hrrrrHRRR hrrrrHRRRR standjes heeft. Gebruik je die? Of ga jij ook voor gewoon monotoon?
...
Tip neem hem niet opgeladen mee als je met de trein op seksdate gaat. Eén keer graven in je tas en er gaat van alles af. Tot hilariteit van je medepassagiers. Heb ik ooit eens gehoord van een vriendin
quote:Rooss4.0 schreef op 12 november 2014 @ 16:27:

Oh ja, dat moet bij de gewone we vibe ook, schijnbaar is het oplaadhuis bestand tegen water.



Ik zie dat deze ook allemaal van die hrrrrHRRR hrrrrHRRRR standjes heeft. Gebruik je die? Of ga jij ook voor gewoon monotoon?Wat voor standjes Rooss??
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=17148555,noline]Heb ik ooit eens gehoord van een vriendin





**knikt driftig van JA! denkt.... echnie!!**
...
Ik zie Mok er eigenlijk eerder voor aan om uitgebreid de manual te gaan zitten lezen in de trein, en die dan ook stap voor stop uit te testen op t puntje van dr neus....
Nee ik had wel mijn hele tas leeggekieperd op zoek naar dat ene kreng dat maar bleef zoemen. Inderdaad een hrrHRRRhhrrrHHRRR :-) Het kleinste dingetje dat in een hoekje was geschoven.



Eh, die vriendin van me dan.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die vriendin!



Beer, de hrrrrHRRRR hrrrHRRRR stand. Ken je die niet?
...
Oh Roosss..... ik gebruik meestal enkel de functie "hoe harder hoe beter" dus de monotone.



Ik heb m vandaag net binnengekregen, ik zal ze toch eens proberen...ik kom erop terug!

Ik hoorde er op tv van bij die seks-klas met Goedele Liekens...mijn interesse was gewekt!



Ooit is mijn rocketpocket eens uit mijn tas gevallen ergens...rolde zo over de vloer weg van mij. Ik ging er wel achteraan, ben verslaafd aan het stomme ding!

Schaamde me ook dood. Ach, heb ik ook eens een leuk verhaal bij vrienden
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 12-11-2014 16:58
Reden: correctie
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hè die pocketrockets toch!



Enjoy, stomme vraag hoor maar waar is die tweede "hoorn" voor?

Ik ken niemand die de bovenstaande stand gebruikt, ook niet de hr hr hr hr hrrrrrrrrr hr hr hr hr hr hrrrrrrrrrrr enz. Zijn er wel vrouwen die dat lekker vinden? Zal ik een topic openen?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 12 november 2014 @ 16:54:

Oh ja, die vriendin!



Beer, de hrrrrHRRRR hrrrHRRRR stand. Ken je die niet?Nee ik koop steeds van die duffe dingen die kapot gaan voor ze goed en wel serieus in gebruik zijn genomen....
In beiden zit een klein motortje...die dingen trillen enorm!

Ook halverwege de "staaf" (klinkt lekker) zit er eentje.



Je kan er alle kanten mee op, kijk maar eens naar dit filmpje...

https://www.youtube.com/watch?v=iDzk3MbAFbQ
Alle reacties Link kopieren
Nice! Very nice!!



Ik weet een verjaarskado!
...
Veeeel leuker voor onder de kerstboom
Alle reacties Link kopieren
Dan moet ik even een gulle kersman aan zijn baard trekken denk ik!
...
Wow ik snap dat je die ook wilt Roos.



Enjoy is het handiger dat hij helemaal waterdicht is?
Alle reacties Link kopieren
Ah, gevonden dus? Ik heb een soortgelijke, vind ik ook altijd eng om dat kabeltje in te drukken.

Oh, en Rooss, ik heb wel zo'n standje dat steeds van nog veel kleinere r dan ik kan tikken hier naar RR gaat, oplopend in sterkte dus. Die is wel geweldig voor het laatste stukkie hoor! Zelfs de rrrr is dan namelijk te hard naar mijn zin.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Oh echt Pauw? Jij bent dus wel zo'n rrRR rrRR minnerrr! Goed om te weten! Ik vrees juist dat als ie op het laatst van RRR naar rrrr gaat het problematisch gaat worden.



Gaaf ding hè? Poezel? Vast duur.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 november 2014 @ 16:52:

Oh echt Pauw? Jij bent dus wel zo'n rrRR rrRR minnerrr! Goed om te weten! Ik vrees juist dat als ie op het laatst van RRR naar rrrr gaat het problematisch gaat worden.

Nee, want na de rrr gaat hij weer richting de RRR! Dus eigenlijk ben je jezelf aan het teasen! Dat hij trouwens waterdicht is geloof ik maar, heb hem nog nooit onder de douche gebruikt. In een huis met drie kinderen en een badkamerdeur die nooit op slot is werkt dat toch anders. Oh, en geen bad helaas. Dat lijkt mij wel wat, met dat ding in bad!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven