Nieuw in Leiden!

22-09-2014 21:34 7 berichten
Hoihoi!



Ik woon sinds kort in Leiden en ken hier nog vrij weinig mensen. Daarom vind ik tijd dat hierin verandering komt, en ben ik dus op zoek naar een paar leuke vriendinnen in omgeving Leiden.



Wat ik leuk vind om te doen: Samen koken, film kijken, terrasje pakken, uit eten, shoppen en stappen.

Kan jij je hierin vinden? Dan hoor ik graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susannek,



Heb toevallig vorige week ook een oproepje geplaatst. Ik woon ook in Leiden. Hoe oud ben je?
Nee, dit is mijn eerste berichtje! Zelf ben ik 24.
Alle reacties Link kopieren
hey susannek leuk berichtje ik ben zelf 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de bios gaan of gezellig kletsen maar ik woon wel in den haag is dat ook goed? ik hoop dat je de afstand niet erg vind als je interesse hebt mag je me mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hi susannek!

Je berichtje is al van een paar weken terug maar mocht je het leuk vinden om eens wat af te spreken onder het genot van een lekkere kop koffie of een borrel, let me know!

Ik woon ook sinds kort in leiden en het lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen

Oja, ik ben ook 24!

Groetjes dionne
Hoi Dionne!

Ik vind het altijd leuk om een borrel of een lekkere kop koffie (thee) te gaan drinken! Mocht je nog interesse hierin hebben kan je me of een privé bericht sturen!
Hoi dames,

Mag ik me er ook bijvoegen? Lijkt me gezellig om eens een drankje te doen of gezellig af te spreken. Ik ben zelf ook 24 jaar en ik woon vlakbij Den Haag. Hopelijk tot horens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven