Meiden Den Haag (22-27 jaar)

11-11-2014 21:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik ben recentelijk naar Den Haag verhuist voor werk en zou graag wat nieuwe leuke meiden ontmoeten! Ik ben 24 jaar jong, afgestudeerd en hier aan een baan begonnen.

Zelf houd ik van koken, reizen en muziek. In een ver verleden sportte ik ook, dat hoop ik hier weer op te pakken.



Mocht je het leuk vinden om een keertje te meeten voor een drankje, pm me!
Alle reacties Link kopieren
Noem het als-je-blieft geen vriendinnetjes..... Zoek je volwassen vrouwen of meisjes om een afspraakje mee te maken, een drankje te drinken, elkaars make-upje te doen en het over elkaars haartjes, collegaatjes en kleertjes te praten?
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar heeeel erg eens met tjjjjjjemig! Dit strijkt heel erg tegen de haren in
Alle reacties Link kopieren
Haartjes zul je bedoelen...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben ook 24 en krijg al rillingen van het woord "vriendinnetjes". Brrrr....
Alle reacties Link kopieren
Dinnetjes is NOG erger......
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dit had ik echt totaal niet verwacht. Ik probeerde gewoon een net bericht achter te laten.

Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het VF

Jouw idee van een net bericht kwam niet helemaal overeen met de tendens hier, maar zie dat je het al aangepast hebt. Hoop dat je leuke reacties krijgt
Alle reacties Link kopieren
quote:T90 schreef op 11 november 2014 @ 22:24:

Wauw, dit had ik echt totaal niet verwacht. Ik probeerde gewoon een net bericht achter te laten.

Jammer!Goed dat je het hebt aangepast;-) Succes met je zoektocht! Trek het je niet te veel aan, he?
Ik voel me zo moedellooos
Hoi meis,

Ik ben geïnteresseerd, of je nu iets in een verkleinende vorm schrijft of niet vind ik niet belangrijk), maar ik begrijp de anderen wel Ik ben zelf ook 24 jaar en werkzaam in omgeving Den Haag. Misschien hoor ik wel van je!
Alle reacties Link kopieren
Wow.. Ik verbaas me wel over waar mensen op dit forum over kunnen vallen. Je kunt ook gewoon verder scrollen als dit topic niet voor jou is toch? Misschien loopt ze straks 'vriendinnetjes' mis omdat ze het nu heeft veranderd..

Ik woon ook in Den Haag overigens, maar ben 27, misschien iets te oud?
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven