Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Alle reacties Link kopieren
In het begin was het inderdaad wennen, ook bij het naar binnen komen door de omvang, en ik was ook bang dat hij te ver zou stoten. Naar binnen gaan is geen probleem meer inmiddels, en als ik genoeg opgewonden ben kan hij er ook zo ver in als hij wil. Als hij te vroeg hard gaat stoten, komt hij inderdaad tegen mijn baarmoeder en dat voelt niet fijn - heb je inderdaad bij op zijn hondjes als je je schouders laag hebt en je kont hoog.



Maar inmiddels zijn we goed op elkaar ingespeeld en is het echt genieten - het gevoel van echt genomen te worden is heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Size does matter. Behalve dat het opwindender is om te zien en voelen (met hand of inwendig) kom ik niet klaar met een kleinere.



Was hevig verliefd en wat een teleurstelling toen ik m de eerste keer vastgreep en dacht wat een frikadelletje. En op een gegeven moment zwaar frustrerend dat ik niet klaar kwam. Zelf was het wel een grite eikel, bleek achteraf .
Alle reacties Link kopieren
Hier zelfde "probleem" als bij Sophie_emma, bepaalde standjes zijn niet te doen met een grote. Bovenop is bv helemaal niet lekker en daarna heb ik onwijze buikpijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 09 november 2014 @ 19:08:

Maar inmiddels zijn we goed op elkaar ingespeeld en is het echt genieten - het gevoel van echt genomen te worden is heel fijn.Haha, tja als je met zijn formaat niet het gevoel hebt dat je echt genomen wordt, dan blijft er maar weinig keus over... :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 09 november 2014 @ 19:22:

Hier zelfde "probleem" als bij Sophie_emma, bepaalde standjes zijn niet te doen met een grote. Bovenop is bv helemaal niet lekker en daarna heb ik onwijze buikpijn.



Zwemvleugel erom heen.



Te groot lijk mij een handicap.
Alle reacties Link kopieren
Groot voel je inderdaad super goed. Kan er niks anders van maken. Ik hou van het gevoel dat het bijna pijn doet, maar net niet echt pijn. Als je dan nog niet weet dat je keihard genomen wordt, weet ik het ook niet meer haha.
Kun JIJ er mee leven? Als hij misschien goed in bed is ondanks zijn grootte? Dan houden.

Is hij slecht in bed of wil jij uit elkaar gescheurd worden? Dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel, ik knap ook altijd een beetje af als de piemel klein of aan de kleine kant blijkt te zijn.. en ik vind dat niet oppervlakkig maar geef het op zn minst een kans. En hopen dat hij misschien wel erg goed is met zijn vingers en tong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven