Zoon wil alleen maar joggingbroeken aan

24-10-2014 08:10 428 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar of 3 draagt zoon (5) het liefst alleen nog maar joggingbroeken. Er is gelukkig 1 specifieke spijkerbroek die hij ook af en toe draagt. Helaas weigert hij andere leuke broeken ook maar te passen, laat staan dragen. Hij draagt trouwens het liefst joggingbroeken omdat ze zo lekker zacht zijn. Zie nu veel gevoerde broeken in de winkels maar die zijn ook al afgekeurd. Is dit herkenbaar en heeft iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2014 12:18
Reden: spam
% gewijzigd
beter warme sokken, dan koude voeten
Tuurlijk joh.
anoniem_173004 wijzigde dit bericht op 17-11-2014 12:10
Reden: Laat ook maar.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het als onderdeel van de opvoeding om de regels aan te leren die in de maatschappij gelden. Dus ook op jonge leeftijd. Waarom moet je kind er met 12+ door leeftijdsgenoten op worden aangesproken dat hij er onaangepast/slonzig bijloopt? Dat lijkt mij iets dat je als ouder hoort te doen.



Een trainingspak/jonggingkleding is voor de vrije tijd / in huis of om te sporten. Op school, naar gelegenheden (familie, verjaardag, uiteten etc) dragen we normale kleding. Je hebt tal van broeken en stoffen die er wel netjes uitzien maar toch soepel vallen en lekker zitten. Het is gewoon een kwestie van aanleren.



Ik ken helaas veel jongeren die denken zelfs in een trainingsoutfit/ joggingbroek, teenslippers etc op de werkplek of stageplek te kunnen verschijnen. Ze hebben werkelijk geen idee dat het niet gepast is! Worden soms zelfs boos als ze door de werkgever worden aangesproken. Door als ouder dit gewoon onderdeel van de opvoeding te laten zijn voorkom je later problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven