Minnaar?

14-11-2014 22:22 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,



Situatie: Woest aantrekkelijke man voor alleen seks. Ik weet niet of ik hem leuk vind of ga vinden! Want als dat wel zo is, moet ik wegrennen....Hij heeft een gezin. Vrouw is overigens op de hoogte!



Now what?



En ja, is niet netjes... Daar ben ik me van bewust.
Enjoy life!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 november 2014 @ 23:04:

Wat is 2014 dan? Cool en vóóral van bil gaan?Abortus in ruil voor een relatie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 november 2014 @ 23:04:

Wat is 2014 dan? Cool en vóóral van bil gaan?Kan, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat mij betreft kan alles en ik stelde de kadering ook niet. Men gaat hun gang maar. Maar als het éne zo 2012 is dan wil ik graag weten wat dan bijvoorbeeld zó 2013 en/of 2014 is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 november 2014 @ 23:10:

Geen idee wat mij betreft kan alles en ik stelde de kadering ook niet. Men gaat hun gang maar. Maar als het éne zo 2012 is dan wil ik graag weten wat dan bijvoorbeeld zó 2013 en/of 2014 is.Hahaha, dat weet ik ook niet joh, het had ook 2002 kunnen zijn wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel heel netjes, dat weet je toch Enn!
Alle reacties Link kopieren




Ik hoop het niet voor je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 november 2014 @ 23:20:





Ik hoop het niet voor je.Haha, ik zeg niets meer! Gelukkig heb ik geen drama.
Alle reacties Link kopieren
Ziek dit.
Alle reacties Link kopieren
In dit soort dingen is discretie erg van belang. Je moet altijd kunnen ontkennen, als het nodig is. Want je schaadt niemand door een beetje spannende sex te hebben, en ik denk dat veel huwelijken blijven bestaan dankzij een geheime minnaar of minnares, die er de scherpe kantjes van afhaalt. De echtgenote erbij halen lijkt me volstrekt onnodig en wreed. Wat niet weet wat niet deert. Maar als deze mensen al grote huwelijksproblemen hebben, zou jij straks de schuld kunnen krijgen. Ik weet niet waarom de mensheid na zoveel miljoenen jaren nog steeds hysterisch doet over sex.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik wil alleen seks met iemand die mij op de 1e plaats zet en die alleen ooit kids van mij zou krijgen.
quote:Guerlain schreef op 15 november 2014 @ 18:52:

Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik wil alleen seks met iemand die mij op de 1e plaats zet en die alleen ooit kids van mij zou krijgen.Dus na een bepaalde leeftijd houdt seks voor vrouwen op?
Wil jij echt alleen maar seks uit deze relatie? of wil je meer?

Als jij bang bent voor drama, begin hier dan niet aan.

Ik vind drama sowieso om te kotsen, maar ga jezelf dat geouwehoer niet aandoen...

Oke zijn vrouw weet ervan, is hij hier al langer mee bezig?

Hebben ze kinderen? hoe denkt hij over een eventuele scheiding als zijn vrouw het niet meer trekt? of als jij het niet meer trekt? dat kan ook he?

Wil jij een echte relatie, waarbij jij er ook mag zijn? doe het dan niet, want jij krijgt de kruimeltjes en verder niks.\

Kerst? kun je zonder hem gaan doen, want hij heeft een gezin...oud en nieuw? idem dito, zijn verjaardag? andere dingen waarbij een partner vaak aanwezig is? gaat hij dood? idem dito,



De drama bestaat vaak uit: ik heb gevoelens voor hem gekregen, maar ik kan er niks mee, ik voel voor hem maar hij heeft een gezin en ik mag niet de hele tijd bellen, ik wil graag appen maar hij is nu met zijn gezin, ik wil graag praten over onze gevoelens maar hij wil alleen seks, ik kan hem niet loslaten, ik ben na al die jaren nog steeds verliefd, maar hij blijft maar bij zijn vrouw, zijn vrouw wil niet scheiden, zijn vrouw dreigt de kinderen bij me weg te houden, ik hou geen geld meer over vanwege alimentatie etc



Wow ik zou t wel weten........



Als jij zonder die drama kunt, kun jij een goede minnares zijn denk ik, maar als jij meer wilt, laat het dan gaan.

En waarom zou jij genoegen nemen met kruimeltjes als je een hele taart bij een ander kunt krijgen?

Denk er maar over na, en kijk wat je echt wil.........
Alle reacties Link kopieren
En TO? heb jij je rosbief al wijdgespreid ten tafel gelegd en hij zijn hema rookworst al tevoorschijn gehaald?
Alle reacties Link kopieren
Heb je tegeltjes in de w.c.?



Hang een tegeltje op:

Getrouwd is afblijven.



Elke dag naar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven