nieuwe vriendinnen omg Schiedam

22-12-2013 00:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Mijn naam is Daniëlle en ik ben 26 jaar oud, ik woon samen met mij vriend 3 katten en een hond in Schiedam. Mijn vriend werkt in de binnenvaart waardoor ik een week alleen ben.

Ik ben opzoek naar gezellige nieuwe vriendinnen. veel vriendschappen zijn verwaterd of kwamen nog maar van 1 kant. Ik ben in het begin best verlegen. Ik lees en wandel graag met de hond. Ook vind ik het heerlijk om lekker op de bank te hangen en te kletsen. Uit eten te gaan. Lunchen high tea. En er gewoon voor elkaar te zijn. Kortom Ik zoek een gezellige vriendin die mij ook eens een berichtje stuurt dan het eenrichtingsverkeer wat ik nu ervaar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

wij zijn intussen een mail groepje begonnen maar jullie zijn zeker nog welkom stuur even een pbtje met jullie mail adres dan kunnen we jullie nog toevoegen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!
Lief isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Na 10 maanden ben ik benieuwd of leuke vriendschappen zijn ontstaan😀

Ik ben een nieuwe inwoonster van Schiedam en opzoek naar gezellige dames met humor, waar ik natuurlijk niet alleen mee kan lachen maar ook huilen!



Gr



Cadia
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden.



Eigenlijk is er weinig uit voort gekomen. Ook mede mijn eigen schuld. Door privé omstandigheden. Jullie mogen bij nog interesse mailen daniellekoda@gmail.com of je aanmelden op mijn Facebook om elkaar te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/groups/606658802 ... f=bookmark

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven