Help!!!! Mijn vrouw duimt.

13-04-2012 14:57 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forummers,



Met enige schroom open ik een nieuw onderwerp.



Al vanaf dat wij samen zijn heeft mijn vrouw de vervelende eigenschap dat ze duimt. Meestal doet ze dit tijdens het slapen. Niet zo heel erg zou je zeggen.

De laatste 3 jaar duimt ze ook als ik erbij ben. Dus beneden tijdens TV kijken of als ze een boekje zit te lezen. Ik heb haar verteld dat ik me er echt aan stoor.

Nu probeert ze er wel rekening mee te houden en beneden komt het niet zo heel vaak meer voor.

Maar op bed doet ze het nog steeds heel vaak. Ik begin er echt een afkeer van te krijgen. Ik heb haar dat ook regelmatig verteld maar ze zegt dat ze er echt geen erg in heeft dat ze het doet.



Het is de laatste tijd zelfs zo erg dat mijn sexuele behoefte er door beïnvloed wordt.



Ik heb er al veel met haar over gesproken maar dat lost niks op.



Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik hiermee? Zijn er middelen om het tegen te houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 21 september 2014 @ 17:00:

Jij wil zeker dat ze ergens anders op zuigt?



Dat 'andere' is voor volwassenen. Prima dus!

Een duim is voor een klein kind.



Al een oud topic, maar ik snap wel dat het een afknapper voor TO was te zien dat zijn vriendin duimde.

Ik zou het ook een flinke afknapper vinden als mijn vriend naast mij op de bank zou gaan zitten duimen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 15 april 2012 @ 20:06:

Hier ook iemand die lang heeft geduimd. Ik ben ermee gestopt toen mijn tandarts dreigde dat mijn tanden scheef zouden gaan staan (wat ze uiteindelijk toch deden, dus ik had ook gewoon door kunnen gaan ). Het is vrij makkelijk af te leren, gewoon Byte-ex op je duim smeren. Dat smaakt vies en dan laat je het wel uit je hoofd. Of een pleister op je duim plakken. Maar als ze dat niet wil begin je weinig met dat soort technieken. Als duimen jullie ergste probleem is hebben jullie een heel goede relatie. Je kunt hier een halszaak van maken, maar is het dat je waard?



Haha, dat vond ik tegenvallen. Ik begon Byte-ex lekker te vinden, hielp bij mij ook niet tegen nagelbijten.

Wat uiteindelijk hielp tegen duimzuigen was een beugel, daardoor duimde ik niet lekker meer. Overigens staan mijn zus' en moeders tanden ook naar voren, dus ik heb mijn duimen nooit de schuld gegeven van de beugel



Anyways, soms zou ik willen dat ik het nog kon. Ik herinner me nog goed hoe lekker het voelde.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het dus echt niet sexy vinden als ik mijn man duimend en friemelend aan een teddybeer aantref. Totaal niet sexy. Geen tips sorry.
Ik vraag me wel eens af wat er mis is met meisje af zijn en vrouw worden. Duimen, beertjes, Hello Kitty dragen tot je 50ste of een naveltruitje als je al in de menopauze zit. Het heeft iets triests en ik zou er als man ook volledig op afknappen. Lijkt wel of je met een klein kind samenwoont.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 21 september 2014 @ 16:59:

Oud topic maargoed, altijd nieuwelingen die zich er in herkennen.



Interessant onderwerp idd. En goed om te lezen dat mijn vrouw niet de enige is.

Een soort lotgenotenclub zou makkelijk opgericht kunnen worden😜
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met duimen vanaf dat ik bij vriend ging slapen, vond t echt not done, en zeker een turn off..
Alle reacties Link kopieren
een speen geven
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zuiger, niet op duim, maar op twee middelste vingers.

Ik doe het absoluut niet in het openbaar, of op de bank voor de tv.

Savonds in bed, voor het slapen gaan, wel.

Mijn man heeft er nog nooit wat van gezegd.

Of hij weet het niet, dat kan ook.

Ik zorg ervoor dat het niet gezien word, het heeft toch iets kinderlijks hé.

Ik vind het lekker en hoef er niet mee te stoppen, zolang ik er niemand mee lastig val, vind ik het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Bah, duimende vrouwen zijn vies!!
Haha,

Ik had zo'n ex! Begint haar naam met een M?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind duimen bij volwassenen heel raar. Ik snap ook niet waarom ze dat doen. Het probleem is natte handen als ik het zou doen.
World of Warcraft: Legion
Duimende vrouwen kunnen ontzettend goed pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Degenen die het zo normaal vinden, wat als je man duimt, is het dan ook ok? En wat als hij dat ook nog in gezelschap doet? Nogal Corky hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven